Plevne Destanı ve Gazi Osman Paşa

büyük izle

6 responses to “Plevne Destanı ve Gazi Osman Paşa

  1. İzlenilmesi ve unutulmaması gereken bir belgesel. Bu belgeseli CD’den izlemiştim ve aklımda kalanlardan biri ise bu bölgeye bırakılmak zorunda kalınan yaralı ve savunmasız müslümanlara zarar vermemek üzere rahipler getirilip yemin ettirilin hıristiyanların, kendi inançlarındaki yeminlerine rağmen müslümanları hunharca katletmeleri. Bu akıl almaz olayı ve daha fazlasını belgeselin sonuna kadar hayretler içerisinde izleyeceksiniz.

  2. bencede cok güzel bir belgesel ve osman paşa gibi bir asker olsam offffff …cok süper savunma yapmış ve adamın yaptığı savunma harp akadimelerinde okutuluor.büyük adammış.ben pelvnede doğdum cok güzel biryer:D

  3. helal olsun bunu kim yapıp hazırladı ise TÜRK ün gücünü bunlar anlayamazlar TÜRK ün TÜRK ten başka da dostu yoktur…

  4. Elbet bir gün gecelek gine eski günlerimize döneceğiz. Ama bunun için sadece siyasetçiler değil hepimiz çalışmalıyız. Çocuğu okulda dersini dinleyerek. Kadını evde tasarruf yapıp milletin suyunu enerjisini parasını boşa harcamayarak. Magazin yerine böyle belgeseller izleyip çocuğuna anlatarak. Erkeklerde görevlerini en iyi şekilde yerine getirerek. Mesleğinde en iyisini yapmaya çalışarak. Devletin malı deniz yemeyen keriz muamelesi yapmayarak. Gerektiğinde kolunu bacağını hatta canını vermelidir. Eğer bunlar olursa ki olacaktır. Bilin ki o zaman dünyaya yeninden hükmetmeye başladığımız zaman gelmiş demektir ama şuan Amerika’nın yaptığı gibi değil. Eski zamanlarda olduğu gibi şefkatle sevgiyle hoşgörüyle yöneteceğiz. Allah bize bu günleri görmeyi nasip eylesin.

  5. arkadaslar benim yanlislarimi duzeltip yeniden yazin bu marsi
    bu orginal mars

    Osman Pasa marsi

    Kara deniz akmam diyor ben tunata varnan diyor
    binide buyuk osman pasa askerinle binler yasa

    Aksaray’dan kol geliyor kadir mevlan dil veriyor
    Sultan Aziz pencere’den baka baka can veriyor
    Binide buyuk Osman Pasa askerinle binler yasa

    Aldim klicimi vurdum tasa tas yarildi bastan basa
    Binide buyuk Osman Pasa askerinle binler yasa

    Ben Plevneye varmam diyor 100 bin kyafir kesmeyince ben plevneden cikmam diyor
    Binide buyuk Osman Pasa askerinle binler yasa

Bir Cevap Yazın

