Thank You Very Much O Allah – Minik Dualar Grubu

Minik Dualar Grubu’nun yeni ingilizce albümünden, ilk albümde bulunan “Teşekkür Ederim Allah’ım” isimli eserin tam çevirisi olan “Thank You Very Much O Allah”
From the new english album of the group Little Prayers, “Thank You Very Much O Allah” (an exact translation of “Teşekkür Ederim Allah’ım” from the first album)

4 responses to “Thank You Very Much O Allah – Minik Dualar Grubu

  1. müthiş ya bayıldım ama benim en sevdiğim şarkıları anneme dua,hac duası,namaz duası,doğuşunn bayramımız,dört güzeller yani kısaca teşekkür ederim allahım2 albümünden bütün ilahilerini seviyorum ve hepsini baştan sona biliyorum başarılar diliyorum benim favorim nergis ve ömer

  2. ya bu minik dualar grubu 2009 a girdik gireli hiç görünmüyorlar grup dağıldımı acaba???? inşallah öyle bi şey olmamıştır çünkü ben bu gruba yeni merak saldım bide dağıldılarsa biterim yani daha doyamadan dağılmış olurlar ıloöe you nergis ılove you ömer

  3. Bütün ilahileri çok güzel söylüyorlar. İzlediğim zaman doyamıyorum tekrardan izliyorum. Bizim sınıfta minik duaları hiç kimse bilmiyordu. İlahilerinizi söylemeye başladım. SALİM YÜKSEL beden öğretmenim de çok beğeniyordu her seferinde söyletiyordu. KENDİSİ DE SAKARYA lı çok iyi bir öğretmen miniklerin ilahilerini sınıftakiler öğrendi.İşte sizin güzel ilahilerinize hiç kimse doyamıyor.Sizleri çok seviyorum eminim herkes sizleri çok seviyordur.

Bir Cevap Yazın

