Rüya – Nihat Hatiboglu

Büyük izlemek için tıklayın.

5 responses to “Rüya – Nihat Hatiboglu

  1. Hocam sizi dinlemek çok güzel gerçekten.Sohbetinizin tadına doyum olmuyor.Çok akıcı ve düzgün konuşuyorsunuz.Allah sizi başımızdan eksik etmesin.Allah size hayırlı ömür versin.İnşallah bir gün sizinle tanışmak nasip olur.Dualarınızda benide unutmayın ben sizi unutmuyorum namazlarımda.Sizin dualarınız kabul olur:)))

  2. hocam ben her gun sizi izliyorum kendim Azeriyim ve sizin sohbetlerinize doymak olmuyor.Inshallah sizinle bir gun tanisiriz ve sohbet ederiz.siz dualarinizi eksik etmeyin.Azerbaycandan size selamlar

  3. hocam sizi severek izliyom ve diniyom.hoam ben niyetliym ama bugun oyle bi ruya gordum ki ne yapacami sasirdim bilemedim.ben esimden ayriym cok seneler once.ama ruyamda ben sabah namazimi kildiktan sonra ruyamda eski esimi gordum ve benimle birlik oldu sanki gercek mis gibiydi .hocam nolur beni aydinatiniz ne yapmaliym

Bir Cevap Yazın

