Şehid Şeyh Ahmed Yasin in DUA SI / video


Allah’ım! Ümmetin suskunluğunu sana şikayet ediyorum!”
Ben ki kocamış bir yaşlıyım. Kurumuş iki elim, ne kalem tutuyor ne de silah!
Sesimle yeri inletecek güçte bir hatip de değilim!
Ben ki saçları ağarmış, ömrünün son demlerinde, türlü hastalıkların yıktığı ve üzerinde zamanın belalarının estiği biriyim!
Tek isteğim benim gibi, Müslümanların zaaf ve aczinden müteessir olanların yazmasıdır!
Siz ey Müslümanlar! Suskun ve aciz, helak olmuş ölüler!
Hâlâ kalpleriniz sızlamıyor mu, başımıza gelen bu acı felaketler karşısında?
Bir halk yok mu? Hiç mi kimse yok, Allah için ve ümmetin namusu için kızacak?
Şerefli direnişçilerken, bizleri katil teröristler olarak ilan edenlere karşı duracak!
Bu ümmet utanmaz mı, şerefi çiğnenirken?
Siyonist katilleri ve uluslararası işbirlikçilerini görmezden gelirken!
Omuzlarımıza el verecek ve göz yaşlarımızı silecek bir bakış!
Bu ümmetin kurumları, sivil güçleri, partileri, teşkilatları ve bariz şahsiyetleri, Allah için kızmaz mı!? Tümü birden sokaklara dökülüp, bizim için dua etmeye;
“Ey Rabbimiz! Gücümüzü topla, zaafımızı gider ve mümin kullarına yardım et!” diye çağıramaz mı!?
Buna da mı gücünüz yetmiyor!?
Yakında bizim büyük ölümlerimizi duyacaksınız, o zaman alınlarımızda şu yazılacak:
“Bizler direndik! İleri atıldık ve kaçmadık!”
Ve bizimle birlikte çocuklarımız, kadınlarımız, yaşlılarımız ve gençlerimiz ölecek!
Onları, bu suspus ve bön ümmete yakıt yapacağız!
Bizden, teslim olmamızı ve beyaz bayrak dikmemizi beklemeyin!
Çünkü biz, bunu yapsak da öleceğimizi biliyoruz. Bırakın savaşçı onuruyla ölelim!
Dilerseniz bizimle olun, elinizden geldiğince, öcümüzü sizden her biri boynuna taksın!
Dilerseniz bize acıyarak ölümümüzü izleyin!
Temennimiz, Allah’ın, emaneti savsaklayan herkesten kısas almasıdır!
Umarız bizim aleyhimize olmazsınız! Allah aşkına, bari aleyhimize olmayın!
Ey ümmetin liderleri, ey ümmetin halkları!
“Allah’ım! Sana şikayette bulunuyorum… Sana şikayette bulunuyorum…
Sana şikayette bulunuyorum…
Gücümün azlığını, imkanımın yetersizliğini ve insanlara karşı zaafımı sana şikayet ediyorum…
Sen mustazafların Rabbisin… Sen bizim Rabbimizsin… Bizi kime bırakıyorsun?…
Bize cehennem olacak uzaklara mı? Veya düşmana mı?
Allah’ım! Akıtılan kanlar, dokunulan ırzlar, çiğnenen hürmetler, yetim bırakılan çocuklar, oğlunu yitirmiş anneler, dul kalmış kadınlar, yıkılmış evler ve ifsad edilmiş ekinler aşkına sana şikayette bulunuyorum.
Sana şikayette bulunuyorum! Gücümüz dağıldı… Birliğimiz bozuldu… Yollarımız ayrıldı… Halkımızın zaafını ve ümmetimizin bize yardım edip, düşmanı yenmedeki aczini sana şikayet ediyoruz…”

11 responses to “Şehid Şeyh Ahmed Yasin in DUA SI / video

  1. Ewet insan okuyunca gercekten cok etkileniyor ve insanin aglayasi geliyor. Ama sunuda Turk kardeslerimiz unutmamamlidir ki Turkiyede yillardir kurdlere cektiriyor 4000 koy bosaltmalar, hapishaneleri kurd gencleri ile doldurmalar.Evet israilin bu yaptiklarini lanetliyorum ama turkiyede kurdlere yapilanlarda gavura yapilmiyor musluman olan din kerdesini tutar nerde irki ne olursa olsun bunun icin Turk kardeslerimiz once turkiyede kardeslerine yapilana dur demelidir Filistindekilere degil. Filistinlilere dusman dedikleri Israil yapiyor Kurdlere kim yapiyor kardeslerimiz dedigimiz Turkler sorutoeum hangisi daha aci?

  2. insan gercekten etkılenıyo ınsan muslumanlıgından utanıyo elımız kolumuz baglı sankı ne yardım edebılıyoz nede bır cozum bulabılıyoz nerdekı muslumanlık bır yetımın ayagına batan dıkenden ıcı acıyan muslumanlar nerde

  3. zalimler için yaşasın CEHENNEM ey kendini müslüman sanıpta din kardeşleri olan filistine yardım etmeyen kişiler yada ülkeler Allah huzurunda ne cevap vereceksiniz ALLAH’ıM SEN FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİZE SABIR VE YARDIM ET israilin mahfolacağı ve yerle bir olacağı zaman yakındır inşallah

  4. Derlerki ceketin ilk düğmesi yanlış bağlandımı diğerleride yanlış bağlanırmış.Müslümanlar olarak insanı,insanlığı,insanla ilgili yargılarımızı ciddi gözden geçirmeliyiz.Allaha dua edelim
    anlayışımızı güzelleştirsin.İslam bütün insanlığa din olarak gelmiş,Hz.Muhammet(s.a.v) bütün insanlığa rahmet olarak gönderil-
    miş bir peygamberdir.Ateş ateşle söndürülür mü?İsrail halkına yan
    lış olarak öğretilmiş ideolojilere karşı,yahudi milleti yok sa-
    yılarak düşünceler kurgulamaya kalkmak,Kuran’ın ırk anlayışı ile çelişmezmi?
    Rum suresinde buyurulurki;biz sizleri farklı lisan ve farklı
    renklerde yarattık.(Rum:22)Her kavim gibi ibrani kavmininde yer
    yüzünde onurlu,başı dik yaşama hakkı var.Bu hakka saygılı olmak,
    müslümanlardan yana güvencede olduğunu,en samimi ve gür bir şekil
    de dünyaya duyurmalıyız.
    Biz bu olgun evrensel çizgiyi yakalayalım.Sonrada Hakkın rızasına teslim olalım.İbrahim Hakkı gibi Mevla görelim neyler,
    neylerse güzel eyler diyip taktirine razı olalım.Küçük sorunlarla
    beraber bütün insanlığın dertlerine derman olabilecek imkanları belkide elde edeceğiz…Allah hayırdan yana olanların yardımcısı
    olsun.

  5. ALLAH CÜMLE MÜSLÜMANLARIN YARDIMCISI OLSUN VE BAŞTA FİLİSTİNDE YAYAŞAN KARDEŞLERİMİZİN YARDIM CISI OLSUN BİZ MÜSLÜMANLAR OKADAR ACİZİZ VARYA KARDEŞLERİMİZE BİR DUA DAHİ YAPAMIYORUZ BUNLAR BİZE İLLAKİ SORUCAKTIR MÜLÜMAN KARDEŞLERİMİZE İLK KURŞUN SIKANDA BİZLERİZ NESINL DERSENİZ YAHUDİLERLE İŞBİRLİKCİYİZ NEYİMİZ VARSA ONLARDAN ALIYORUZ İLK KANIT ÖRNEĞİ TİCARETİMİZİ YAPIYORUZ BU BİR KURŞUN DEĞİLDE NEDİR KARDEŞLER SİZ SÖYLEYİN

Bir Cevap Yazın

