Sahabe Iklimi

M. Emin Yıldırım’ın anlatımı ile Sahabe İklimi programını her Perşembe Akşamı Saat 20:00’dan itibaren Hilal Tv ekranlarında izleyebilirsiniz


Büyük seyretmek için tıklayın

20 responses to “Sahabe Iklimi

  1. ALLAHIN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN İNŞLLAH BEN SAHABE KLİMİNİ TAKİP EDMİYORUM NETTEN İZLEYEMEDİKLERİMİ İZLEMEK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM RABBİM MUVAFFAKİYETİNİZİ DAİM EYLESİN İNŞALLAH TEVBE TEVEKKUL SELAM VE DUALARLA ESSELAMU ALEYKÜM

  2. bu adamin anlatis tarzi super
    ayni nihat hatipoglu ve kursat erenbilgi gibi sanki ordamis
    gibiyim gibi anlatiyorlar
    ALLAH hepinizden razi olsun

  3. Sahabe ikliminden video görüntülerini arka arkaya izleyebileceğimiz bir imkana sahip olmayı arzu etmekteyiz.Rabbim bu iklimi üzerimizden eksik etmesin.

  4. kardeşim allah senden razı olsun islama insanlığa yaptığın hizmetlerden dolayı allah muvaffak eylesin allah bütün insanlığa kendini anlamayı nasip etsin gerçekten muhteşem bir anlatım ve muhteşem hayatlar bz onların ayaklarının tozu olamayız teşekkür aderim bütün müslümanlar adına

  5. ALLAH siz ve sizin gibileri muvaffak eyleyip sayinizi cogaltsin.gecmisini bilmeyenin gelecegi yoktur.herkesin sacmasapan dizilerin pesine dustugu bu zamanda boylesine nadide bir program yapip bize isik ldugunuz icin ALLAH sizlerden razi olsun.biz gurbetcilerede dua edin.SLM ve DUA ile…!

  6. S.L.M

    ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN SAHABEYİ İNSANLARA ÇOK GÜZEL TANITIYORSUNU TIPKI TANIYORMUŞ GİBİ, İNŞALLAH RABBİM TANIMAYI ONLARI GÖRMEYİONLARIN ARASINDA OLMAYI NASİP ETSİN DUALARIYLA ALLAH AEMANET OLUN…

  7. ALLAH senden razı olsun uyuyan kalplerimizi uyandırdın seni her zaman beğenerek izliyoruz ALLAHIN rahmeti bereketi üzerinize olsun başı dik alnı açık güzel kullara selam olsun

  8. normalde dindar biri degilim dini yaşadıgımda söylenemez bu tür programları izlemem ama bu tesadüfen oldu ve çok etkiledi beni yani inanması zor ama sıkılmadan izledim
    hoştu yaa teşekkürler birkaç saatlik huzur için

  9. selamün aleyküm değerli muhammed emin abi ALLAH senden razı olur inşallah sahabeleri okadar güzel anlatıyoesun ki seni canu gönülden dinliyoruz.sanki o anları yaşıyor gibi anlatıyorsun ve bizlerde seni dinledikçe sanki yaşıyoruz.ALLAH senden razı olsun abi.değerli arkadaşlar sizleri selamların en güzeli ile selamlıyorum esselamün aleyküm…

  10. BEN HAKKARİ YÜKSEKOVA İLÇEDİNDE MEHDİ BEN SAYIN MEHDMET EMİN YILDIRIM ABİMİZİ TEBRİK EDERİM BU GÜZEL ÖĞÜTLERİ VERDİĞİ İÇİN VE BİZİ BİLİGİLENDİRDİĞİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

  11. SELEMÜN ALEYKÜM ABİ ANLATIŞİNA BİTİYORUM SAHABELERİMİZ BU KADARMI GÜZEL ANLATILIR SANKİ O GÜNLERİ YAŞİYORMUŞ GİBİ ALLAH C.C SENDEN RAZI OLSUN

  12. Allah bu proğramı sunan bu kanalı açan bu sohbeti dinleyen herkese ve m emin yıldırım abimizden razı olsun. yani şu ahir zamanda şeytanın bizi çok kolaylıkla kandıra bileceği bu devirde ne mutlu o kimseyeki rabbimin sevineceği eylemlerde bulunuyor. ben şanlıurfalıyım. bu ayın 27 sinde konferansı var. ailemle beraber tanıdığım herkese söyleyeceğim. bu konferansa gitmemek bir eksikliktir. Allah tüm ümmeti muhammedi korusun. imanlarımızı kuvvetlendirsin. hepinizi Allahın selamıyla selamlıyor ve yine Allah a emanet ediyorum.

  13. bu programın takip edemediğimiz bölümlerinereden ulaşabiliriz*emeyi geçenlerden allah razı olsun.

  14. ALLAH bu programı yapanlardan razı olsun muhammed emin seni severe dinliyorum ne kadar tatlı dille anlatıyor inşallah devamlı olur program

Bir Cevap Yazın

