Ebrulu hikayeler…

Gülü Terk

Birlikte Ayrılık

ilgili başlık:
Ebru Sanatı ( The Art of Marbling)

7 responses to “Ebrulu hikayeler…

  1. teşekkürler Duha..
    videolar harika..
    you tube nedir? artık unuttuk..
    kaliteli paylaşımlarınla inşallah hep zirve senin..

  2. Haklısın gerçekten Eşk-i Hûn youtube’ye girmektense burada gezinmek çok daha iyi oluyor, hem video’yu izliyoruz hemde hakkındaki yazıyı okuyoruz…

  3. tek kelime ile ebruda bunları yapabilme ancak ustadların işi ancak baska hic bir sey soyleyemem o kus desenleri nasıl yapılır nasıl karısmaz boyalar ben bunu hiç yapamam hala nasıl bu kadar akıcı ve guzel yapmıssınız hayrety ediyorum o derece begendim varya elleriniz dert gormesin ben bunun kok boyasını bulamadım o yuzden yaglı boya sulu boya od suyunu tma ayarlayamadım neler cektim neler sizi gorunce takdir ettim

Bir Cevap Yazın

