Filografi – Saim Devrilmez


Filografi çivi ve telin pano yapımı için kullanıldığı sanatın adı.
Bu sanata yıllarını vermiş bir usta, Saim Devrilmez‘in eserleri ve öğrencileri..

13 responses to “Filografi – Saim Devrilmez

  1. gerçekten çok harika ya:) bende filografi öğrencisiyim ve bunların hepsini yapmak istiyorum:) bu arada kübra bayhatun hocama cok teşekkür ederim bu harika eseri bize ögrettigi için.güzel demek az bile kalıyo.saim hocama da selamlar…

  2. gerçekten çok harika ya:) bende filografi öğrencisiyim ve bunların hepsini yapmak istiyorum:) bu arada kübra bayhatun hocama cok teşekkür ederim bu harika eseri bize ögrettigi için.güzel demek az bile kalıyo.saim hocama da selamlar…

  3. Sevgili Saim Hocam böylesine hoş bir sanatı sadece kendinize hobi olarak görmeyip topluma da yaymaya çalıştığınız ve hele de özürlü insanlarımızın rehabilitasyonunda kullandığınız için ne kadar teşekkür etsek kifayet etmez.Rabbim ömrünüze ömür, gücünüze güç versin…

  4. sayın saim hoca,ben bu işle amatör olarak yaklaşık 10 senedir uğraşıyorum.1998e kadar yaklaşık 30 adet yurtdışına yaptım.şuanda istanbuldayım ve zaman zaman yapmaya devam ediyorum.bu işin en ince detaylarını gerçek ustalarından öğrenmek heyecan verici olur benim için.sizlere nasıl ulaşabilirim bilmiyorum ama e-mail adresimi buraya bırakıyorum..saygılar.

  5. sayın Saim hoca,ben elsanatları eğitmeniyim.Şuanda bir görevde değilim ama bu sanat çok ilgimi çekti.Ama nasıl ve nereden öğrenebilim,kitap veya kaynak için bana yardımcı olurmusunuz?Ben Kocaelinde oturuyorum .Lütfen mail adresime size veya gerekli bilgiye nasıl ulaşabileceğimle ilgili bilgi aktarırmısınız.Bu benim için çok önemli,yardımcı olursanız çok sevineceğim.Saygılar

  6. sayın Saim Hocam. Çanakkale il sosyal hizmetlerde gönüllü eğitmenlik yapmaktayım ve bu sanatı kendi öğrencilerime öğretmek istiyorum ancak size nasıl ulaşabileceğimi bilemiyorum. bana ulaşırsanız çok memnun olucam. mail adresimi site içine bıraktım. saygılarla..

  7. Merhahaba Efendim
    İlk defa gördüm ve çok ilgimi çekti sözkonusu sanat.
    Konu ile ilgili fazla birlgi bulamadım.
    Sayın ustam bu konuda bilgi ve döküman var ise lütfen
    nasıl temin ederim.Bana ulaşmanız mümkünmü?
    Çok memnun olurum.
    yadigarmalkoc@hotmail.com
    adresimden ulaşıp yardımcı olacak kişilere
    şimdiden çok teşekkür ederim.

    yadigar Malkoç

  8. MERHABA EFENDİM
    BEN UZUN ZAMANDIR FİLOĞRAFİ SANATINI ARAŞTIRIYORUM AMA BENİ AYDINLATACAK BIR DÖKÜMAN BULAMADIM BIR KAMU KURUMUNDA ÖĞRETMEN OLARAK ÇALIŞIYORUM BU SANATI ÖĞRENCİLERİME TANITMAK VE ÇALIŞTIRMAK İSTİYORUM BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM İLGİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDER SAYGILAR SUNARIM

  9. merhaba efendim
    ben el sanatları eğitmeniyim bu sanatı hatayda da uygulanması ve tanıtılması için bize yardımcı olmanızı istiyorum videolarınızı izlediğim kadarıyla sizinde dediğiniz gibi çabuk öğrenilebilecek bir sanat dalı bu sanatla ilgili dükümana ihtiyacım var bizleri yönlendirebileceğiniz bir yer veya ulaşabileceğimiz bir döküman, kaynak bu konuda bizlere yardımcı olursanız seviniriz ilginiz için teşekkür ederim saygılar sunar iyi çalışmalar dileyerekten en kısa zamanda haberinizi bekliyoruz

Bir Cevap Yazın

