[iViDEOcep] Kırmızı Güller – Abdurrahman Önül

iViDEOcep hakkında bilgi için tıklayın.>

Kırmızı Güller – Abdurrahman Önül
||indir||

32 responses to “[iViDEOcep] Kırmızı Güller – Abdurrahman Önül

  1. selam abi ben urfada tuncay bence harika olmuş
    müzik kanallarında bıraz daha fazla cıksa PEYGAMBERİMİZİN İSMİNİ AGZINA ALMAYANLAR EN AZINDA ALMIŞ OLURLAR.

  2. seLamın aLeyKüm KardesLerim siteye girdigimde bu kadar insanın mail attıgına cok sevindim sayin abdulrahman önül abimiz sizlerde olmazsanız kimse bu kadar rahat ilahi dinleyemez birde sizin o iiyi güzel sesinizden duymak insanın icini okuyor cok teşekkür ederim HerKese demek istedigim Bu dünya birgünLükdür ….

  3. ben bu şarkıyı çok beğendim sizlerinde kessinlikle bu ilahiyi dinlemenizi isterim çünkü izleyince çok ama çok seveceksiniz

  4. Selam. ben almanyada zeynep. ilk önce tebrik etmek istiyorum abdurahman abimizi ve devamini temenni ederim. ama bazi cekemeyenler oluyor iste . Diger websitelerinde okudumki abimizin sakalina namazina yada klibinne karisip birtakim konulari karistirmislar. bence en güzel klip en güzel ilahi. KISKANANLAR ALLAHA havale… VesSelam

  5. AĞZINA YÜREĞİNE SAĞLIK EMEĞİ GEÇENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN.ABİM SENİ ÇOK SEVİYORUM SÜPER OKUYORSUN.ALLAH YÜREĞİMİZDEN RESULLAH SEVGİSİNİ YOK ETMESİN.DOĞRU YOLDAN AYIRMASIN DUA İLE…. ALLAHA EMANET OLUN KARDEŞLERİM

  6. COK GÜZEL OKADAR GÜZELKİ HAYRAN İÇİN DE KALDIM O YÜZDEN ARKADAŞLARIMADA VERDİM ONLARDA BEĞENDİ BUNU İNDİRMEK İÇİN AKŞAM 03:14 DK ÇALIŞTIM VE İNDİRDİM

  7. ben sizi çokk seviyorum bayılıyorum allah öyle biir nurlu yüz vermiş ki iyi olduğunuz anlaşılıyor.sizi çokk seviyorum bu ilahiniz dediğer güzel ilahileriniz gibi çokk güzel olmuş.devamını dileriz allah razı olsun sizden Allaha emanet olun ayrıca bu iğrenç yazılara da takmayın

  8. cok guzel ama ingilizce olmicakti (katiliyorum ,esra)
    ama abdulrahman önül cok degismis eski haline göre!!!!
    ama insallah daha da güzellerini yapacak insallah!!
    Allah yardimcilari olsun insallah!

  9. slm biz ays eve ayse makedonyadan ilahiniz super ya sizi cook seviyorum . sizi takdir ediyorum 1 kelimeyle supersiniz

  10. s.a
    sn. abdurrahman önül
    abi kendinize bir website acmayi düsünmüyor musunuz ??
    icinde tüm ilahilerinizi dinlemek, isteriz

    Ama olsun burdanda takip edebildigim kadariyla dinliorum ilahileriniz ins böyle devam edersiniz

    allaha emanet olun

    s.a mesut

Bir Cevap Yazın

