Mustafa Cihad – Suskunluğun Bedeli



Kudüste puslu bir yaz günü
Birazdan kıyamet kopacak
Küçücük bir şehit cennete uçacak
Birazdan…

Muhammed yaralı ceylanım
Kapatma Gözlerini…
Muhammed kurbanın olayım
Bırakma Elimi…
Muhammed ne olur duy beni
Baba gel gidelim de
Daha çok görecek günün var
Acelen ne diye…

Kapıda annen bekliyor
Yolunu gözlüyor
Muhammed Muhammed…

26 responses to “Mustafa Cihad – Suskunluğun Bedeli

  1. hala batıya özenioruz bunlaramı özenioruzz söleyinn bu insanlık dışı wahşetemii? nedir bu ya müslümanlae katledilior hala susuyoruzz..sıra bi günn bizede gelecekk..o mink bebeklere hiçmi acımıoruzz ne yapıoruz onlar içinn ALLAH rızası içinne? dua edelimm ALLAH(C.C) herkesi hidayeteeriştirsin..susuyoruzyha yazıklar olsun bizee..şükredelim halimize hala yiyor we içiyorken yaşıorken …utanalımm

  2. s.a
    ya gerçekleri yansıtan bi videoı çok güzel Allah razı olsun
    arkadaşlar biz müslümanız ancak komsusu açken tok yatan bizden değildir (hz muhammed)
    biz ise komşu ülkeler bizden yardım isterken böyle duruyoruz bence acilen bişeyler yapılması gerekiyo

  3. diyecek birsey yokki utanalim halimizden hala gulup eylenebiliyozya bunun vebali o kadar buyuk olacakk kii
    batililara ozenip gozlerinin icine bakiyoz modaymis insan hakki batsin bu moda bu haklar nerde ben goremiyom ordan insan kasaplari butun ulke resmen biz hala hak diyoruz

  4. selamun aleykum kardeslerim
    ALLAH birgün bunlari silmemizi sagliyacak
    BEN CIHAD DIYORUM
    O yavrular icin analarimiz icin
    ALLAHU EKBER
    ALLEHU EKBER
    ALLAHU EKBER :(:(:(

  5. müslümanlar kardeştir diyoruz ama müslüman filistinli ve diğer mazlum müslüman milletlere yardım konusunda malesef biraz eksiğiz onlar zulüm altında inlerken biz nasıl rahatça secde edebiliyoruz ve müslümanlar zulüm görmüyormuş gibi medeniyetler ittifakından sözedebiliyoruz din kardeşlerimiz ölüm kalım savaşı verirken biz hangi diyalogdan sözedebiliriz Ey müslümanlar bunları bir düşünün hiristiyanları ve yahudileri dost edinmeyin müslümanlara el uzatınzulüme ortak olmayalım ve yabancı mallarını öezelliklede ABD ve yahudi kökenli ürünleri almayalım boykot edelim….

  6. sa arkadaşlar allah bu münafıkları hidayete erdirsin inşaallah müslüman kardeslerimizede güç versin işte gecenlerde çin de deprem oldu diye onlara para topluyolardı ancak kudüste hergün işgence çeken mümin kardeslerimizi düşünenmi var kardesim onlar zaten kafir müslüman dürurken kafire yardım etmek niye?

  7. esselamu aleykum filistinde olan bu büyük katliama
    bütün müslümanım diyenlerin kınamasını Yüce Allah’tan niyaz ediyorum buna neden olanların helak olmalarını istiyorum

  8. selamun aleykum bu parça hakikaten çok etikleyici bir yapım tüylerim dinlediğimde diken diken oldu Mustafa abimize teşekkür ederim
    Allah razı olsun herkese kolay gelsin!!!

  9. apacik bir ibretlik olay var burda arkadaslar bunlardan ders almaliyiz eger biran önce müslümanlar birlik olmazsa sira bizlerede gelecek..!Lütfen elimizden ne geliyorsa yapmaya calisalim Dua larimizi eksik etmeyelim insallah..

  10. Benm Mustafa Cihatın bu ilahisini çok beğendim.Dilerimki allah gazzelilerre yardım etsin ve sabır versin.rabbim israilleri islah etsin.Oncca yetimin onca öksüzün ahı yerde kalmayacak…MUSTAFA CİHATA BU İLAHİYİ YAZDIĞI MİÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM…

  11. insanin kalbine hüzün veren ilahiyi ne zaman dinlesem paramparca oluyorum.Allah (c.c) bu vahşete göz yumanlarida işleyenide ıslah etsin insallah…

  12. rabbim muhammed mustafa s a v yüzü hürmetine tüm aciz kullarına yardım et onların yaralarını sar rabbim kıyamet alametleri başladı uyanın müslümanlar rabbime emanet olun

  13. allahın laneti yahudilerin üzerine olsun okadar korkak bir milettirki bunlar ama eninde sonunda elimize düşücekler onlara tuvalette üzerine bastığımız her filistinli yavrunun büyük abdesitini yalatacağız onlara …..

  14. artık kalem kalem yazmak bittide plastikte bir şeytan icatımı sizi mutmain etti artık cihad bittide buğz etmekmi geldi yerine uyanın gençler allah için savaşma zamanı allah için kolları sıvayınj işin bir ucundan tutma zamanı beni bu icadın karşısına gelmeme vesile olan rabbim den sizi ve bizi bir hamza ömer bin hattap bir abdullah bin af olmayı istiyorum allah için AMİN

Bir Cevap Yazın

