Srebrenitsa Katliamı

12.000 masum insanın Sırplarca katledildigi bir kent olan Srebrenitsa ile ilgili bir video.

9 responses to “Srebrenitsa Katliamı

  1. Bu katliamı aksiyon dergisinde okumuştum ve ürpermiştim.Şimdi de böyle bir gerçeklerden oluşan bir kilip görünce nasıl sessız kalındı ona bir anlam veremiyorum……

  2. Allah’im butun MÜslümanlari korusun, Allah aci ceken butun Müslüman kardeslerimizin yardimcisi olsun ve yaninda olsun!
    Allah büyük’tur ve her suclu cezasini cekmelidir hak eden hakkettigi yerde hakkini alacaktir! – Ahirette!
    (Bosnaklilar, filistinliler,Türkler,Iraklilar)

  3. DON’T FORGET
    nasıl mı sessiz kalındı vatikan ve avrupadan sağlanan paralarla tüm dünya uyutuldu ve tarihin en büyük etnik temizliği yapıldı avrupanın gözünün önünde bilerek isteyerek ve taammüden. ve daha 99 yılına kadar sürdü bu. keskin nişancılar kuş avlar gibi insan avladılar bosnada. ama btün bunlara rağmen yine türkler görevlerini yerine getirdiler bosnaya karşı. ve bizleri çok sever boşnaklar bu sebepten.

  4. BU KATLİAMDA GÖREV ALAN ASKERLERİN VE GÖREVLİLERİNİN BİR KISMININ PİŞMAN OLUP İNTAHAR ETTİKLERİNİ DUYDUM.DARISI DİĞER PARMAĞI OLAN HERKESİN BAŞINA….

  5. vaşşi sırplar benim gözümde hayvnların pisi kötüsü diyoruz ya onlardan daha aşagı köpeklerdir köpekler onlarla kıyaslanınca dahaüstün hayvanlardır. benim inandıgım allah ordaki ölen her insanın kanının hesabını sorandır.sırplar bu dünyada yaptıklarının hesabını vecekler kurtulamazlar yazan biz osmanlı torunlarıyız bunun hesabını onlardan soracayık allahdan dilegim onların cezasını bu dünyada çekerken görmek.bosnalı müslüman kardeşlerim benim yüregim ve kalbim sizlerle beraber. yazan müslüman kardeşiniz rabbim sabırlar versin sizlere rahmeti ve bereketi sizlerle olsun

  6. bence arkadaş avrupada medeniyet vardiyorlar bana çok komik geliyor.artık kargalar bile buna gülüyor.bana sorarsanız orda medeniyet degil ,bizim içine işedigimiz tuvalet varya ,ha işte ona benzeyen medeniyet var ben bunların medeniyet anlayışından bunu anlıyorum.

  7. İNSAN İNSAN OLALI O GÜNE KADAR BU KADAR İNSANLIĞIN DIŞINA ÇIKMADI.SÖYLEYECEK TEK SÖZ BULMAK O GÜNLERİN ACISINI Bİ NEZZİ DEAZALTMAK MÜMKÜN DEĞİL.ÜZÜNTÜSÜNÜZÜ PAYLAŞMAK,OLENLERE GANİ GANİ RAHMET DİLERKEN OLENLERİN YAKINLARINA BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM.ALLAH SABIR VERSİN.

Bir Cevap Yazın

