9 responses to “3 Aylar yaklaşıyor! (16 Temmuz 2007)

  1. esselamu aleykum
    mübarek üç ayların gelişini hatırlattığınız için Allah cc razı olsun ebeden daimen.
    o kadar güzel olmuş ki hayran kaldım.
    her yönüyle harika.
    ellinize sağlık.
    hilali ile, hatlarıyla,kuşun gelir gibi adım atmasıyla,uyarısıyla,mükemmel.
    bunu yapan insan ne güzel düşünüyordur.iki cihan saadetine eresiniz.
    dua ile

  2. s.a gercekten ücaylar haberini içeren yazınızdan Allah razı olsun.aclıkla ilgili yazı ararken sizi buldum.iziniz ile blogumda yaynlamak isterim.nasibim.blogcu.com

    duayla…

  3. Düzeltme:
    Sevr magarasi olacakti. Hz. Peygamberle Hz. Ebubekir´in hicret öncesi müsriklerden saklandiklari magara.
    Düzeltir, saygilar sunarim.

  4. ben bu aylardan bıse anlamıyorum nezman 3aylar baslıyo aslında cok dındarım ama bıs yapamıyorum gunahlarımda cok aglıyorum hergece ne yapmalıyım banayardımcı olacak dını bı sıte varmı saolun

  5. ya aslında çok iyi birşey olduğunu hissediyorum ama nedemek olduğunu ve ne olduğunu bilmiyorum kendimi övünmüyorum

  6. bılıomusunuz ben 16 temmuz da saat 22,35 de dogdum bu sitedeki tarihi görünce çok nasıl diyeyim acaip bi his oldu bende çok dindar degilim ama dinime de saygı duyuyor namazımı kılıyorum cumaları kaçırmıyorum yaşım 18 (cc) bizi bu gunleri gösterdi bize canımızı emanet etti emanetimize ihanet etmeden hoş görülü yasamak bizim elimizde ne olur sizde bir yakınınıza sahip çıkın haberlerde tv lerde çıkan anne babalarımızı bakımevi veya huzurevine vererek günah işlemeyelim en önemli si de çoçuklarımız kardeslerimize de aynı seyleri yapmayalım sahip çıkalım emanetlerimize ihanet etmeyelim (HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM) (cc) tum din kardeşlerimin ıbadetini kabl eylesin…

Bir Cevap Yazın

