14 responses to “Filistinli kızın ağlatan feryadı

  1. Bır gun bugun olmasada bır gun soz verıyorum kendım ıcın degıl ulkem ıcın degıl lubnan ıcın ısraılın 1 karıs topragını alma umudu ıcınde onların karısına cıkıcam serefsızler bu kızın gozlerınden akan 1 danmla yas sız abd ve ısraıl kopeklerının mılyon dolarlık petrolunden daha kıymetlı …

  2. işte kardaşlar ne zaman osmaNLI bu topraklardan elini çekti o gün bugündür filistinde kan var öülm var nerdesin osmanlı seni ne kadar arıyoruz

  3. içlerinde bir gram bile olsa insanlık ruhu bulunmayan kapleri kararmış hayvanatlaşmış hatta hayvanlardan kat kat daha aşağılarda sürünen şerefsiz israillilere allah mutlaka adaletinle cezalarını verecektir belki burda burda olmasa bile ahirette mutlaka cezalarını hakettiği gibi yüce rabbimiz verecektir

  4. Birgün gelecekki küçük filistinli artık aglamıyo artık konuşmuyo artık yürekleri daglamıyo çünkü hakkın rahmetine kavuşuyo sen eyyy avrupa hizmetçisi türkiye artık kaç tanesine daha aldırış etmiyeceksin kaç yeni dogmuş çocuk daha ölecek kaç hamile bayanlara daha taciz edilmesine göz yumacaksın YETER YETER senin dinin islam degilmi? ALLAH BUNLARI İNSANLIĞA SORACAK….

  5. allahım tum ıslam alemıne sesımızı en hızlı en yuksek haykırma kuvvetı ımanı versın o kız cocugunun haykırısını arabamda gıderken ılk dınledım gozlerımden akan o yaslarım onun hıslerıne anlattıklarına onaylarcasına haykırıcasına bosaldı bı kızım var onu gormeye gıttım hemen ve onu aglayarak optum anlatamam bunu sıze bazan kendıme dıyorum kı ; ben azraıl olmalıymısım azrail cünki tum muslumanlara yasatılan goz yumulan seylerın sebep olanların canın almak ıcın bı azraıl olmayı hıssedıyorum .

    mevlam bı gun evledımı ısımı gucumu bırakıp ıslam sılahı olmama neden olucak yasadıgım gordugum bu ıskenceyı gordugumde
    o kı bız kımseyı yargulamıyoruz yasadıgını hayatına katanlardan neysen nesın yahudı ermenı yada bı baska dıne mensup saygı duyup gecıyorum allahım kalplerıne ıman nasıp etsın demekle yetınıyorum
    onlarda benım gıbı dua etsın allahım yada tanrım nasıl zıkredıyorsa anladıgı sekılde onun dusungunu yasamam ıcın oda ınandıgına benım dedıgım gıbı zıkretsın gecsın hak adalet allahın katında nasıl vuku bulursa oyle olsun allah c.c muslumanların korusun YUSA

  6. PISRAIL BU KÜCÜK COCUKLARDAN BU KÜCÜK KIZLARDAN NE ISTERSIN YAAAA RABBIM SEN BIZI KORUU FILISTINDEKI KARDESLERIMI KORUU
    BIR AYETTE ISMINI BILEMIYECEGIM DERKI SIZIDEN ÖNCEKILERIN BASINA GELENLER SIZIN BASINIZA GELMEDEN CENNETEMI GIDECEGINIZ ZANEDIYORSUNUZ BEN 14 YASINDAYIM AMA ONLARIN YERINDE OLMAK DA VARDI ALLAHA SÜKREDDIN YATIN KALKIN SÜKREDDIN PISRAIL ALLAH KARDESLERIMI KORSUN VE ONLARA ZULM EDEN LERE GÜNYÜZÜ GÖSTERMESIN INSALLAH AMIN.

  7. Bu videoyu hickiriklara bogularak izledim, Allah im sen din kardeslerimizin yardimcisi ol, elimizden gelen tek sey malesef ki dua.Allah dualarimizi kabul etsin.

Yorum bırakın