Sami Yusuf – Anne (Türkce)

Sami Yusuf – Mother (Turkish) türkce versiyon

Büyük izlemek için tıklayın

download›› Download Link ‹‹ (.flv – Flash Video)
Vidyoyu indirdikten sonra uzantısını .flv yapın, oynatmak için VLC Media player‘ı kullanabilirsiniz.

iViDEO Video paketi – indir indir indir!
Sami Yusuf – Anne (Türkce)
Ayrılık – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Munajat – Münacaat – Dua Türkçe Versiyon
[iViDEOcep] Sami Yusuf – Mother
Allahu Allah – Sami Yusuf, Mesut Kurtis
Hasbi Rabbi Kamera Arkası – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Hasbi Rabbi
Supplication – Sami Yusuf
*Diğer ilahiler için tıklayın
*Klick for more Sami Yusuf

36 responses to “Sami Yusuf – Anne (Türkce)

  1. sami yusuf seni çok seviyoruz seninle tanışmayı çok isterdik allah yolunu açık etsin allaha emanwt ol

  2. sami yusuf abi senin agzindan bu güzel laflar insallah yolunu acik eder yüce rabbime emanet ol selamun aleyküm

  3. sami yusufu begenerek dinliyorum ankarada yeni bir konser beklıyorum basarılarının devamını diliyorum

  4. Sami Yusuf acaba bir gün seninle gerçekten tanışabilecek miyim ? :( İnşallah, Allah (C.C.)’ın izniyle olur.
    Allah Razı Olsun yaptığın tüm ilahiler için…
    Türkiye’de de konser ver, seni görmek için geleceğim…

  5. merhabalar biz asya ATL den 9-c sınıfıyız sizleri çok seviyor ve begenerek dinliyoruz allah bunları bize dinletenlerden razi olsun allaha emanet olun.

  6. selamün aleyküm benim adım binnur ZEYTİNBURNU İMAM HATİP LİSESİNDENİM 10-C SINIFINDA okuyorum sami yusufu severek dinliyoruz ALLAH(C.C) devamını getirsin inşallah A.E.O

  7. ben seni okadar çok seviyorum ki hele ilahilerini rabbim yolundan çıkarmasın seni abicim efendimize komşu olmayı nasip etsin inş bu dünyada olmazsa bile diğer dünyada senle tanışmayı çok isterim allah razı olsun herkesin gelecek anneler günü kutlu olsun

  8. seni çook seviyorum…nolursun hep böyle kal.. yeni albümünü bekliyoruz…Allh a emanet ol kib hoscakal..

  9. SELAM ALEYKUM SAMI YUSUF BEN SENIN ILAHILERINI COOK BEYENIYORUMSENI DINLEYINCE SANKI ICIMDE BISEYLER OLUYOR ANNEM ILAISINI COK CANDAN OKUYORSUN EPSINI AMA ANNE ILAYISINI COK BEYENIYORUM ONU OKUYUNCA SEN BEN EP ALIYORUM BASKA NE DIYECEYIMI BILMIYORUM ALLAH EMANET OL ILHILERDE BASARILAR SANA BEN EDA KOSOVADAN PZ

  10. sami yusuf seni herkesten çok ama çok seviyorum ilahilerin,sesin çok güzel .inşallah seni ölmaden görürüm

Bir Cevap Yazın

