Ay Yüzlüm – Mustafa Demirci


Büyük izlemek için tıklayın
Ay Yüzlüm – Mustafa Demirci

5 responses to “Ay Yüzlüm – Mustafa Demirci

  1. selamün aleyküm ben bilge manisanın soma ilçesinde oturuyorum lise 2 sınıfı okuyorum.gerçekten sesiniz çok güzel.çok içten söylüyorsunuz.rabbim çok güzel yetenek vermiş ve siz bunu güzel bir yolda kullanıyorsunuz.allah sizi bu yolda daim eylesin inş.soma ya gelmeyi düşünmüyor musunuz?gelmenizi çok isterim.duamlarinızı eksik etmeyin lütfen.cevap bekliyorum.allaha emanet olun mustafa abi…

  2. Merve sen askını böyle yerlerdemi ilan ediyosun çok büyük terbiyesizlik bence yazıyosan düzgün yaz yada böyle seyler yazma

  3. yüce rabbimin verdiği bu muhteşem sesi bu yollarda kullandiğiniz için takdir ve teşşekürlerimi siz değerli kardeşime sunuyorum.İNŞAALLAH RABBİM SİZİ GÖRMEYİDE NASİP EDER.başarinizin devamini hak taaladan niyaz ederim

Bir Cevap Yazın

