2D fotoğrafları 3D ye dönüştürücü..

Carnegie Mellon Universitesi araştırmacıları 2 boyutlu (2D) fotoğrafları 3 boyutlu (3D) şekilde tanımlayıp ve çevirmeyi başarabilen bir bilgisayar yazılımı geliştirmişler.

buyrun bakalım olmuş mu, olmamış mı? 🙂


Büyük izlemek için tıklayın
ek bilgi için tıklayın (ing)

12 responses to “2D fotoğrafları 3D ye dönüştürücü..

  1. abicim seni cok seviyorum.senin sayende dinimi daha cook sevdimnımı
    sen olmasaydın ne yapardım.belkı suanda dınımı degıstırmıstım,hayatımı kurtardın.

  2. seni çk sevdiğimi hep yazıyorum ama başka ne diyeyim.fotoğrafların çk güzel.bilgisayarımın ekranında kocaman bir resmin var.ve hep o kalacak.bunları sana yazarkende ‘HASBİ RABBİ’ ilahini dinliyorum.seni senen bir ben değilim halamın oğluda seni çk seviyor.ALLAHA emanet ol.

Bir Cevap Yazın

