Sami Yusuf – Asma Allah

download

New Video from Sami Yusuf – Ramadan Track
سامي يوسف – أسماء الله

9 responses to “Sami Yusuf – Asma Allah

  1. Hayranlikla izledim yorumum yokki 🙂

    gurur duyuyorum ve ilk deva dinliyorum ALLAH razi oilsun ilgilendiginiz icin.

  2. sami yusuf sana söylenecek sözbile bulamıyorum yani tüm ilahilerini büyük bir hayranlıkla dinliyorum biliyorum sen bunu okumuycaksın ama yinede yazmak istedim nolur türkiyeye yine gel ramazanda gelmiştin ama ben rahatsız olduğum için gelemedim ama aklım hep konser verdiğin yerdeydi ben bedensel engelli olan bir hayranınım ben normalde hiç müzik dinlemem ve sevmemde ama sen bana ilahiyi sevdirdin ve dinleyince içimde huzuz doluyor sanki kendimi dinime allaha daha yakın hissediyorum nolur birgünde sadece engelliler için konser verirsen çok memnun olrum seni çok seviyorum ı love you sami yusuf

  3. sami yusuf sana söylenecek sözbile bulamıyorum yani tüm ilahilerini büyük bir hayranlıkla dinliyorum biliyorum sen bunu okumuycaksın ama yinede yazmak istedim nolur türkiyeye yine gel ramazanda gelmiştin ama ben rahatsız olduğum için gelemedim ama ilahilerin çok güzel

  4. sami yusuf ilahilerin çok güzel nolur türkiyeye yine gel ama b sefer engelliler için konser versen çok memnun olurum ben ne şarkı seviyordum nede ilahleri senin güler yüzlü sesinin çok güzel olması beni etkiledi ve senin ilahilerini dinlemeye başladım ama merak ettiğim birşey var sen gerçektende azerimisin eğer azeriysen çok sevinirim çünkü bende azeriyim memleketlim sayılırsın inşallah birgün bunları okursun kendine iyi bak sami yusuf abisen benim abim sayılırsınsevgimden abi diyorum

  5. sami yusuf böyle bir şey gerçektende olamaz senin ilahilerini ne kadar çok dinlersem dinliyim hiç bıkmıyorum ve senin tüm ilahilerni büyük bir hayranlıkla diinliyorum bence gençlerimize çok büyük bir örnek oluyorsun senin ilahilerin o kadar güzel ki artık müzik dinlemeyi bıraktım seni dinliyorum arkadaşlarımda senin ilahilerini çok seviyor kendine çok iyi bak allaha emanet olseni dinledikçe içim çok huzurla doluyor ve hiç birşey düşünmüyorum sadece allah ve kendim oluyorum

  6. ya bu klip bu şarkı bi harika bütün gün dinleyip duruyorum ve hiç bıkmıyorum seni dinlemekten o kadar muhteşem bi sesin ve güzelliğin var ki kelimelere sğmaz seni görmeyi o kadar yürekten diliyorum ki inşallah rabbim bir güm nasip eder allaha emanet ol

Bir Cevap Yazın

