Türkiyedeki çeçen mültecilerin durumu

Savaştan kaçarak Türkiye’ye sığınan Çeçen mültecilerin durumları.

Çeçen Rus savaşı hakkında bilgi edinmek için tıklayın.
Çeçenistan hakkında bilgi edinmek için tıklayın.

Büyük izlemek için tıklayın
farklı formatlarda bilgisayarınıza kaydetmek için tıklayın.
download›› Download Link ‹‹ (.avi – High Quality)
›› Download Link ‹‹ (.flv – Flash Video)
›› Download Link ‹‹ (.mp4 – iPod / PSP)

Reklamlar

42 responses to “Türkiyedeki çeçen mültecilerin durumu

  1. bende umranıyede cecen kardeslerımın yasadıgı bolgede oturuyorum ve hepsını tanıyorum ıkı arkadasımla beraber.bız onları cok sevıyoruz saolsunlar onlarda bızı kızları olarak gorurler.rabbım yardımcıları olsun.musluman kardeslerım desteklerınızı esırgemeyın.onlar gercekten zor durumdalar ve unutulmuslar…

  2. Gonlumde, aklımda ve ruhumdasınız ey benim çeçen kardeşlerim… Allah yar ve yardımcımız olsun… Bizim bu kavgamız şanlı vede şereflidir.. Bizler hem müslüman hemde birer alpiz.. inşallah birgun bitecek bu kederler.. ve sizler için yazdığım şiiride yollayacağım kısa zamanda..!!! ismet koksal

  3. merhaba ben çeçen halkı sevdalısı bir insanım bu kardeşlerimize nasıl ulaşabiliriz sitenizden bilgi verirseniz şimdiden teşekkürler

  4. ben çeçen kardeşlerimize yardım etmek istiyorum ayrıca bir gün çeçenyaya gitmek ve ordaki kardeşlerimizle beraber ruslarla savaşvak istiyorum nasıl gidecemi bilmiyorum ama gidecegim yardımcı olursanız sevinirim yırepso di adıger

  5. said kardeşim çeçenistana gitmek istiyormuşsun bana irtibat kurabileceğimiz bir adres verirseniz yönlendirelim sizi inşllh

  6. turkiyeye sıgınıcaniza ben bir türk olarak sunu diyorum cecenistanda kalin erkekleriniz onurlu ve serefli bir savasa girsinler ve ruslari yok etmeye callissinlar cecenistaan savasa giden binlerce türk var ne icin gidiyorlar hepsi sehid olmak cecenistani kurtarmak icin ben bu insanlara acimam cocuklafi haric ve kadinlari haric kacanlara erkek demiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cokta umurumda deil savastan kacip siginanlara yazik diyorum ne icin biliyormusunuz onursuz ve korkak olduklari icin

    • dogru dedin kadin ve cocuklarini yollasalar kapilarimiz sonuna kadar acik ama oradan burayi gelen erkekler icin ancak korkak zerre acima hissim olmaz cünki biz iraya savasmaya gittikce cecen erkeklerin kacmasi kabul edilemez

  7. sevgili kardeşlerim ben çeçenistandaki kardeşlerimle aynı yolda yürümek ,ve onlarla beraber savaşmak istiyorum eğer bana yardımcı olursanız sevinirimALLAH sizlerden şimdiden razı olsun

  8. BENDE ÇEÇENİSTANA ÖLMEYE DEİL YAŞAMAYA VE KAFİR CANI ALMAK İÇİN GİTMEK İSTİYORUM ASKERLİĞİMİ GÜNEY DOĞUDA YAPTIM YAŞIM 21 BİRÇOK GÖREVE KATILDIM VE HERŞEYE HAZIRIM EĞER İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER SAMSUN\bad_theposion@hotmail.com

  9. slm çeçen kardeşler ben 23 yaşında evli bir bayanım hayalim cihat uğruna savaşmaktı ama olmadı elımden sadece dua etmek gelıyr burdakı insanlar teror dıyr size içım kan ağlıyoriçim üzülmeyin allah sızınle azda olsa benım gıbı düşünen insanlar sızınle untmadık unutmayacagım savaş bıtmedıkçe rahat uyumacağm

  10. bismillahi rahmeni rahim.allah öyle büyüktürki çeçenistanda olan olayları ğörür.biz türkler olarak çeçen kardeşlarimizin yanındayız gerekirse rus iş adamlarına suikast düzenleriz.hepimiz çeçeniz allah çeçenleri korusun.TARİH CAN ÇEKŞMEYE DEVAM ETTİKÇE ÇEÇENİSTANDA Kİ ACILARIN DİYETİNİ ÖDEYECEKTİR RUSLAR

  11. sevgili cecen kardeslerim siz hep dik durun allah sisede bir zaman yardimci olacak bakiniz biz türkler nekadar sehit verdik bu ülkeye kurmak icin hitz unutmayinki birzaman hersey gerceklencektir cecen halkina cok seviyorum ne mutlu cecen diyene allah cecen halkini korusun

  12. selamun aleyküm..ben muşta yaşıyan bir çeçen genciyim..içim kanağlıyor kardeşlerim orda hayat mücadelesi verirken..esnaflık yapıyorum burda ne olur ihtiyacı olan darda olan bir çeçen kardeşim olursa bana ulaşsın elimden ne gelirse yaparım.o5397355733 ALLAH a emanet olun.

  13. budün yada iki şey için yaşıyordum biri sevdalım biride ailem ama ben bu kardeşlerimi bu halde görmeye dayanamıyorum ikisinden de vaz geçecem karar lıyım 3 yıldır gidecek yol arıyorum ama bulamıyorum bazen kendi kendime düşünüyorum bu kafirler nasıl kabir azabına dayanacak lar açık cası cehenemi dolduracak lar yerkal mayacak küfarlar karşısın da savaşıp göhsümü bir kurşun geçirmez zırh gibi ortaya koymak istiyorum deliler gibi savaş mak istiyorum bana yardım eder senız allah şahittir kanımın son damlasına dek savaşmak istiyorum o saflar da allahın izniyle gidecek biyol bulurum inşallah bana yardım edın kardeş lerım allahu taalanın izniyle gidecem bana ulaşın love_love_054@hotmail.com fesbuk adresım cem ateş

  14. allahın izniyle bende gitmek istiyorum çeçenistana ama nasıl gideceğimi bilemiyorum .. bana yardımcı olmak en azından bır yol gösterecek olanlar ırtıbata geçerse sevinirim .. ismim taha .. tel numaram 0538 3345 83 34

  15. slm kardeşlerim bende çeçenistana gitmek istiyorum mücahit olmak istiyorum tuncelide yaşıyorum tel:0507 984 75 84

  16. O Zalimler öyle bir azaba uğrayacaklar kii….ALLAH’ım Bütün kardeşlerimin önünde yemin ediyorum,SENİN UĞRUNDA ÇEÇEN KARDEŞLERİMİN YANINDA MÜCAHİD OLMAK İSTİYORUM…Ailemden vazgeçmek pahasına da olsa bunu iistiyorum…ŞEHİD ŞEHİD ŞEHİİİİD Düşüp O rus kafirlerini mermi yağmuruna tutmak istiyorum…

    Şanlıurfa…
    betanim@hotmail.com lütfen yardım edin…mail yazın ne olursunuz…

  17. selamu aleykum arkadaşlar ben ahmet çocukluğmdan beri çeçenistan mücahitlerin yanında olma hayalim har gecen gün daha çok artıyor bi düsünün çeçenistan dünyanın en büyük komutanları orda onların vereceği bi emirle allah yolunda rusları yok etmeye hazırım allah rızası için yol gösterecek arkadaşlar azerciler_35_47@hotmail.com

  18. İSRAİL VE SİYONİZİM:
    1948 yılında kurulan İsrail bu tarihten itibaren Filistin ve Ortadoğu coğrafyası üzerinde yaşayan Müslüman mümin kardeşlerimize zulüm ve kandan başka tek bir şey vermemiştir. Müslüman Devletler arasında bu zulme sadece Davos zirvesinde Türkiye Başbakanı bebek katilleri olarak adlandırmıştır. Daha sonra ise Mavi Marmara Gemisinde Müslüman kardeşlerimize giden yardım gemisine İsrail askeri birlikleri tarafından saldırı düzenlenmiş ve düzenlenen kahpe saldırıda sekiz Türk mümin şehit olmuştur. Türkiye ise bu durum karşısında sadece kınamakla yetinmiştir ve ölüm özrü beklemektedir hala. Bir özrün ölümle eş değer tutulduğu olduğu bir dünyada yaşıyoruz. Bunun sonucunda ise bebek katilleri olarak adlandırılan bir avuç insan, dünyayı parmağının uçunda oynatmasını halada izlemekteyiz. Kartalın pençesinde anlatmak istediği gibi istersem savaş olur istersem barış olur. Haksız yere bir insanın öldürülmesi bütün insanlığı öldürmek gididir sözünü hiç yürekten okumamış olmalarıdır. Çünkü onların kalpleri mühürlenmiştir. Biz ne zaman zulme uğrayanın yanında olacağız. Filistinli kardeşlerimiz aç, susuz, uykusuz, elbisesiz iken biz nasıl yemek yiyebiliyoruz, su içebiliyoruz, giydiğimizi bir daha giydiğimizde eskidi deyip atabiliyoruz, nasıl bu kadar rahat uyuyabiliyoruz. İçimize kadar işlemişler her nakışı tek tek şuursuz bir vicdanın hükmettiği boş bedeni taşıyoruz. Her amblemlerinin bir anlam taşıdığını ve geleceğe dair bütün planlarını bu simgelerle sembollediklerini çalışmalarının tamamlanana kadarda süreceğini kaç kişi biliyor? Ben cevap verim %1’dir ancak. Bu yüzden aldığımız hiçbir ürünün barkoduna bakmaksızın alıyor tüketiyoruz. Müslüman özgür Filistin için cihana sesimizi duyuralım.

  19. Selamun Aleyküm Kardeşler Bende Çeçen kardeşlerimi çok seviyorum ve çeçenistana cihada katılmak istiyorum savaş bitti biliyorum ama yinede gitmek istiyorum.lütfen yardımcı olucaklar ulaşsın bana selimzeren@hotmail.com 05412142104 20 yaşındayım.Saygılar Sevgiler.
    Selamun Aleyküm

  20. selam ben ali çeçen mücahitler için her türlü destek için elimden geleni yapmaya hazırım ilgilenenlerin dikkatine . email .demirdemirkan03@ hotmail.com

  21. arkadaslar bırakalım lafı birlik olup yardim toplamalıyız onlar icin onlarda bizim kardeşlerimiz kendimiz için nasil calisıyosak onlar icinde öyle calısmalıyız.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s