Yağmurdan Sonra

Sizinle bir diziden bir kaç bölüm paylaşmak istiyorum.
Stv’nin ‘Yağmurdan Sonra’ dizisi…
Pek başarılı bulduğumu söyliyemiyeceğim hatta bazen dayanılmaz bir hale geliyor.
Ama arada değindikleri bazı konular sanırım göz ardı edilmez…
şimdi sizinle iki sahneyi paylaşacağım
bana hak verceksiniz…

Yayinlanmis bölümleri STV’nin kendi sitesinde indirip izleye bilirsiniz
http://www.stv.com.tr/index.php?prgID=149&ktgID=5

187 responses to “Yağmurdan Sonra

  1. davincinin şifresi filminden sonra cok daha anlam kazandı bnim iin şimdi inanıyorum ki diide anlatılanlar hikayeden ibaret degilmiş dikkatleizlenmeli…..

  2. Selam,

    Yukaridaki arkadasa diyecegim bikac sey avr. Demis ki, bazi konular goz ardi edilmemeli ve pek basarili oldugunu sanmiyorum demis ve aciklamasini yapmamis ardindan bir de 2 MUHTESEM sahne koymus bana hak vereceksiniz demis. Kusura baakma ama hicbisey anlamadim. Aciklamasini yaparsa cok sevinirim.

    Selam ile…

  3. degerli kardesim ekledigim bu sahneler diziden secme
    ama itiraf etmek lazim ki dizi genelinde seyirci cok yoran gereksiz teferruatlarla dolu..
    sözlerim sonderece acikti tekrar okursan anlarsin..

  4. my turkısh is not good and enough to be able to understand it but as my understanding this reflects the real facts in turkey ı dont understand why people illogically critisise are they jealous?

  5. This is a nice Film, every turkish people must see this (Yagmurdan sonra) because this film is telling the real things in Turkey..

  6. türkiyede yaşayan azınlıkların neler çevirdiklerini anlattığını tahmin ediyorum. kendi içlerinde nasıl bir disipline sahip olduklarını da görebiliyoruz

  7. diziyi büyük bir beğeniyle izliyorum.Türkiye gerçeklerini bundan daha açık yansıtamazdı.fakat bazı kesimler bu gerçekleri çekemiyor

  8. diziyi çok başarılı buluyorum,çok sürükleyici olmasının dışında gerçekleri yansıtmasıda izleyicinin beğenisini topluyor.

  9. Arkadaslar, her dizi dizi olarak kalmak zorunda, yani bir hikaye formatinda. Onun cekenlerin ellerinden gelse Turkiyenin gerceklerini biaz daha aciktan yapar, ama gecenlerde gordunuz iste, bayanin hastaneye alinmamasi ile baslayan anlamsiz tepkileri, halbuki o bolum coktan cekilmisti. Demek istedigim, bazen yahu sunu biraz daha acikca ifade etselerdi, ya da su olsaydi o olmasaydi dizide cok daha iyi olurdu gibi fikirlere kapilabilirsiniz bir izleyici olarak, ama sunu unutmayin ki bunu sizden daha fazla dusunen yapimci ve oyuncu kadrosu var. Bu dizide cok gercek anlatildigi gibi, bazi sheyler de insanlarin kendi yorumlarina birakiliyor ki, dusunsun. Yoksa hersey oldugu gibi ortaya dokulmez. Aksi takdirde bir belgesel olur ve cekiciligi kalmaz. Yani dizilerde bazen sacma sapan seylere rastlamak normal olarak karsilanmali. Amaca bakilmali.. Sevgilerle..

  10. help said that… you are right this film reflects many real facts but some people don’t want to understand this because they don’t want the society to be aware of real facts in other words jealousy is not an only reason…

  11. Of course, Bahar, it doesn’t fit their interests. It is always better for the “deep state” to have some conflicts within the country. Otherwise, their existence would be at stake! Anyway, may Allah be with his followers..

  12. STV’yi ‘Yagmurdan Sonra’ gibi bir anlamli ve profesyönel program yaptiklari icin tebrik etmek lazim, lütfen inat etmeyi birakalimda su dizideki gerceklerleri göz ardi etmeyelim!

  13. Aslında bence STV bu türde iyi diziler çekebiliyor.Mesela daha önceden Şubat Soğuğu vardı.Herhalde biraz bütçe sıkıntısı var TV’nin.

  14. bence bu dizi harika hiç bir laf bulunamaz.bazı yerleri biraz abartılmış olsada benim favori dizim hiç kimsenin beğenmesine ve izlemsine gerek yok.zevkler ve renkler tartışılmaz.ve tek kelime ile harika.bu dizi kaliteli gerek oyuncuları gerek yönetmeni olsun kaliteli.o yüzden bu dizi çok tutuluyor.

  15. bu diziyi çok seviyorum.bir numara ve favori bir dizi evet bazı yerleri abartılı olabilir.ama dikkatinizi çekerim bazı yerlei abartılı.türkiye bu dizi sayesinde gerçekleri öreniyor.benim favori dizim ve süper bir dizi

  16. bu dizi bir harika benimve tüm akrabalarımın favori dizisi yanlış düşünüyor ve bence kıskanıyorsunuz harika dizi

  17. tek kelimeyle mükemmel dizi gerçekler bazen saçma gelsede bu saçmalıklar türkiyede yaşanıyor.yani saçma olan dizi değil sizin göremedikleriniz.yada görmek istemedikleriniz.bye.artık kış uykusu bitti.

  18. Dizi bana da güzel geldi.Fakat Ziyanın tavırlarının Vendor ve diğerleri tarafından bu denli sezilmemesi çok gerçekçi değil.Mesela Işık için ölüm kararı alındığında bir tek o muhalif kaldı.Halbuki bu muhalefeti hiç bir şeyi değiştirmeyecekti.Kendisi de genel karara aykırı davranmayabilirdi. Böylece kamuflajını daha belirgin tutardı.

  19. Dizi hakkındaki bütün yorumları saygıyla karşılarım fakat “dizi” diye ekranlara sunulan pek çok safsatadan çok çok harika, orjinal, anlamlı mesajlar vermesi yönüyle de tercihe değer…öyle ya meyveli ağaç taşlanır!

  20. yağmurdan sonra adlı tv dizisi Türkiyenin içinde bulunduğu gerçekleri anlatıyor. Atatürkü kullanarak rant yapan laiklik postuna bürünen insanları bu kadar güzel lanse eden bir dizi tanımıyorum. ali sürmeli ve atilla olgaçın performanslarına da dieycek tek bir kelime var: mükemmel..

  21. yukarıda yorumu yapan arkadaşa değinmek istiyorum farklı kanallarda çıkan insanlara özlellikle çocuklara kötü olan programlar varken içinde türkiye’nin gerçeklerini anlatan bir diziyi nasıl böyle kötü yorumlarsınız stv’nin yağmurdan sonra dizisi gerçekten tutulan bir dizi artık insanlarda böyle dizilerden hoşlanıyor siz böyle yaparak bütün halkı sinirlendiriyorsunuz bu dizi tek kelimeyle:MUHTEŞEM beğenmiyenlerde çatlasın

  22. bece bu dizi cok güzel tr de ne olup bitenleri hep anlatiyor. kim beyenmesse o kisileri anlamiyorum yukarida bi yazi var hic hosuma gitmiyo!!begenmiyosan izleme diziyi kardesim !!ALLAH ALLAH

  23. Dizi konusunda videolari koyan arkadasa katiliyorum. Carpici sahneler olsa da sabir ölcen kisimlar azinlikta degil. Senaryodan oyunculuga kadar pek de parlak buldugumu söyleyemem. STV camiasinin yapisini bilip satir aralarini okuyanlar arada esip gelen buram buram propakanda kokularini da alabiliyorlardir. Seneryonun Türkiyenin gerceklerine degindigi kisimlar disinda özellikle aramice sifrelerle ilgili kismin oldukca amatörce düzenlenmis oldugunu düsünüyorum. Acikcasi aldigim duyumlarla oldukca büyük ümitlerle izlemeye basladigim dizinin sira disiligi ve farkliligi tartisilmaz olsa da beni hayal kirikligina ugrattigini söylemeliyim. Bu tür konular daha profesyonel islense daha etkili olacagi fikrindeyim ama belki ozaman da gereginden fazla daha dogrusu susturulmasi gerekcek derecede etkili olur kim bilir… Saygilarimla..

  24. dizi gerçekten harika şu ana kadar hiç bir diziye bu kadar tutulmamıştım kurtlar vadisine bile.ama diziyi izlerken kafam bozulmuyorda değil.çünkü dinimiz ve ülkemiz üzerinde bu denli oyunlar her dinibütün ve vatanseverleri rahatsız edeceğini düşünüyorum.stv ye teşekkürler.

  25. dizi gerçekten harika şu ana kadar hiç bir diziye bu kadar tutulmamıştım kurtlar vadisine bile.ama diziyi izlerken kafam bozulmuyorda değil.çünkü dinimiz ve ülkemiz üzerinde bu denli oyunlar her dinibütün ve vatanseverleri rahatsız edeceğini düşünüyorum.stv ye teşekkürler.

  26. dizi gerçekten harika şu ana kadar hiç bir diziye bu kadar tutulmamıştım kurtlar vadisine bile.ama diziyi izlerken kafam bozulmuyorda değil.çünkü dinimiz ve ülkemiz üzerinde bu denli oyunlar her dinibütün ve vatanseverleri rahatsız edeceğini düşünüyorum.stv ye teşekkürler.

  27. bugünkü bölümde ışığın değiştiğine inanamadım çünkü biz seçil mutluya çok alışmıştık neden ayrıldığını çok merak ediyoruz…..????

  28. bence nergisi kurtarmak için böyle bişey yaptılar çünkü ışık değişmemeli …………..

  29. eğer ışık değiştiyse 3 günde nasıl bir estetik ameliyatı geçirebilir tamam bir dizi ama estetik lazım!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. evet gerçekten bu dizide ulkemizin üzerinde oynanan oyunlardan bahsedilıyor ve ben şok üzülüyorum bu gerçekler tüylerimi ürpertiyor ve canımı cok sıkıyor ///:(\\\\

  31. her gecenin bir sabahı her kışın bir baharı vardır.Ve yağmurdan sonra da bir güneş çıkacağına eminim. yağmur yağdıktan sonra güneş çıkacak ve biz onunp arıltıları içinde yaşayacağız.

  32. Dizi super, sadece Seçil Mutlunun gitmesine üzüldüm. Hatta çok üzüldüm. Türkiyedeki her kesin izlemesi gereken bir dizi, türkiye gerçeklerini açiklayan bir dizi. Katkisi olanlari tebrik ederim

  33. Türkiyede yaşayan ama bu milletle hiçbir kan bağı bulunmayan şer şebekelerini aydınlattığı için Stv’ye teşekkür eder son yaşanan olayların perde niteliğinde olan seneryoların devamını dilerim.İzleyicininde görünene değil gösterilene dikkatini vermesini dilerin

  34. ya bu dizi tek kelimeyle süper her şei en güzl ayrıntısıyla açıklıo.ama seçil mutlu deişmiş açıkçası üzüldm inş. tamamen diziden ayrılmamıştr

  35. hayatımda böyle muhteşem dizi izlemedim.Diğer diziler gibi boş bir anlama sahip değil.. rüyalarıma girere oldu.
    tekrarlerı kesmio bide internette izliyorum.. açıkçası seçilin gitmesine bende üzüldüm.sarı kafalı samaele gıcık olsamda performansı çok iyi Ali sürmeli ile atilla olgaçı söylemeye bile gerek yok zaten kadro muhteşem…harikasınız!senaristide kutluyorum

  36. hayatımda böyle muhteşem dizi izlemedim.Diğer diziler gibi boş bir anlama sahip değil.. rüyalarıma girere oldu.
    tekrarlerı kesmio bide internette izliyorum.. açıkçası seçilin gitmesine bende üzüldüm.sarı kafalı samaele gıcık olsamda performansı çok iyi Ali sürmeli ile atilla olgaçı söylemeye bile gerek yok zaten kadro muhteşem…harikasınız!senaristide kutluyorum

  37. harika bir dizi ama bu dizi seçil mutlu’suz olmaz, olmamalı. seçil mutlu rolüyle bütünleşiyordu.lütfen seçil hanım geri dönün. biz sizi şimdiden çok özledik. bir insana bir rol bu kadar yakışabilir mi?

  38. tamam tamam olmuştur bir şeyler şimdi olan oldu.roldeki hanimefendiye başarilar dilememiz lazim. onun moralini bozarsaniz ne işik hanim görürsünüz ne de yag. sonra

  39. olan oldu değil,biz itiraz etmezsek bu böyle devam eder gider. tam diziye alışmışken bu yapılmamalıydı.

  40. seçil mutlusuz bir yağmurdan sonra yumurtasız menemene benzer onun yerini kimsenin dolduracağını sanmıyorum.ayrıca bir dizinin başrol oyuncusunun değişmesini çok saçma buluyorum.lütfen bir şekilde geri dönsün

  41. dön lütfen…eçil hanım olmadan bu dizinin bir anlamı yok. dün akşamki bölümünü isteyerek izlemedim. gözlerim seçil hanımı aradı. onun yerini kimse tutamaz.

  42. kesinlikle katılıyorum canan hanım size inanınki bende isteyerek izlemedim dünkü bölümü belki saçma bir istek ama inşallah bir şekilde tekrar diziye döner

  43. seçil hanımı lütfen diziye geri döndürün.rol ona tam oturmus,,hem kendiside cok etkılendgını söylemişti zamandakı röportajında diziye gerı dönsün lütfen,izlemek istemıyoruz secil=ışıksız bu diziyi,

  44. bakın bende bir yağmurdan sonra hayranıyım ve başka forumlarara da giriyorum.Bir forumda da anlatıldığı üzere Seçil Mutlu fazla para istemiş ve diziden ayrılmak istemi kendisi bilir şimdiki oyuncumuz olan yıldız çağrı atiksoyda dizeye ayrı bir renk katıyor sayglıar..

  45. Bence de güzel bir dizi yağmurdan sonra;fakat holiwood filmlerindeki bilgisayar hareketliliğini görmek(ne biliim ağır çekim veya yakından çekimler vs)istiyorum doğrusu…Yani en berbat senaryolu filmlere bile bakıyorum insanlar kilitlenmiş seyrediyor…Bakıyorum ve bu işlerde yönetmenin maharetini görüyorum…Yani Yağmurda sonrayı çeken kişiler bence çekimden sonra bilgisayar başında biraz daha vakit geçirseler daha iyi olur…

  46. diziyi süpper buluyoruz AİLECE verdiği msjların yanında aileye yönelik olması da dizinin kalitesini artırıyo stv ye de bu yakışır

  47. valla ya dönüşü yok mu bu estetiğin dizi onla daha bi güzel oluodu hem alışmştk da geri döner inş. ya bi şekilde bağlarlar inş.

  48. dizide çok ince imalar var arkadaşlar çok dikkatli izlemek lazım yıllarca hayatımız üzerine kueulan senaryoları ayrıntılarıyla deşifre eden bu diziye sahip çıkalım ve çevramizdeki herkese bu diziyi tanıtalım

  49. yağmurdan sonra dizisinden birçok şey öğreniyoruz. türkiye üzerinde oynanan oyunları daha iyi anlayabiliyoruz. insanları islamiyetten soğutmak için bazı insanların (islamiyet düşmanı )neler yaptıklarını şimdi daha iyi anlıyoruz. ama ışık hanım bu rolün sahibiydi. gitmesine çok üzüldüm. yeni gelen ışık hanım rolünün hakkını veremiyor. ibrahimle diyaloğu hiç hoşuma gitmedi. önceki ışık hanımın ibrahimle diyaloğu gayet seviyeliydi.

  50. yağmurdan sonra dizisinden birçok şey öğreniyoruz. türkiye üzerinde oynanan oyunları daha iyi anlayabiliyoruz. insanları islamiyetten soğutmak için bazı insanların (islamiyet düşmanı )neler yaptıklarını şimdi daha iyi anlıyoruz. ama ışık hanım bu rolün sahibiydi. gitmesine çok üzüldüm. yeni gelen ışık hanım rolünün hakkını veremiyor. ibrahimle diyaloğu hiç hoşuma gitmedi. önceki ışık hanımın ibrahimle diyaloğu gayet seviyeliydi.

  51. arkadaşlar ben de ışık hanımın değişmesine çok üzüldüm yeni gelen hanım da güzel oynuyor ama biz eski ışığa alıştığımız için belki yenisini o kadar iyi bulmuyor olabiliriz bence yeni bayan da güzel oynuyor ayrıca ibrahimle diyaloğu o bayanın elinde değil senaryo öyle yazılmış ne yapsın yani

  52. bencede alakası yok hiç kimse seçil mutlu gibi ışık rolünü oynayamaz.stv böyle bir yanlışa nasıl düştü aklım almıyor.kurtlar vadisinde polatın değişmesi nekadar saçma saçma olurdu işte stv nin yaptığıda o derece yanlış oldu.çok yazık ettiler artık dizi kesinlikle eski tadını vermiyor.

  53. Yağmurdan sonra dizisindeki vendor çok karizmatik biri ve dizideki hareketleri çok komik geliyorbana ışığın değişmesine bende üzüldüm ama yeni gelen hanımın hakkını yememek lazım bu dizi gerçekten Türkiyenin gerçeklerini anlatıyor diye düşünüyorum ve ibrahim ide çok başarılı buluyorum

  54. ya bnde seçil mutlu yu seviorm ama verilen parayı beğenmedii için diziden ayrılmış diolar ne kadar doğru bilemem tabi

  55. bir insan eğer parayı beğenmeyip bir diziyi yarıda bırakıyorsa diyecek şey bulamıyorum.eğer gerçekten doğruysa hiç yakışmadı.

  56. Işık karakterini canlandıran hanımın değişmesi ilk başta yadırgasakta yeni oyuncunun başarılı olması bize değişikliği unutturdu.Bence süper devam ediyo bu akşamki bölümünü merakla bekliyorum…

  57. seçil geri dönmeli.. onun olmaması izlenme oranını olumsuz yönde kesinlikle etkileyecektir..diziyi izlemek istiyorum ama çekiciliğini kaybetti benim için son 2 bölümdür..ve çevremdeki bir çok kişi için de aynı şey geçerli..yeni ışık rolünü yaşayamıyo..eksik bişiler ..eksik..

  58. ewt ya bncede seçil geri dönmeli fakat bu bölümde nilüfer ve hulusi öldü sonra vendor müslüman olma yolunda ışık deişti noluo bu diziye kardeşlerm eer vendor gerçktn müslüman olursa diziyi nsl sürdürckler açıkçası hç btmesini istemiorm:(((

  59. ya açıkçası vendorun müslüman olmasını aklım bi türlü almıyor yani vendorun müslüman olması nemrutun veya firavunun müslüman olması gibi bişey.bundan sonraki bölümleri çok merak ediyorum.dizi çok güzel gidiyorifakat yeni ışığa bir türlü alışamadım.eğer seçil hanımda geri dönerse tam süper olacak.ümitle bekliyoruz.

  60. Işık ın Vendora verdiği cevaplar Risale-i Nurdan iktibas edilmiş.Merak edenler Yirmibirinci Söz Birinci Makam ve Yirmi üçüncü Lema Hatime kısmına müracaat edebilir.

  61. ewt ya seçil mutlu dönerse dizi çk daa gzl olr. ama olmaz heralde ööle bişi bide acaba grçktn vendor müslümn istio mu.. efendisyle konuşurkn ne yap ne et ışığı müslümnlıktn uzaklaştr diodu belli de olmz yani

  62. Vendor kızının ölümünden sonra etkikendi ve rüya da buna katkıda bulundu.Rol yaapmıyor gibi geldi bana.Fakat hüsn-ü zan adem-i itimat lazım.Tedbiri de elden bırakmamalı.

  63. Araba patlamasından sonra dizi eski tadında değildi bence.Fakat şimdilerde yeni bir mecraya girmiş görünüyor.İnşallah iyi olur.

  64. Dizi çok güzel. Abartı tabiki olacak, Önemli konulara vurguyu artırmak için… Saçma şeyler var mı peki? Hayır sadece hayal düünyası geniş olmayanlara göre saçma geliyordur diye düşünüyorum… Misal ve hayal alemine göre buradakiler devede kulak bile değil… Bu kadar yorum ve değerlendirme iyi olana ilginin işareti.vesselam.

  65. bu dizi artık eski tadı vermiyor…seyretmek zaten içimden gelmiyor. eskiden perş. akşamlarını iple çekerdim. ışık gidince artık bu diziyi heyecanla beklemiyorum……..

  66. Arkadaşlar dizide faavori isimleriniz olabilir.Bunların diziyi izlemenizde rolleri önemli de olabilir.Fakat senaryoyu, diğer oyuncuları gözardı edip bir kişiye bağlarsanız meseleyi kusura bakmayın dizinin ruhunu anlamamışsınız demektir.

  67. ewt ya izlerkn üzülüorm ama seçil mutlu olmadığı içn fakat atilla olgaç da bnm içn çk önemli karakter blki o da ayrılırsa o zamn dizi çeklmez bi hal alabilir.

  68. ya, bir rol bir insana bu kadar yakışabilirdi.seçil mutlu’nun yerini şu an hiçbir oyuncu dolduramaz.yoksa yeni oyuncunun bir amatörlüğü yok bence. şurası bir gerçek, artık hiçbir manipluasyon dizinin eski performansını geri getiremez. gerçekler acı olabiliyor.

  69. dızının her bolumunu buyuk bır hayranlıkla ızlıyorum dızının ulkemızde yasanan olayları konu alması da cok guzel dızıde emegı gecen butun kardeslerımıze tesekkur edıyorum.lokman demırkır

  70. dızıden secıl mutlunun cıkması hıc ıyı olmadı gayetguzel oynuyordu dızıde tekrar oyuncu degısıklıgı olursa dızı cekılmez bır hal albılır.secıl mutlunun yerını hıcbır oyuncvu dolduramaz.

  71. STV’DEN BEKLENİR DOĞRUSU ÇOK GÜZEL AÇIKCASI ZEKİİİİİİİCE FİLMLER YAPIYOLAR YAĞ .SON. GİBİ BEN BUNUN KADAR ZEKİCE HAZIRLANMIŞ BİR FİLM İZLEMEMİŞTİM ESKİ. IŞIĞI ÇOK SEWİYORUM:::.

  72. bnde her ne kadar ağlasada camiye gtsede inanamadım blki inanmk istemiorm bilemiorm dizi ilerledkçe görcez her şeyi… bu arada hrkesn kandili mübarek olsn.

  73. İşte şimdilerde oyunculuk döktürülüyor, ve usta oyuncular merkeze oturuyor ve heyecan artıyor. Senaryo düşündürüyor… Yönetmen yeni müziklerle çekiciliği artırıyor… Biz Perşembe yi heyecanla bekliyoruz…

  74. seçil mutlunun gitmesine çok üzüldüm ama artık üzülmüyorum. kendi kaybetti,böyle güzel bir diziyi,böyle güzel kadroyu…kendisi bilir.pişman olmaz inş.!!!!!!!!!!!!!!!

  75. samnyolu seviyeli bir kanal.televizyonlarda o kadar kalitesiz ve seviyesiz kanallar var ki…yağmurdan sonra dizisi de gayet seviyeli.ayrılan ,kötülüğü kendine yapar başkasına değil.

  76. Ben hayal dünyamı sonuna kadar kullanmayı severim.Ve bu diziye ışık bence dönecek nasıl mı bana göre ışık durumdan rahatsız zaten bence eski haline dönecektir ve de şeçil hanımın bu diziyi para için bıraktığına katiyen inanmam.çünkü ali bey atiila bey de para sıkıntı sı içindeler ama niye bırakmıyorlar.hatta atiila bey başka bir dizide daha oynuyor.şrçil hanımda başka bir dizide oynaması gerekirdi şu ana kadar ama olmadı.neyse lafı uzatmadan rabbim inş şeçil hanımı tekrar ışık karuzo olarak görmeyi nasip eder inş.AMİN.

  77. Seçil Mutlu mükemmelm bir oyuncuydu tek kelimeyle harika oynuyordu şimdide kızıyla DNA testi tutmadığı için insallah eskı halını alır sımdıkı kızda ıdare eder ama SECIL bambaskaydı nolur bısey soyleyın gelecek mı gerııı NOLURRR

  78. burcu hanım inşallah sizin dediğiniz gibi olur. o zaman herkes çok sevinecektir.çünkü şu an dizinin hiç bir keyfi yok. perşembe akşamlarını iple çekmiyoruz.stv ailesini duyrulur.

  79. ya arkadaşlar o değilde vendor gerçekten müslüman olmamış zaten hiç inanasım gelmemişti ama bu kadar inandırıcı olabilirdi gerçekten helal olsun inşallah ziya dayı gerçek kimliğini açığa çıkarmaz.ama çok üzüldüm halbuki ne güzel bir insan olmuştu eğer gerçek olsaydı belki cennete bir adım kalmıştı ama şimdi yine cehenneme bir adım kaldıçok yazık.

  80. bir insan ancak bu kadar inandırıcı olur hepimiz inanmıştık ama ışığı döndüremezler inş .zaten dönmez de ama bu vendor dan herşey beklenir.haftayı iple çekiyorum.film tadını her geçen hafta artırıyor.

  81. bir insan ancak bu kadar inandırıcı olur hepimiz inanmıştık ama ışığı döndüremezler inş .zaten dönmez de ama bu vendor dan herşey beklenir.film tadını her geçen hafta artırıyor.

  82. MÜKEMMEL BİR DİZİ HEM DİNİ HEMDE HIRİSTİYANLARIN SAÇMA SAPAN İNANÇLARINI ORTAYA ÇIKARIYOR BU ARADA YENİ BÖLÜMÜNÜ İZLEDİYSENİZ WENDOR NUMARA YAPIYOR MÜSLÜMAN DEĞİL ESKİ IŞIK DAHA İYİYDİ BENCE TEBRİK EDERİM STV VE YAĞMURDAN SONRA EKİBİNİ

  83. ya dizi bence saçmaladı çünkü vendorun oyunu bir plan dahilinde gerçekleşmedi ki rüyasında ölen kızını gördü kızı -baba kurtuluş burda-dedi ondan sonra müslüman oldu.bari en başta izleyicilere bir tiyo vermeliydi diye düşünüyorum

  84. vendor önceden de böle bir rüya görmüştü bu rüyayı gördüğünde dabheşukanın onu cezalandırdığını ışığı dininden döndürmesi gerektiğini düşündü

  85. flim çok güzel oyuncular harika en çok vendor,ziya dayı ve hulusi rollerini çok iyi oynuyorlar onlara başarılar dilerim öncellikle arkadaşlar vendor kızına çok büyük bi oyun oynuyor dünkü bölümde sadece vendorun oyun yaptığını mitat biliyordu o haberi getirende abiram zehirinide ve o gelen adamda benim karnımda nemrusun haberi var diyen vendorun adamıydı ve vendor tuzak kurdu o zehir bence zehir değil acılara karşı acı hissetmeyen ilaçti ve dün bölümün sonunda mitat geldi ve sana tapıyorum vendor sen liderimissin dedi vendorda daha oyun yeni başlıyor dedi işte burda düğümler çözüldü ve vendorun tuzak kurduğu anlaşılıyor bence

  86. Bence filmin o sekilde bitmesi sirf heyecan verici olsun diyedir. Okudugum yorumlarda biriniz bile Vendorun musluman olarak kaldigina dair birsye yazmamis 🙂 Yani butun izleyicileri istedikleri yone cekebilmisler yapimcilar, helal olsun 🙂 Zannimca Mithatin Vendora panzehir icirmesinden once bir olay yasanmis ki, onu gostermediler daha. Yani o gosterilmeyen sahnede Vendor Mithata ya (1) yeniden Dabhesukaya inandigini ve tekrar eski haline dondugunu soylemistir, ya da (2) Isiga oyun olarak yaptigini soylemistir butun yaptiklarini. Mithat ta af olarak panzehir icirmistir bize gosterildigi sahnede. Yani Vendor halen musluman ve boyle bir karari sirf butunlesmislerle hesaplasmak icin vermistir. Mithatin kulagina “asil oyun simdi basliyor” demesi de “siz butunlesmislere gosterecem dunyanin kac bucak oldugunu” anlamindadir. Bu benim dusumcem 🙂 Gorecez onumuzdeki hafta..

  87. Şubat Soğuğu ‘ndan sonra STV den yine etkili ve bazı kesimleri deşifre eden bir dizi… Bazen belki biraz “paranoyak” olmakta fayda var…

  88. Yorumlardan birisinde Enes Kaan Bey,’Hıristiyanların saçma sapan sapan inançlarını ortaya çıkarıyor’ demiş. Bu filmin hıristiyanlılığın saçma sapan fikirleriyle ne alakası var doğrusu anlayamadım. Hıristiyanlığın bu filmle bağlantısını delilleriyle sunarsa sevinirim. Hem böylece aydınlanmış oluruz.

  89. ya venry nin de dediği dooru hç bu yönden düşünmemştim. ışık müslüman olma konusunda vendora yalan söleyebilirsin demişti fakat önceki bölümlerindede vendor efendisine ışığı müslümanlıktn kurtarmak için herşei yapıcm demişti. çok karışık vendorn napcaıı hç belli olmuor çok yönlü birisi ama düşündükçe venry nin dedikleri dooru … ???

  90. bazi sahnelerde işte şimdi reha yeprem çıkacak diyorum,yada ışığın en acele anlarda bile nergize montunu giydirmesi beni çok güldürüyor.eleştiriler normal ve güzel.dizide öyle…her yağmur bir bahar müjdecisi…

  91. Kubra, Isigi muslumanliktan kurtarmak icin neden kendisi musluman rolu oynasin ki Vendor. Yani Isigi degistirmek icin bunu yapmaya calismasi biraz ihtimal uzaginda sanki. Dedigim gibi Mithata oyle soylemis olabilir, durumu kurtarip eski rolune soyunup butunlesmislerin canina okumak icin. Zaten Ziyanin israrla supheyle yaklasmasina karsilik “kalptekileri ancak Allah bilir” mesajini vermeleri bu sebepten olabilir.

  92. yağmurdan sonra’daki vendor çok güzel oynuyor görevini çok iyi yapıyor dizinin böyle devam etmesi dileğiyle HATİCE

  93. zaten bölümlerde dikkat ettiyseniz vendorun mimik hareketleri biraz şühpe uyandırıyo müslüman olmadı hareketlerinden anlaşılıyoo

  94. slm evet sıze katılıyorum zaten flımdekı karakterıyle vendoru sevöıyorum ama allah için görevını ve rolünü çok güzel yapıyor bütün herkese başarılar dilerım eski ışık a benden selam onu daha çok begennıyordum rolunde ama şimdiki ışık ta güzellll

  95. acaba eski ışık rolune gerı donecekmı çok merak edıyorum:d lütfen o daha güzel rol yapıyordu lütfen söledıklerımızı okuyun eger ışık derı gelırse dızı dahada heycenlı olur.gercekten çok guzel bır dızı begenıyle izledıgım bır dizi.sadece televıztonda bu dızıyı izlıyorum herkese başarılar

  96. şu samaeli bir yakalarsam hiçgözüme gözükmesin kesin tokatlarım ne sadık şey öyle bence Allahı bukadar sıfatları ile tanıyan birisi kafir dinsiz olamaz vendor un müslüman olması çok hoşuma gidiyor canım zaten müslümanlar okadar acı cekiyor bari vendor müslüman olsun gerci cennet ucuz degil elbette cehennemde lüzumsuz degil

  97. ben kısaca müş çok kaliteli bir dizi ben sinama eleştirmeni değilim ki sahnelerini eleştireyimesra adlı kişiye katılıyorum

  98. venry bilemicem ama vendorun hareketleri çok şüphe uyandırıcı bir bölümde diyosun müslüman oldu bir bölümde bu düşüncenden vazgeçiosun. şu açıdan düşündüm ışığı bir türlü müslümanlıktan vazgeçremedi heralde ona yaklaşarak yapar die düşündüm… bu vendoru düşünmekten beynim sulandı zatn. vendorun bi yaptığı dierine uymuo ki…. 😦

  99. yasemin sana katılıorm bncede eski ışık geri dönerse dizi daha güzel daha heycanlı olur. dönmesi dileğiyle… inş.

  100. Kubra, fikrimde sabitim 🙂 Adam musluman olarak kaldi.. Yazdiklarimi yanlis anlamissindir. Gerci siz Tr-de artik izlemissinizdir bugun 28-ci bolumu, ben daha yarin ogrencem gercegi 🙂

  101. vendorun asıl düşüncesi, santrali çözebilmek. çünkü asıl düşmanları santral.santral çoğu zaman işlerine engel oluyor. o zaman: kaleyi içten ele geçirmek gerekiyor düşüncesiyle davranacak. bence bundan sonraki bölümlerde müslümanların
    -sahte- sözcülüğünü vendor yapacak ve müslümanları zan altında bırakacak.bu arada eski ışığın dönmesi ŞART. yeni kızımız çok pasif, sanki eskisi kadar da kıvrak düşünemiyor 🙂 yoksa senaryo yok da doğaçlama mı işler yürüyor ?!

  102. s.a.dızının surukleyıcılıgı sankı dusuyor eskı bolumler daha surukleyıcı ıdı ayrıca yenı ısık hıc rollerının hakkını veremıyor dızıde pasıf durumda oynuyor .acaba tekrar estetık yaparak eskı ısık gerı donemezmı

  103. Gerçekten yağmurdan sonra mükemmel bir dizi.Türkiyenin gerçeklerini anlatıyor.Oyuncular mükemmel.Özellikle Ali Sürmeli ve Atilla Olgaç.Yeni ışık da bence rolünü çok iyi yapıyor.Arkadaşlar bu dizi gerçekten mükemmel.İnşallah devam eder bu dizi.Stv ye de bu yakışır..

  104. ya ya eski ışık geridönsün.bizde magazin ajdayı izler gibi filmimizi izleriz artık.hem ibrahimde mutlu olur fenamı.ama malesef seçil mutlunun anlaşması bitmiş(tir heralde)

  105. Hi everyone..,
    i like this film so much
    but still i didn’t watch the 27th part
    but i must say thanks to stv becouse of this film
    the best soap opera that i have ever seen..,
    and the second one is subat sogugu..,
    i wanna say again thank you to stv from deep of my heart..,

  106. Yağmurdan sonra gerçekten bomba gibi bir giriş yaptı.Ama elde olmayan nedenlerden dolayı senaryo bi kaç kez değişti,bu da olyları biraz karıştırdı akıllarda soru işaretlerine yol açtı.Gerek değindiği konular gerek verdiği mesajlar çok etkileyici,umarım senaryo artık değişmez ve ve bi kaç sezon daha dizi devam eder…

  107. ya arkadaşlar o değilde ben vendora şaşıyorum ya.adam davası uğruna ne eziyetlere katlandı.oda onun davası hak bir dava değil.(gerçi o hak olarak biliyor ya o da ayrı mesele.) acaba biz kendi hak davamız için o kadar eziyetlere katlanabilir miydik açıkçası merak ediyorum.bu arada selma kardeşimiz ne yapmaya çalışmış açıkçası anlamadım.

  108. Zafer beyin yorumu isabetli olmuş.Filmin Hıristiyanlıkla hiçbir alakası yok.Diyalog taraftarlarının da böyle birşey yapması düşünülemez.

  109. çok hoş bir yapım Türkiye gerçeklerini çok güzel ortaya koyuyor ama bebek öldürme sahneleri kaldırılsa iyi olur çünkü çocuklara kötü örnek olabilir

  110. diziden birinin ayrılması hiç hoş olmuyor.Seçil mutlu ya alıştığımız için şimdi ki ışık biraz soğuk geliyor ama herkesin bir sebebi vardır

  111. yağmurdan sonra dizisi çok güzel. her perşembe akşamları saat 20.00 kadar derslerim
    i bitiriyorum .ailecek izliyoruz.Okuldada arkadaşlarımla tartışıyoruz.seçil mutlu gitmeseydi keşke. şimdiki soğuk tam adapte olamamış diziye.biz beyenmedik.önceki ışık olsaydı daha iyi olurdu.seçil mutlu çok tatlı biri.çok seviyoruz onu.

  112. Arkadaslar Bir ata sözümüz vardir: Meyve veren agac taslanir! Derdini anlatmakdan aciz olan arkadisimiz aklinca bu kisa videolari yükleyerek bir propaganda pesinde kosmaktadir.
    Dizi oyuncularini elestirilebiliriz belki ama dizi konusunu elestirenin akli dengesinden süphe duymak lazimdir.
    Allah türkü ve müslümanlari zulümden ve fitnelerden korur insallah.

  113. sevgili oyuncular ve yapımcılar hepinize selam olsun size sadece harika olduğunuzu söylemek istedim diziyi benim kadar seven biri yoktur heralde dizi oyuncularının biriyle msn de yazışmak onları daha yakından tanımak istiyorum bence oynarken adeta yaşıyorlar ben bu yaşıma kadar böyle bağımlılık şeklide dizi izlememiştim.sayenizde tam bi fanatik oldum ama yıldız hanımın resminin olmamasına üzüldüm çünkü sonuçta bu hepinizin dizisi

  114. bu dizi süper ama bu dizi acaba türkiyede gerceklerimi anlatiyor mesela islami sevmiyen insalar varmi türkiye öyle bir soru kafamda dolasiyor ama ben didziyi cok iyi buldum

  115. güzel diziymiş milletin anlattıklarına bakılırsa ben seyredecem kımsenın baskısı altın da kalmadan devam ettırebılırsenız sıze ne muttlu tebrkler AVCI

  116. herseyden once stv cemaatine kirgiz kardesler olarak minnetdariz.oyuncular cok superler.secil hanimda superdi,onun yerine gelen yeni oyuncu da guzel,kadere teslim olmaliyiz

  117. seçil mutlu olmadan dizi olmuyor.seçil hanımın gitmesi diziyi tamamen değiştirdi.önceden perşembe günleri her an aklımdaydı.
    Şimdiyse ”aaa bugün yağmurdan sonra vardı,unutmuşum”diyorum.
    Seçil mutlu’yu bu dizide tanıdım,bu gidişle hem seçil hanımı hem de diziyi unutucam.

  118. valla bu vendor sana şaşıyorum tam 360 derece birden dönüyosun anında yalan üstüne yalan milleti de islam uğruna deyip herkesi öldürüp kandıryosun allah sonunu hayır etsin olan cami hocasına oldu ……

  119. son bölümde yeni ışıkla eski ışığın aynı olmadığı ihtimali doğdu ama aynı kişi olduğu ortaya çıkınca artık seçil mutlunun dönmesi olanaksızlaştı.vendor o kağıdı eline aldığında dedim ki-allah ım lütfen aynı kişi olmasın- ama ne yazık ki aynı kişi çıktı.

  120. yağmurdan sonra gerçekten çok çok güzel bir dizi hayranıyım perşembe günlerini merakla bekliyorum ama seçil mutlu olsa daha iyi olurdu geçen perşembe yağmurdan sonrayı izlemeyi unuttum okadar üzüldümki tabi tekrarını izledim bu güne kadar hiçbir bölümünü izlememezlik yapmadım SEÇİL MUTLUYU çok özledim noolur bişey olsunda geri dönsün.

  121. Yağmuran sonra içinde bulundğumuz ortamda ne dolaplar döndüğünü, insanların içinde yatan islam düşmanlığı ve müslümanların çaresizliğini anlatan önemli bir yapıt.Bu anlamda dizi ekibini tebrik ediyor, başarılarının devamını dilerim. Biz müslümanların olaylara bakışını değiştirip gerçekleri anlamamıza ışık tutan ekibe teşekkür ediyorum ve Hak Taala’dan müminler için düzenlenen tuzakların kendi aleyhlerinde sonuçlanmasını diliyorum. Unutmayalımki İlahi adalet mazlumdan yana olacaktır. Ya bu dünyada, yada ahirette…

  122. ya siz ne diyorsunuzz!! mükemmel ötesi bir dizi diğer kanallardaki uyduruk dizileri görmüyor musunuz izlemeyenler bu perşembe mutlaka kaçırmasın çünkü türkiye de gerçekleşen ve belli kesimleri karalamak amacı güden bütün eylemler olaylar bu dizi ile aydınlanıyor kesinlikle abartmıyorum bunu diziyi baştan sona anladığınızda göreceksiniz..

  123. ben onları yani flimde oynayanları çok seviyorum seçil hanım gibi onun yerine geçen kişi de başarılı ancak yine de alışamadık…

  124. geçen hafta vendorun ziyayı müslüman olduğunu öğrenince diziyi nasıl bağlıcaklar diye düşünüyordum ama bu hafta süpperdi muhteşemdi hele sonu çok güzeldi.

  125. Dizi sona ermesin.ABD’deki toplantıyı duyduk,dinledik.Bunları yapanların maskelerinin teker teker düşmesi adına en azından Şubat Soğuğu gibi iki dönem sürmeli ki bir anlamı olmalı.Emeği geçenlere teşekkürler.

  126. İLLAKİ BİR DİZİNİN EĞLENDİRMESİ DEĞİLKİ BAZI DİZİLERDE ÖĞRETİCİ OLMALIDIR ÜLKEMİZDE YAŞANAN BİR SÜRÜ OLAYLAR VAR BU OLAYLARIN AMAÇLARI ÜLKEMİZİ BÖLMEK BİRLİĞİMİZİ PARÇALAMAK BİR KİŞİ KENDİ BAŞINA GİDİP BİR YERİ BOMBALAMAZ YADA BİR KİŞİYİ SES GEÇİRMESİ İÇİN ÖNEM ARZ EDEN BİRİSİNİ SUIKAST DÜZENLEMEZ YAĞMURDAN SONRA BUNA ANLATIYOR UYANIK OLMAMIZI

  127. valla ben anlamadım mithat nasıl hemm ışığın hem de tuncayın babası oluyor.vendor garibim kafayı yedi o kadar ihanete karşılık olcağı da buydu ama haftayı iple çekiyorum çok süper bir dizi….

  128. ya o mithat gerçek mithat değil.benim anlamadığım mithat(bonari)birkeresinde ışığın müslüman oluşunu öğrendikten sonra onun ölümünü neden şiddetle istedi.madem ışık senin kızın onun ölümüne birşekilde mani olabilirdin.

  129. daha demin bir video izledim arap bir sipiker bi adam gol atınca çok seviniyor yorumlarda bi çocuk yazmışki adamla dalga geçmeyin peygamber efendimizde arapdı diye yazmış ona karşılık olarak bi çocukta benim arap peygamberim yok ben avrupaya bakarım benim peygamberim avrupa yazmış chp nin başkanıda siya setle ilgisi olmayan adamların başı kapalı diye meclise şikayet ediyo sen laikliğin ne demek olduğunu bilmiyosun laiklik din ve devlet işlerinin ayrılması demektir.ama o adam devletle ilgisi olmayan kadına adama suç atıyo laiklik sadece devlet işlerine dinin karışmamasıdır yoksa gider tayip erdoğan evde namaz kılar sanane bunlar türkiyeyi müslüman olmaktan çıkartmaya çalışıyorlar buna en büyük yanıt yağmurdan sonra dizisidir lütfen bu yorumuma cevap yazınız…

  130. Bakıyorumda dizi filmler bile siyasete alet edilmeye başlanmış.Lütfen bu güzel dizi filmlerimizi siyasetin çirkefliğine alet etmeyelim.Siyaset, ‘Yağmurdan Sonra’severleri bozar sanırım.Çünkü yağmurdan sonra, birilerinin siyasi çıkarlarına hizmet etmiyor.

  131. bu videoları koyup ne anlatmaya calıştıgınızı anlayamadım bu vidiolarda ne anlatmak istediğinizi anlatırsanız çok sevinirim belkide size hak verebilirim.

  132. ergenekoncu terör elebaşlıları, bu filmi(YAĞMURDAN SONRA) iyi analiz etmiş olsalardı şimdi kodeste dinleniyor olmazlardı .artık bu milletin gerçek sahipleri var YÜCE TÜRK MİLLETİ .savcısı,hakimi,adalet mekanizmaları var.gerçekte YÜCE TÜRK MİLLETİ nin düşmanları .kültür bakanın deyimiyle devletin en tepe noktalarına sızmışlar,bu abur cubur gündemle yıllarca YÜCE TÜRK MİLLETİ Nİ oyalamışlardır.artık çapulcular çıplak,YÜCE TÜRK MİLLETİ bunları iyice tanıyor hemde iç organlarına kadar.DEVLET imiz bunların uzantılarını bağlantılarının bulup YÜCE TÜRK MİLLETİ nin sırtından atmalıdır.hemde süratlı bir şekilde….segilerimle

Bir Cevap Yazın

