Irak ve Filistine Ağıt

15 responses to “Irak ve Filistine Ağıt

  1. GÖZYAŞIM, UMUDUM, İNANCIM FİLİSTİN.DUYUYORMUSUN ÇOCUKLARIN GÜLÜŞLERİNİ, DUYUYORMUSUN ANNELERİN NİNNİ SESLERİNİ veDUYUYORMUSUN GÖKLERDEN TANRI KATINDAN YÜKSELEN BARIŞ ŞARKILARINI SEN ÖZGÜRSÜN SEVGİLİM FİLİSTİN RUHUN ÖZGÜR, TUTSAK OLSADA BEDENİN RUHUN ÖZGÜRLÜKLERDE UÇMAKTA, RUHUN ÖZGÜRLÜKLERDE UÇMAKTA…………..

  2. BEN SİZE HER GÜN,HER AKLIMA GELDİĞİNİZDE DUA EDİYORUM.ŞU ANDA EZAN OKUNUYO YEMİN EDERİM HIÇKIRA HIÇKIRA AĞLIYORUM ALLAH HEPİMİZE YARDIM ETSİN YARIN BİZE SIRA GELECEK ANCAK O ZAMAN ANLIYCAK TÜRKLER, ÇOĞU ANCAK O ZAMAN ANLAYCAK DURUMUN SADECE HABERLERDE İZLEDİĞİMİZ BİR FİLM OLMADIĞINI. İMTİHANINIZ GERÇEKTEN ZOR DUA ETMEKTEN, YARDIM KURULUŞLARINA BAĞIŞ YAPMAKTAN BAŞKA BİŞEY YAPAMIYORUM,YAPAMIYORUZ…ACİZİZ! BİLYORUM HER GÜN ONLARCA ŞEYMA ŞEHİT OLUYOR HER GÜN.. SİZİ NASI UNUTURUM NASIL?…DUA İSTİYOSUNUZ DİYE NİYE KIZALIM. SİZE AĞLAYINCA, DUA EDİNCE HUZUR BULUYORUM, RAHATLIYORUM BEN. RABBİM HEPİNİZE YARDIM ETSİN YA ŞEHİT YADA GAZİSİNİZ HEPİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN. AĞLAMAKTAN HARFLERİ DOĞRU DÜZGÜN GREMİYERUM YANLIŞ YAZDIYSAM KUSURA BAKMAYIM.SİZ KAFİRLER SİZİ DE RABBİM’İN KAHHAR İSMİNE BAĞIŞLIYORUM KAHROLUN ,TÜKENSİN SOYUNUZ, CEHENNEMİNİZİN ATEŞİ BİN KAT ARTSIN CEHENNEMDE İZLEYİN BENİM FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİN CENNET SEFASINI. SABREDİN KARDEŞLERİM AZ KALDI KIYAMETE, MAHŞERE, AHİRETE YANİ CENNETE…

  3. ne diyeceğimi bilemiyomrum.yüreğim öyle dolu ki.Çareszlik çok kötü. bir şey yapamamak içimi acıtıyor.bu vahşet ne zaman son bulacak.bizler nasıl müslümanız,bunun hasabını ahirette nasıl vereceğiz.allah’ım ne olur tez günde dualarımızı kabul buyur.senin kudretin hiçbir şeyle ölçülemez çünkü..

  4. aslında bizim halimiz onlarda daha acı onların yarın allahın huzurunda verecekleri bir cvbları war ama bizim verecek cvbmız olmayacak

  5. Ey rabbimiz su halmizi – zayif olurz- Ey rabbimzi bizi hedayet et-
    Ey rabbimiz biz cok ozgunmuuuuuuuuuuuuz – ey rabbimiz bizi cok caresiz – Ey rabbimiz musluman olarak caniniz al – sen merhametlilerinden en iyi merhametlisin

  6. EYY YÜCE RABBİM , SEN GUNAHLARIMIZI BAGISLA VE TUM ISLAM ALEMINI KAFIRLERIN ŞERRINDEN VE ZULMÜNDEN KORU.

    NE VAR Kİ SENDEN GELDİK SANA DÖNECEGIZ..BIZI VE ISLAM ALEMINI
    BOYNU BUKUK BIRAKMA ALLAHIM… :(:((((

  7. ESSELAMUN ALEYKUM

    ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ BIR MUSLUMAN OLARAK DUA EDİYORUM RABBİME
    EY ALLAHIM SEN BUYUKSUN SEN MERHAMET SAHIBISIN
    YALVARIRIM YA RABBIM MERHAMETINI VE BUYUKLUGUNU BIZ ACIZ KULLARINDAN ESIRGEME
    BIZE SAGLIK SIHHAT,BAŞARI VE MUTLULUK VE HERSEYDEN ÖNCE GUCLU BIR IMAN GUCUYLE ZALIMLERE KARSI DURMAMIZI IHSAN EYLE..
    HER ZAMAN MEHMETCIGIMIZE GÜC VER
    ŞEHITLERIMIZDEN VE ISLAM ALEMINDEN RAHMETINI ESIRGEME
    BUGUN FİLİSTİNLİ KARDESLERIMIZE ACI VE GÖZ YAŞI CEKTIREN ISRAIL VE DIGER KAFIR DEVLETLERE EBABİL GİBİ MUCAHIT GIBI EVLATLAR BAGISLA
    EY ALLAHIM SEN BUYUKSUN .BAGISLAYANSIN SENIN MERHAMETINE SIGINIYORUM.
    ESSELAMUN ALEYKUM

  8. allah hepimizin yardımcısı olsun bizim yatacak yerimiz yok verecek cevabımızda biz müslümanız diyoruz ama müslümanlık görevimizi yapmıyoruz hersey dünya hayatı sanıyor ve halimize şükretmiyoruz yatacak yeriz dahi yok toprak bile kabullenmez bizi s.a.v hz peygamberimiz muhanmedd in nuru ve duaları rahmeti
    bizim üstümüze olsun din kardeşlerim birgün gelecek hepimiz olecez unutmayın allaha emanet olun

  9. topralarını sattıkları için bu haldeler, hiç toprak satılır mı? bizde bu hükümet yüzünden umarım o hallere düşmeyiz.

  10. ben yorum yapan binlerce insanlardan bırıyım filistinlı kardeşlermızın başına gelenler senelerce yaşadıkları ızdırap dolu anlar aynısını bır zamanlar alemlerın efendısı sevgılı peygamberımız yaşamıştır kavmı ile bırlıkte aptülbutalıp çalınan develerını almak ıçın ebulehebe gıder ebuleheb ise sen develerı düşünme kabeyı düşün der, şimdi ordularımla kabeyı yıkmayı gıdıyorum der,edul muttalip cevaben ben develerın sahıbıyım kabenın sahıbı ALLAH tır. O onu zaten korur dedı ilk kıblemız olan mescidi aksa yıkıyorlar şimdi o israil bızler bırer ebutalıp olarak seslenıyoruz israile bızler duaların sahıbıyız mecdı aksa ve filistınlı kardeşlerın sahıbı ALLAH TIR O MUAKKAK KORUYACAKLAR ÇEK O KANLI ELLERINI BACIMIN BAŞÖRTUSUNDEN ÇEK SİLAHINI MASUM COCUKLARIN ÜZERINDEN İSRAİL TARIH SENI AFFETMEYECEK AMA İSMIN VE SEN KENDI YAPTIĞIN ZÜLÜMLERIN İÇERISINDE BOĞULACAKSIN!!!!!!! AMIN….

  11. ben israilin amerkanın almanyayanın amına koyacam bizim müslüman kardeşlerimize nasıl kıyıyorla allah filiztinin yanındaolsun ben diyom bana silah verseler onlar gebertiriz
    sizi gördügümüz<de sanki kardeşlerimi öldürüyorlar :(:(:
    allah onların belasını versin*****aminnnnnnnnnnnnnnn***** israile belasını versin****

Bir Cevap Yazın

