Osmanlı Arşivleri – Prof. Dr. Ahmet Akgündüz


Büyük seyretmek için tıklayın

8 responses to “Osmanlı Arşivleri – Prof. Dr. Ahmet Akgündüz

  1. Ne diyeyim? hayran oldum! osmanliya daha derin bir sevgi ve saygi duydum Allah-ü Teala onlardan razi olsun mekanlari cennet olsun. bize bilgileri ulastiran arastiran hazirlayan önce saygideger Ahmet Bey olmak emegi gecen herkesten Allah razi olsun Allah-ü Teala devamini nasib eylesin Allah Ahmet Bey gibilerin sayisini artirsin Amin! bu bilgileri bize internet sitesinden ulastiran sizler cok tesekkür ederim Ahmet Canbaz

  2. allah razi olsun ebeden ve daiman ahmet hocam bilinmeyen osmanli eserinizi iki kez okudum inanin tuylerim diken diken oldu
    selam ve dua ile
    hasan mehmet GÜZEL

  3. ahmet hocam bir sorum olacak
    hiristiyan bir devltte yasiyorum ve bir firmam var
    vergi vermem lazi misal vergide 100de 30 zunu göstermedim
    islam hukuguna göre harammidir ve kul hakkina girermi
    tesekkrler e-mail nizi bekliyorum

  4. ben malatyanin hekimhan kazasinin salicik köyündenim ismim hasan yagmur benim ahmet akgündüz beye sorum ben köyümün tarihini arastiriyorum osmanli zamaninda bizimköyün nufus kayitlarini nerede bulabilirim cevaplarisaniz sevinirim kiosk44@hotmail.de adersine

  5. Selamun aleykum ben Türkiye cumhuriyeti afyon kocatepe üniversitesinde okuyan bir talebeyim risaleyi nurdan istifade ediyoruz . Bizim sizden ricamiz sizin yapmış oldugunuz muhakkemat dersinizden istifade etmek istiyoruz.Eger elinizde bu dersler varsa mael adresimize atabilirmisiniz.Allah siden razı olsun.mehmet.

  6. Selamün Aleküm Ahmet Hocam Allah sisden Razi olsun Allah basarinisin devamini erdirsin.Ben ve Ailem siszin Sohbet lerinizi vaktimiz oldukca dinliyorus. Selamlrimizla ben ve ailem

  7. DİN EĞİTİMİ VE HUKUK EĞİTİMİ ALMIŞSINIZ HOCAM SAYGILIYIM O YÜZDEN AAM LÜTFEN MESHEP AYRIMCILIĞINIZA SN VERİN BU VİDEONUZU İZLEMEDİM BİLE AMA SİZİ ELEŞTİRMEK DİKKATİNİZİ ÇEKMEK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM SÜNNİ TARAFI OLMAKTAN VAZ GEÇİNDE BİRAZ DİN BÜTÜNCÜLLÜĞÜ İLE İLĞİLENİN SIKILMADINIZ MI ŞİİLERİ KÖTÜLEMEKTEN YILLARC NE HAZ ALIYORSUNUZ SÜNNİ Şİİ AYRIMI YAPANA 4 HAL MESHEP DİYE BİR ŞEY YOK HAK ALLAHTAN GELEN DEMEKTİR HANGİ CAHİL BUNU UYDURDU BİLMİYORUM ALLAH DİNİ BÜTÜN KILMAK İÇİN PEYGAMBER GÖNDERTİP SONRA DİNİ 4 E BÖLMÜŞ BU AYRIMI YAPAN ALLAH LANET ETSİN

  8. YAPMIŞ OLDUĞUNUZ GÜZEL HİZMETLRİNİZ VATANIMIZIN BEKASI MİLLETİMİZİN BİRLİK VE BERABERLİĞİ KONUSUNDAKİ BİRLEŞTİRİCİ KUCAKLAŞTIRICI VE ÖZBENLİĞİNİ ÖĞRENMESİ HUSUSUNDAKİ GÜZEL ÇALIŞMALARINIZ DAN DOLAYI CENABI ALLAH SİZLERDEN RAZI VE MEMNUN OLSUN ALLAH YOLUNUZU AÇIKETSİN YÜZÜNÜZ AK GÖNLÜNÜZ PAKOLSUN.ALLAHA EMANET OLUN.

Bir Cevap Yazın

