Son Peygamber Hz Muhammed (Sav)


büyük izlemek için tıklayın

Yönetmen : Richard Rich
Senaryo : Brian Nissen
Müzik : William Kid
Süre : 90 dk – ABD

MUHAMMAD, THE LAST PROPHET
(HAZRETİ MUHAMMED(S.A.V.), SON PEYGAMBER)
Hz. Muhammed’in (S.A.V.) hayatını anlatan uzun metrajlı çizgi film 1400 yıl önce Mekkenin içinde bulunduğu sefaletten başlayarak, Hz. Muhammedin peygamberlik görevinin başlamasıyla devam eden ve tüm dünyayı değiştirecek olan mesajın yavaş yavaş yayılmasını anlatan büyük bir prodüksiyon.
Kureyş kabilesinin egemenliği altındaki bölgede yaşayan yoksul halk, çaresiz bir haldedir ve son derece kötü şartlarda yaşamaktadır. Ancak son Peygamber Hz. Muhammed’e Peygamberlik görevinin verilmesi ile Kureyş kabilesine karşı büyük bir savaş başlayacaktır. Bu aynı zamanda İslamiyetin doğuşu anlamına gelmektedir.
“Muhammad, The Last Prophet” en senaryosu geliştirilirken en iyi tarihsel materyal taranmak suretiyle geniş kapsamlı araştırma yapıldı. Filmin öyküsü UCLA eğitimli senaryo yazarı Firdosi Wharton-Ali ve UCLA İslam Hukuku Profesörü Dr. Khaled Abou El Fadl tarafından dikkatle gözden geçirildi. Senaryo yazımının her aşamasında gerek tarihsel doğruluk, gerekse Hz. Muhammed’in(S.A.V.) misyonuyla mesajına bağlılık açılarından dikkatli inceleme yapıldı. Senaryonun son hali gözden geçirilmesi için El Ezher İslami Araştırmalar Enstitüsü’ne gönderildi. Onay alındıktan sonra prodüksiyon aşamasına geçildi. Ayrıca filmin bitmiş hali de El Ezher’e gönderildi.

36 responses to “Son Peygamber Hz Muhammed (Sav)

  1. site din eğitimi ile uzaktan yakından ilgilenen herksesin çok isine yarayabilir ancak bu filmleri indirmekte istiyoruz

  2. allahın selamı bereketi bütün müslüman din kardeşlerimin üzerine olsun bu siteye katkıda bulunanlardan allah razı olsun.mükemmel bir eser inşaallah aynı duygu ve düşüncelerle biz müslümanlara hakkı unutmayaya vesile olur.ben diyorum ki kendimizi sorgulayalım ve haftada bir de olsa 41 yasin okuyalım bu mesajımı okuyan bütün müslüman kardeşlerimi bu yapılması ve okunması kolay ama manası yüce olan davaya katılmalarını önemle rica ediyorum.okunan her yasin-i şerifi kainatın efendisi peygamberimize dualıyalım diyorum.email adresim ismaildelice@mynet.com şimdiden allah razı olsun.(okuduğunuz yasinlerin sayısını bildirmeniz yeterli olacak)
    dalga dalga yayılması dileğiyle

  3. dursun ali erzincalı büyüğümüzünde dediği gibi ben böyle olmamalıydım diyen tüm kardeşlerimi haftada bir de olsa 41 yasin okumaya davet ediyorum şimdiden allah razı olsun hepinizden allaha emanet olun

  4. BİZE ALLAHI HATIRLATMAMIZDA VESİLE OLAN TÜM DİN KARDEŞLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM SİTE HARİKA OLMUS DİNİMİZ GİBİ GÜZEL OLMUŞ.HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN.BİDE BUNUN DOWLANDI OLSA İMİŞ DAHA SÜPER OLURMUŞ.SAYGILARIMLA

  5. Ben bu siteyi tesadufen iki gun once buldum ve ilk olarak izledigim sey peygamber efendimiz HZ.MUHAMMED ( s.a.v.)’in hayatinin cizgi film versiyonunu seyretmek oldu. O kadar cok beyendim ki anlatamam.
    Bende bu videoyu indirmek isterdim ama sanirim mumkun degil.
    Eger indirilebiliniyorsa lutfen bilgisi olan arkadaslardan yardim istiyorum. Bu kadar guzel ve insanin icine huzur dolu bir his veren bu filmi bence herkesin izlemesi lazim. Etrafimizda o kadar can yakanlar,can yaktiranlar varki bu tur gercek hikayeler duymaya,gormeye ve manevi huzura millet olarak cok ihtiyacimiz var,zaten cehalet, duygusuzluk,hissizlik,inancsizlik basini yeterince almis gidiyor ama umarim yanlista olan butun musluman din kardeslerimiz bu sitenin varligindan yada bu tarz gercek hikayelerden haberdar olur ve bir defa bu filmi izleyip sonrada kendiyle basbasa kalip acaba bu bugun Allah icin neler yaptim diye bir dusunur. Bu siteyi dusunup yapan ve emegi gecen herkesten Allah razi olsun ve ellerinize saglik.

Bir Cevap Yazın

