Ayasofya Belgeseli


Büyük izlemek için tıklayın

9 responses to “Ayasofya Belgeseli

  1. ne güzel demiş şair değilmi (MEDENİYET AÇMAK İSE BENDENİ HAYVANLAR İNSANLARDAN DAHA MEDENİ) MEHMET AKİF ERSOY baş örtü davamızdır hesabı sorulacak kardeşlerimizin yanındayız davanız çok kutsal allah cumlemizin yardımcısı olsun allaha emanet olun

  2. slm arkadaşlar ,

    sizlerden gelen istek üzerine belegeseli nasıl indireceğinizi söylüyorum. Verdiğim linkte belgeselin aynısını bulabilirsiniz. link aşağıaki gibidir,

    Saygılar

    Soner Tufan

  3. ayasofya ayasofya affet bizi mahzun kaldın sana sahip çıkamadık.fatihe layık olamadık.affet bizi.ama unutmaki biz olmasakta bizim çocuklarımız seni yine islam alemine kazandıracaktır.

  4. ben henüz belgeseli izleyemedim ama ayasofyayı ziyaret ettim,hatta kendi space alanımda da ingilizce olarak ,bilgi verdim,muhteşem bir yer,okadar mistik bir havası var ki,kısmetse yakında yine gitmeyi planlıyorum.ayasofyaya gittiğimde ,ayasofyayı anlatan bir kitapta almiştım.ayasofya,yüzyıllara tanıklık etmiş dev bir eserdir.saygılarla

Bir Cevap Yazın

