Çeçen Marşı (2)


Büyük izlemek için tıklayın
Türkçe Alt Yazılı Çeçen Marşı

» Türkiyedeki çeçen mültecilerin durumu
» Çeçen Rus savaşı hakkında bilgi edinmek için tıklayın.
» Çeçenistan hakkında bilgi edinmek için tıklayın.


160 responses to “Çeçen Marşı (2)

  1. bir ağlasam dinmeyecek yaşlarım
    ki binler ağladı ardından…
    ne deli bir yürek ne deli bir kan
    durmadı sığmadı yalçın dağlara…
    özgür bir nefes uğruna…
    burda görüdüklerim;
    yiğit savaşçılar,yiğit analar,masum çocuklar
    ve haşmetli bir kent
    yok şimdi…
    yitirdiler seni
    gözlerimizin önünde.
    ama yüreğimizde hep özgürsün
    müslüman çeçenistan!

  2. ınanın bana tüylerim diken diken oldu gözlerıme hakım olamadım eğer bır ınsanın müslüman olup olmadığını öğrenmek için bunu seyrettırsınler gözlerinden istem dışı yaş geliyosa ok işte o bır müslüman inanın bana oraya gidip o insanlarla o duyguları yasamak ısterdım ölmek pahasınada olsa…..

  3. Cecen ramil derler bana..cunki Azeriden cok cecene destek verdim..ceceini cecen oldugu icin ingusu ingusu oldugu izin kafkazi kafkaz oldugu icin sevdim ve seviyorum….

  4. onlara selam olsun ne mutlu onlaraki o topraklarda seve seve canlarını allah yolunda hiç düşünmeden feda ediyorlar YAŞASIN BAĞIMSIZ ÇEÇENYA!!!!!!!!!!

  5. selamün aleyküm sizin gibi toprağına sahip çıkan bağımsız çeçen kardeşlerim hiç kimse böyle toprağına sahip çıkmaz bu zamanda sizlerde insansınız fakat mevlam size ogüçü vermiş mevlam yar ve yardımcınız olsun

  6. selam ey tarihe sığmayan özgurluk savaşçıları bu bizim ve tum muslumanların savaşıdır yaşasın çeçenistan yaşasın intifada yaşasın insanlık muslumanluk ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN kardeşlerim

  7. BEN CAN DOSTU ÇEÇEN MARŞI BENİM MARŞIM ONUN DİNLERKEN ANLAMASAM DAHİ KENDİMDEN GEÇİYORUM KENDİM ANLAMASAM BİLE
    RUHUM ONU ANLIYOR VE SEVİYOR GERÇEKTEN ÇEÇENLER BENİM HALKIM
    ONLARI ÇOK SEVİYORUM ALAH ONLARI MÜZAFFER ÇEÇEN TOPRAĞI VATANI BENİM VATANIM ÇEÇEN BAYRAĞI BENİM BAYRAĞIM ALAH ÇEÇENLERDEN RAZI OLSUN
    CAN DOSTU ALLAHUEKBER

  8. Kendimden utanıyorum.O kadar sıkıntı çekerken vatanım başka vatana gelmiş sıcak yatağımda bır duayı bıle çok görüyorum.Eskidende gelmiş olsam burda doğmuşta olsam ben orayı istiyorum.Onların ordaki mucadeleleri vatanı için.Biz napıyoruz burda toplanan yardımları bıle cebimize atıyoruz.bu nasıl bı vatan sevgisi ya.

  9. Allah Razı Olsun Çeçen Marşını yazan kardeşimden kardeşlerimden böylesine içten yaşayıpta harekete dökön ve insanı insan olduğu bölgeden etkileyen….Asezgin

  10. vatanı na ve davasına ihanet eden çeçenler de olmasa dünyadaki bütün çeçenlerle her şeyimi paylaşırdım…

  11. tüm müslümanlara sesleniyorum cihad müslümanlara farz kılınmış canımızla savaşamıyorsak en azın dan malımızla yardım etmeliyiz anck müslüman lar kardeştir onlara her türlü yardımı yapalım biz onlara yardım edersek allah da bize mutlak yardım edecektir dualarımızda da müslüman kardeşlerimizi unutmayalım esselamualeykum

  12. allah çeçen kardeşlerimizn yardımcısı olsun.umuyorum ki güzel vatanımızn başına böyle şeyler gelmez.ne mutlu türküm diyene. ne mutlu müslümanım diyene.allah razı olsun bu sitelerı yapanlardan

  13. bir yanda israflar,bır yanda sefalet bir bebek ölüyor açlıktan.merhamet…ya ne demek ya bır bebek ölüyor açlıktan.şahsen ben bu zamanda yaşamayı istemezdim.gidenler ne götürüyor öbür tarafa.dünya fani gün ibret nefsinizi yenin ve sabredin gönül gözüyle seyradın SULTAN TAC BOŞ ŞEYLER SULTAN TAÇ BOŞ ŞEYLER.HATTA BİZ BİLE SEYREDİYORUZ ÇEÇENLERİ BU BİLE BÜYÜK GÜNAHTIR ALLAH GÜNAHIMIZI AFFETSİN.ÇEÇENİSTANIMA İMAN GÜCÜ VERSİN…

  14. selam olsun KAFKAS KARTALLARI ŞEYH ŞAMİLİN torunları İNŞALLAH yanınızda olcagım az kaldı ALLAH ömür verir ve nasip ederse 2008 de ordayım ALLAHU EKBER…..

  15. bizlere yazıklar olsun bizler aynışeyler başımıza gelmeden aklımız başımıza gelmiyecek kendi şahsıma konuşuyorum bizlere yazıklar olsun bizler kardeşlerimizin yardımına koşmuyoruz inşaalah bundan sonra duayrlı olacağız ve bundan sonra kardeşlerimize yardımda bulunacağız bunlar yalandeğin kimse kendini kandırmasın bizler çeçen kardeşlerimiz afkan kardeşlerimizi ıraklı kardeşlerimizi ve bütün dünyadaki kardeşlerimiz unutmuyacağız evet hacca gidiyoruz ben şahsen ben hacca gideceğime ıraktaki ve afkanistandaki kardeşlerime para göndermek kardeşlerimize para göndermek lazımçümkü onlar orda ölüm kalım mücadelesi veriyorlar orda bir nesin müslüman hayati bir durum var kimse bundan mana çıkartıpda hacca gitmeye karşı gibi bir hava uyandırmasın kesinlikle böyle birşey söylemiyorum bunlar benim şahsi fikrim kadeşlerim sadece burdaki hassasiyete işaret ediyorum

  16. ALLAHIN ASKERLERİ SELAMLAR OLSUN ZAFER BİZİM OLACAK SİZLERİN YANINDA CİHAD ETMEK VE ŞEHADET ŞERBETİNİ İÇMEK Bİ GÜN İNŞALLAH NASİB OLACAK ALLAH SİZLERLE BERABERDİR YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

  17. ÇEÇENYA SEN ÜZÜLME YETERKI İÇİNDE İMAN OLSUN…

    ALLAH(C.C); EGER İNANIYORSANIZ EN ÜSTÜN OLANINIZ SİZSİNİZ…

  18. ALLAH size bu savaşta yardımcı olsun umarım kısa zamanda bağımsızlığınızı kazanırsınız.dilerim tekrar müslümanlar birleşir. alah yardımcımız olsun

  19. allah yardımcınız olsun,cismen olamasakta,kalben ve dualarımız ile her zaman yanınızdayız,allah sizdeki iman ateşini ve savaşma azmini daim etsin inşallah

  20. gece kurt yavrularken cıktık bız dünya ya halk vatam ve Allaha sadıgız bız cecenler
    ülkücü heret ve türk milliyetcileri olarak her zaman yanınızdayız

  21. Soldurulan güller onlar…
    Daha henüz acmamis soldurulan tomurcuklar…
    öldürülmeden önce biz size ne yaptik diye feryad eden tomurcuklar…

    cigliklarinizi gökyüzü icine sakladi…
    Akan kanlarinizi toprak icine sakladi…
    Gün geldi, gökyÜzü agladi siddetlenerek…
    Ve topraktan iniltiler duyuldu…

    O topraklarda her kis kan cicekleri acti…
    Yillar gecse bile en büyük acilari hatirlatip duran…

    Bir gün gelecek…
    Ve o gün o cocuklarin cigliklari, zalimin kulaklarini tirmalayacak, bir ölümsüz sarki gibi her gece düslerinde yankilanacak…
    O gün soldurulan güller, yeniden acacaklar…
    Bir daha aci cekmemek icin acacaklar…
    Ve zalimlere hesap soracaklar…

    Ey Cecenistan!!!
    Yüce Rabbim seni korusun!!!

  22. esselamunaleykum cecen mucahitlerde bu iman oldukca degil ruslar tum kafirler yenilmeye mahkumdur…dualarimiz sizinle blki birgun bizde bu cihadta yaninizda omuz omuza carpisiriz insallah.

  23. suan ben bu marsı dinlerken icim den birsey koptu kendimi hic boyle hissetmemişdim allah onlara yardım etsin ve bizim elimizden gelebilecek her türlü yardımı yapmamız gerektigini düsünüyorum cünkü onlar bizim kareslerimiz vatanımız sayılır cecenistan. O rusların allah belasını versin baska bişi demiyorumm atamız olan osmanlılar bunları yok edmemekle buyuk bir hata işlemişş bencee yok edseydi suan boyle bişi olmazdı

  24. kol kirilir gen kalir, kol kopar iman kalir bukadar icten bir halka dag dayanmaz, allah yardimcilari olsun tüm müslüman halki da arka cikar insallah

  25. şuan ne yazacağımı bilmiyorum.eğer oraya gitme imkanım olsa bende bir mücahitci olmak isterim.allahın izniyle.amanerde türkiyeden otobüsmü kalcak cihat için..çeşke kalksa en önde benim allah onların yanında olsun…dilerim bir gün bağımsız lıklarını kazanırlar.çok isterim.bakalım ir emir gelir belki oralara yalom düşer allah bilir allahaısmarladık.allaha emanet lun hadi

  26. Allah onların yardımcısı olsunn..Allah tüm İslam aleminin yardımcısı olsun..Allah da biliyor…Bu canı müslüman kardeşlerim için muhafaza ediyorum..Allah rızası için, müslüman kardeşlerim içim, Din-i Mübin için muhafaza ediyorum bu canı..Ve sizler için bu can feda olacak..Allah rızası için..Bu fakir kardeşinizden dualarınızı esirgemeyin İnşaallah..ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN ..AMİN

  27. ve ben Gazi Muhammedim toprağa tohumu eker gibi ben Şeyh Şamilim tohumu toprakta sular gibi ben Hacı Muratım fidanı çabuk büyüsün diye çapalar gibi ben Cavhar Dudayevim büyümekte olan ağaca yeniden hayat verir gibi ben Şamil Basayevim o soylu ağacın dallarından biri gibi ve ben ÇEÇENİSTAN’ım koca bir çınar gibi.

  28. yüce allah yardımcınız olsun ey türk ırkının onurlu temsılcileri (hasan -uğur İKİDOST )bizden bi isteginiz olursa mail atmanız yeterlidir.BİLECİK

  29. Üzülmeyin Gevşemeyin İnanıyorsanız Galip gelecek sizlersiniz diyor ALLAH (CC).
    Zafer sizin asrın yiğitleri…
    Sizleri çok seviyoruz.

  30. Selamünaleyküm arkadaslar.

    Benim en cok ilgimi ceken CECENISTANDA nin nufusu dur,
    duydugum kadariyla 500 000 ile 1 000 000 arasi imis
    düsündügüm zaman koskoca rusyaya karsi bir avuc cecen
    ve onca gecen seneler ama bitmedi bitmeyecek bitmez!!!
    cünkü ALLAH C.C. yardimcilaridir CECEN mücahitlerin.

    Bide sunu söyleyim size cok sayida TÜRK var CECENISTAN da CECENISTANIN bagimsizligi icin CECEN lerle omuz omuza savasan.

    ALLAH C.C. yardimcilari olsun dualarinizdan eksik etmeyin CECENISTAN`i

  31. müminler kardeştir ve dua müminin en büyük silahıdır.kardeşlerimize duayı fazla görmeyelim bu enfazla birkaç dk mızı alır.bu birkaç dk ile dünyalık telaşlarımız aksamaz.biraz duyarlı olalım.aynı şeyler çanakkalede türkün başına geldi ama ozaman kardeşlerimiz bize duyarsız kalmadı.kollarındaki bileziklere kadar türk askerine yolladılar.bunları unutmayalım…

  32. kardeş ellerine emeğine sağlık ama bu ÇEÇEN marşı değil… bu sadece ÇEÇENCE bi şarkı….

  33. kulun bir hesabi varsa ALLAHIN da bir hesabi var gun doner zaman doner zaman doner gun doner rabbim yardimcilari olsun ama bizimde cigerimizin onlara ait oldugunu unutmasinlar

  34. BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Çeçenistan benim 2. ülkem çeçenleri hep merak etmişimdir merat etmemim nedenleri ise müslüman olomaları bidee nakşibendi ve kadiri geleneklerinide sürdürmekte bunu yapan az ülke biri çeçenler birisi ise türkiyede yaşayan bazı cemaatler onlar bizden para, silah, vb. şeyler istemiyor sadece 5 vakit dua onları arkalarına aldımı çeçenleri kimsenin durdurmaya gücü yetmez lütfen çeçen lerden ve diğer savaşan müslüman ülkelerden dualarımızı esirgemeyim ELHAMDÜLİLLAH

  35. ALLAH ÇEÇENİSTAN BAŞTA OLMAK ÜZERE BÜTÜN DÜNYADA ESARET ALTINDAKİ TÜRK MİLLETLERİNE ÖZGÜRLÜKLERİNE KAVUŞMAYI NASİB ETSİN

  36. SELAMUN ALEYKUM bizim marşımızda çok güzel ve anlamlı nevarki 11 yıl söylerken hiç göğsüm kabarmadı çünkü müzik ona hiç ama hiç yakışmıyor ve onu çok kötü birşekilde mahvediyor ama çeçen marşı öylemi onu dinlerken cihaddaymışım gibi ve her yönüyle beni tatmin ediyor VESSELAM

  37. marşı dinlerken gözlerim yaşardı.sizlere sadece dua ederek yardım edebilmekten utanıyorum.Allah yardımcınız olsun.selam ve sevgilerle kahraman Çeçenler !

  38. selemunaleyküm kardeşlerim çok güzel allah zafer ihasan eyler İNŞALLAH.cecen kardeşlerimize dualarımızı eksik etmeyelim İNŞALLAH….

  39. marşı türkçeside var,oda çok güzel,insan çok duygulanıyor.ordaki zulum gözümüzün önünden akıp gidiyor,dinlerken!ALLAH yardımcıları olsun:!!

  40. ne demeli bilemiyorum turkoglu turk olarak kendimden utaniyorum allah birgun muslumanlari muzaffer edecektir allah insallah

  41. KAFKAS DAGLARINDAKİ YANLIZ KARTALLAR.^^ÇEÇENLER^^SİZİ YÜREGİMİN EN TEMİZ KÖŞESİNDE AĞIRLIYORUM.RABBİM SİZLERİ MUZAFFER EYLESİN EN YÜREKTEN DUALARIMLA HER NAMAZDAN SONA ANACAGIM KUTLU DAVANIZI. ALLAH’A EMANET OLUN.

  42. Allah yardımcıları olsun .Dininin Vatanının milletinin toprağının değerini bilen kullarından eylesin bizleride . Yolumuzdan şaşırtmasın .Amin Ellerinize sağlık siteniz çok güzel devamlılığını Allahtan niyaz ederim .

  43. Yasım15 bır cerkez olarak guru duydum bunu ızleyınce korusun senı yuce rabbım cecenya .. ! ıragı goruosunuz adamlar hemen werdı ulkesını ama cerkezler ole deıldırler esarete dayanamazlar ruslar top tufek atıo adamları tarıo cerkezler ıse tas atıolar ıste budur tutku YASASIN CERKEZLER YASASIN CECENYA

  44. sevgili mücahit kardeşlerimiz.sizin davanız allah ve resulah yolunda,olan davadır.sizin davanız.namus ve şeref davasıdır,sizin davanız vatan ve toprak davasıdır.sizin davanız zülme ve empelyalizime karşı olan davadır .umulurki,bu haklı davanızdan .anlı ak ,ve muzeferle çıkarsınız .ben bir kürd kardeşiniz olarak her zaman yanınızdayız,umulurki,müslümanlar akıllanırda,bu içi boş dünyavi menfietlerden vazgeçerlerde kafire zalime karşı birlik olurlar,eyer olmsalar ,bunu bilsinlerki kafirin top namlusu onlardan uzak değildir ,empelyelist kafirler içimize ırkçılık tohumu atıyorlar,bizi birbirimeze karşı kırdırmak istiyorlar ,böylece birliğimizi bozmak istiyorlar ,güçsüz olduğumuz zaman ,ırak gibi bizi işkal edecekler .dünya olan hakimyet gücüne daha yakın olacaklar ,dünyaya her türlü vahşeti yaşatacaklar .kafirlarin iyisi kötüsü yoktur ,hepsi islam düşmanıdır.amarika israil fıransa ingiltere rusya almanya ,bunların hepsi empelyalistirler hepside islam düşmanıdırlar ,bunlara lütfen elinizden ne geliyorsa ,mallarını boykot edin.almayın.bunu yapamıyorsanız ,şuanda savaşan bütün mücahitlere dua edin.allah bütün mücahitleri korusun,onların yardımcısı olson amin.

  45. sönene dek ateş çemberi
    karşısında duracağız söz olsun
    zafer bahçesinde gonca gülleri
    kucak kucak dereceğiz söz olsun,

    mutlu etmek için güzel ulusumuzu
    yeniden yazarız bu destanı
    şehitlik isteyen bu tatlı canı
    çekinmeden vereceğiz söz olsun,

    zaman zehir kussa öldüremez bizi
    yüz esir bin engel yıldıramaz bizi
    zaferden gayrısı güldüremez bizi
    kutlu çağa ereceğiz söz olsun,

    mücahitler yola çıktı tekbirlerle
    erenler katıldı bin melekle
    sabır tezgahında müjdeyi bekle
    kanımızı vereceğiz söz olson

    kaplan vurur……..

  46. siz musluman kardeslerime allahimdan yardim dilemekten baska elimden birsey gelmiyor ama inanin sizler kadar bende ruslara ve musluman dusmanlarina dusmanim sizleri allahin selamiyla selam liyorum mucahit kardeslerim insaallah allahim bizlerede sizler gibi kafirlerle savasmayi nasip eder allahin selami uzerinize olsun

  47. TÜRK CECEN KARDESDIR!!!HEPIMIS BIR TURAN DEVLETI ICIN SAVASMALIYIS.!!!HEPIMIZ BIRLIK OLMA LAZIMIS!!!DÜSMANLARIMISIN EN COK KORDU TURANLAR BIRESMESI!!!

    NE MUTLU TURANIM DIYENE

  48. ALLAH MUTLAKA YARDIM EDECEK MUTLAKA SUANDA BUNUN ORNEKLERINI GOREBILIRSINIZ CECENISTANIMIZA GIDERSENIN OYLE ENTERESAN OLAYLAR VAR KI KALPTEN GITMEMEK MUMKUN DEGIL YENI BI SAYFA ACINDA YAZALIM BUN LARI BEN İBrahim temur ve buda cecen mersı degıl onuda degıstırın lutfen

  49. cecenıstana hepımız hergun dua edelım mutlaka gunde bır de olsa allahık yardı et onlara dıyelım nolursunuz

  50. ALLAHU EKBER ALLAHU EKBER ALLAHU EKBER VELİLLE İLHAMD inşallah yaniniza geliriz…ALLAH SİZLERİ rus BELASİNDAN KORUSUN…GÜÇ VE KUVVET VERSİN..MALATYADAN BÜTÜN ÇEÇEN KARDEŞLERİMİZE ALLAHİN SELAMİ ÜZERİNİZE OLSUN…

  51. şerefle bitirilmesi gereken en önemli görev ….HAYATTIR..
    şerefli ve şanlı mücadelenizde sizlerle beraberiz
    KUZEY KURTLARI

  52. ÇEÇEN HALKININ BU GÜNE KADAR VERMİŞ OLDUĞU MÜCADELEYE SONUNA KADAR DESTEK VERİYORUM.MASUM HALKIMIZIN CANINI YAKAN AŞAĞILIK RUSLARLA SONUNA KADAR MÜCADELE EDECEĞİZ.KİMSENİN BUNDAN EN UFAK ŞÜPHESİ OLMASIN.ÇEÇENİSTAN ÇEÇENLERİNDİR.ALLAHUEKBER

  53. çok güzel ve mükemmel bu marş insanın içindeki cesareti ve yüreğini cesaretlendiriyo işte çeçen aşkı bu bende çerkezim abzeh

  54. KUTLU VE MÜBAREK DAVANIZI DAVAMIZ BİLİP SİLAHLA OLMASADA İMAN VE DUA İLE CANI GÖNÜLDEN DESTEKLİYOR VE BİRGÜN MUTLU SONA ERİŞECEGİMİZİ BİLDİGİMİZ İÇİN ALLAHA HAMD EDİYORUZ.İNŞAALLAH BU KUTLU İSLAM DAVASININ BİR PARÇASI OLAN ÖZGÜR VE BAGIMSIZ BİR ÇEÇENYA CUMHURİYETİNE KAVUŞARAK YERYÜZÜNDE ZULME KARŞI VERDİGİMİZ MÜCADELEYE BİR KALE BUKALE Kİ İMAN VE AHLAK İLE KURULMUŞ BİR KALE OLACAK VE İNŞALLAH BİRDAHA ESARET YÜZÜ GÖRMEYEC BİR KALE KAZANMANIN SEVİNCİ İLE ALLAHA KAVUŞACAK VE BİZE SORULDUGU ZAMAN SEN DÜNYADA ZALİMLERE KARŞI MAZLUM KARDEŞLERİNE NSIL BİR YARDIM YAPTIN DENİLDİGİ ZAMAN BEN KENDİSİNİ ÖZGÜR VE BAGIMSIZ BİR ÇEÇENYA’YA ADAMIŞ KARDEŞİ,NİZ OLARAK İNŞAA ETTİGİMİZ KALE Yİ ONLARA SUNACAGIM BÜYÜK BİR SEVİNÇ VE KIVANÇ İÇİNDE ALLAH DAVAMIZI SAHİPLENMEYİ VE ONU SON NEFESİMİZE VE KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR KORUMAYI VE YÜCELTMEYİ BİZLERE VE SİZ DEGERLİ YANLIZ KURTLARA VE
    KAFKASYANIN SİVRİ KAYALIKLARINDA USTACA UÇAN ASİL KARTALLAINA NASİP ETSİN ALLAHIN YARDIMI RAHMETİ VE SELAMETİ ÜZERİNE ZE OLSUN ALLAH SİZİ GÖRÜNMEYEN ORDULARLA DAHA BÜYÜK ZAFERLERE MUZAFFER KILSIN İNŞAALLAH!!!!

  55. Selam olsun Cümle ümmeti MUHAMMEDE, Selam olsun Çeçen halkına
    Selam olsun Filistin Halkına Selam olsun Irak halkına Doğu Türkistana…
    Yüzünüzdeki nur Kalkanınız,Kalbinizdeki iman Hançerinizdir.
    ALLAH SİZLERİ ZAFERLERE NAİL EYLESİN..
    AMİN.

  56. sahabe i kiram dan sonra en şerefli mücahtler hepinize selam olsun.allah cihadınızı mübarek eylesin.70 milyon kalbin duaları sizinle beraber.allah muvaffak eyler inşaallah.

  57. Kendimiz olamasakta dualarımız sizinle.Maalesef bizsadece zulme buğz etmekle kalıyoruz.Bizi bu hale düşürenler utansın.Allah(cc)yar ve yardımcınız olsun.Selam ve dua ile

  58. ÇEÇEN KARDEŞLERİMİZE KARŞI YAPILAN RUS SOYKIRIMI NEDENİYLE ELİMİZDEN BİR ŞEY GELMİYOR AMA DUALARIMIZ ONLARLA ALLLAH YARDIM ÇILARI OLSUN İNŞAALLAH ZAFER YAKINDIR….

  59. çeçen davası tüm müslümanların davasıdır
    tüm müslümanlar bu davaya sahip çıkmamız gerekir
    gerekirse bu dava ugruna canımızı ortaya koymamız gerekse bile
    LEİLAHE İLLALLAH MUHAMMEDER RESULULLAH

  60. sessiz bir veda olsun aklımızdan olumsumuz özgürluk:ana kokan yar yazması gıbı mıs ozlemı:umudun bıtmedıyı gozlerde bırdamla yas omedık ulan olduremedınız aklımızdan canımzdan etsenızde vatanımızdan bızı edemedınız……tez haber salın kafkasyaya puslu topragına 2 kurt inecekmıs dıyın bakalım turkluyun kurtluğu kımlerle gozunu doyuracak selamın aleykumSALTUK BUĞRA HAN

  61. RABBİM sen en büyüksün kahhar sıfatınla kahret müslüman ve türk düşmanlarını türk mücahit lerinede sabır ve güç kuvvet ihsan eyle yarabbim yardımcımız ol…buradan tüm türk gardaşlarıma sesleniyorum artık yeter kalkalım yeter uyuduk biz bugünlerde gardaşlarımızın yanında olmayacağızda ne zaman olacağız BİSMİLLAH diyelim gardaşlarım türk ün türk ten başka dostu olmaz esselamün aleyküm …. erzincan lı mücahit….

  62. ALLAH çeçen kardeşlerimize yardım etsin ve onlara töreris diyen herkezi cezalandırsın AMİN………………..

  63. selamun aleyküm tüm müslümanlara ben azerbaycanlıyım eğer bir müslümanın canı yanıyorsa ben nasıl burda rahat uyurum çeçenyaya gitmeği onlarla omuz omuza rus köpeklerine karşı mücadele vermeyi o kadar çok istiyorumki anlatamam size nasıl gidebilirim ama nasıl

  64. BEN BİR TÜRK KIZIYIM VE ÇEÇEN KARDEŞLERİM SİZLERİ HERGÜN İNTERNETTEN İZLİYORUM. DAVANIZDA YARDIMCI OLMAYI ÖYLE ÇOK İSTİYORUM Kİ… ELİM KOLUM BAĞLI KALIYORUM. KEŞKE BİRŞEYLER YAPABİLSEM. KARDEŞLERİM SİZİN DAVANIZ TÜM MÜSLÜMANLARIN DAVASIDIR. HERZAMAN DUALARIMLA YANINIZDA OLACAĞIM YÜCE RABBİME EMANET OLUN!!!

  65. ÂLLÂH’U EKBER SELAMUN ÂLEYKUM DİN KARDEŞLERİM ALLAH(C.C.) BU DAVAMIZI SAVUNANLARLA BERABERDİR İNŞAALLAH DAVAMIZDA MUVAFFAK OLURUZ DUALARIMIZ VE KALBİMİZ SİZLERLE ::::::ALLAH(C.C.)İNDİNDE TEK DİN İSLÂM’DIR ::::::::::

  66. SAVAŞI KAZANMIŞ TÜM ŞEHİTLERİMİZE VE SAVAŞAN DOSTLARA SELAM OLSUN.RABBİM BİZLERE HASTA KADIN GİBİ EVİNDE ÖLMEK NASİP ETMESİN …..

  67. SELAM ALEYKÜM EY MÜSLÜMAN ÇEÇEN KARDEŞLERİM.. BİZ BİRLİK OLMADIKCA ELELE OMUMUZA YANYANA DURMADIKCA , DOSTUMUZU , DÜŞÜMANIMIZI BİLMEDİKÇE YÜCERABBİM BİZİ UŞEKİLDE UYARMAYA DEVAM EDİCEKTİR. HZ. MEVLANA DERKİ AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL AYNI İNANÇI PAYLAŞANLAR ANLAŞA BİLİR. SINIRLARI KALDIRMALIYIZ ARTIK IRKLARI KÖKENLERİ OZAMAN BU DECCALLERLE BAŞA CIKABİLİRİZ.

  68. Assalamu alaykum varahmatullahi va barakatuhu. Allah razi olsun herkesten bize maddi ve manevi olarak yardim edenlerden.
    Ben bir chechen olarak bunu diyorum. Sevgiler ey muslim alemi!

  69. ALLAH C.C BİZ BÜTÜN ÇEÇENLERE YARDIM ETSİN. BİR ÇEÇEN KADINI OLMAKTAN VE BU ASİL VE ŞEREFLİ KANI TAŞIMAKTAN BÜYÜK ONUR DUYUYORUM.BİZLER İÇİN DUA EDENLERDEN VE BU İÇTEN MESAJLARI GÖNDERENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN BEN ÇARDAKLI NOHÇOY SELDA HEPİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN!

  70. ALLAH size bu haklı mücadelinizde yardımcı olsun yanınızda olup size maddi olarak yardım etmeyi çok isterdim ama şunu bilinki dualarımız sizlerle ALLAHa emanetolun.

  71. çerkezler insan degil ama çeçenler insanlar yurtlarını burakmıyorlar canlarınıverircesine savasıyorlarkururduyorum çeçenlerden rusların parlayan ısıgı sönsünl lahlahailallahsevdamısınçeçenyar yasasınnahçiler

  72. çerkezlerpis amaçeçenler temizkalbliçeçenyada
    savaşıyorlar çerkezler burda rahat geziyorlar çerkez hain çeçen kurtgibi severim çeçeni çerkezleri sevmemiçtenpazarlıklılarçeçenyasana canımız kurbanallah yolunda öl canım kardesim çeçenim ıngusum nahşilerim bendeçeçenim ama üzülüyom onlara çeçen kardesime ruslara ölüm parlayan günesi sönsün rusların

  73. ben kürt olarak çeçenlere özeniyor ve seviyorum keşke bende çeçen direnişçi olsaydım allah onları korusun

  74. selmın aleykum sizlere ne mutluki orada allah için savaşıyorsunuz yanlız deyilsiniz kardeşlerim bizim dualarımız hep sizinle aııah sizleri korusun allah a emanet müslüman çeçenya… selamın aleykum..

  75. ALLAH CC SİZİNLE OLSUN ÇEÇEN KARDEŞLERİM SİZDEN GANİ GANİ RAZI OLSUN KALBİM HER ZAMAN SİZLERLE BÜYÜKSÜN ÇEÇENYA.

  76. hani o küçük çoçuk varya.? ağlıyor,fatmacık…? ağlama canım benim ağlama… mehmedim sevinin başlar yüksekte ölsekte sevinin eve dönsekte sanma bu tekerlek kalır tümsekte yarın elbet bizim elbet bizimdirr gün doğmuş gün batmış ebed bizimdirrr…

  77. mutlaka en büyük serefdir,ama bence bu şehadet aşkı cd izlemekle gelecekse gelmesin. aşk. candan geçmek, maldan geçmek, evlattan geçmek, yardan geçmek, hatta gerekirse başı teslim etmektir.. aşk, dil söylemez, akıl almaz, kalem yazmaz, buna kalp dayanmaz.. söz vermek ve eroğlu ergibi sözünde durmak. dedimya ama gerekirse hepsinden geçmek gerek. çünkü hepsi yalaaan, herşey yalanmış … ?

  78. slm arkadslar ben çeçenim sivasta yasıyom çeçen olmaktan gurur duyuyom kımse bızım marsımıza o mars degıl dıyemez allah banada onlar gıbıı bır seref nasıp eder ınsallah……….

  79. allah ümmete yardım etsin allah dini için ölenlere rahmet etsin allahım yüce yaradanım sen şeyh şamilin torunları çeçen yiğitlerime yardım et onları dinleri üzere sabit kıl allahım onları tuttuğun sınavdan geçmererini nasib et ben o yiğitlere şahidim amin

  80. selamun aleykum allah çeçen kardeşlerimin yanında olsun. bu dünyaya onlar kadar cesur bir ırk gelmemiştir. bizimse yapmamız gereken tek şey onlara yardım etmek devlet büyüklerimiz bu işe el atmalı

  81. abi çeçenya dan mesele uyuşdurucuya fuhuşa kaydı eyvallah he bi daha yazı yazmicam sıkıldım rus mafyası yılda kadın ticaretinden sırf türkiyede 4 milyar dolar kazanıyo ayrıca ben bir rusum annem ermeni kökenli erivan göçmeni babam ural göçmeni müslümanız artık işimiz olmaz şahsen sülalecek ve dostlarımlar çeçenya ırak filistin afganistan türkiye kıbrıs kosova gibi savaşan yerlerin düşüdüşün güneşin batışı gibi izliyoruz bize acı veriyomu ewt insanlar ölüyo yazık meseleniz bizi ilgilendirmiyor bi çogunuz oportunizm yolundasınız kendinize i bakın yazışmak güzeldi ama yazıda kalır hiç biriniz çeçenistanda savaşamassınız hele troçkinin torunlarına karşı asla üzgünüz… domine

  82. şadet ve cihat alahın izni ile her zaman yanınızda olacaz bugün yine güneş dogacak dogacak olan güneşle hep beraber cihatımız sonuna kadar devam edecek alahın izni ile malatyada sizler için konserler yaptım devam edeceyim avrasya haber ajansı

  83. ÇEÇEN OLARAK KURURDUYORUMBENİNGUS AİLEM ÇEÇENİSTAN GELME AMA ÇEÇENLERLE OLMADİM İÇİN HUZURSUZUM SEVDAMISIN ÇEÇENYA ALLAH BELENI VERSİN RUSYA ÇEÇEN KARDESİME KURBAN OLİM ALLAH BİZİ BAGİMSİZ ÇEÇEN DEVLETİ KURMAMIZA YARDIMCIOLACAK ÇEÇENLER BEN VE AİLEM İSE KARSİ SUCLU HİSSETİYOZ ÇEÇENYA KURULACAK BİZ RUSYAYIİKİYE BÖLMEK DEGİL AMACİMİZ BAGİMSİZ ÇEÇEN DEVLETİ KURMAKTİR AMA KURACAGİZ SİZEDUAMI EKSİZ ETMİYOM SEHSAMİL VEMUHAMMED ALLAHIM BENİM ÇEÇEN TOPRAKLARİNİ GÖRMEMİ NASİP ET ALLAHIM RUSYANİN BİR PARLAYAN IŞININ SÖNMESİ İÇİN EVLEDİMİZ VEBENİM CANİM FEDA KÖPEK RUSYASONUN ÖLÜM

  84. SELAMUALEYKUM KARDEŞLER KENDİNİ BİLMEYEN BİRKAÇ KİŞİ KÜRTLERE LAF EDİYORLAR BUNUNLADA KALMAYIP KENDİNİ BİLMEYEN BİRKAÇ KİŞİDE TÜRKLERE LAF EDİYORLAR BENDE KÜRÜM AMA O BİLDİĞİNİZ PKK KÜRTLERİNDEN DEĞİLİM BEN KURDİ İSLAMIM GEREKİRSE TÜRKİYE İÇİN BU TOPRAKLARDA YATAN HER MEHMETÇİĞİN KANI İÇİN KANIMI DÖKMEYE HAZIRIM AMAM BEN KÜR OLMAMA RAĞMEN BU VATANIMA AŞIĞİM. BİR KAÇ GÖTÜ BOKLU KÜRT İLE BİR KAÇ GÖTÜ BOKLU ÜLKÜCÜLERDEN BAHS EDİYORUM SAKIN KİMSE BENİ YANLIŞ ANLAMASIN BU GERÇEK ÇÜNKÜ BU KİŞİLER YÜZÜNDE İNSANLARIMIZ BİRBİRİNE DÜŞMAN OLUYORLAR.YAŞASIN TÜRKİYE YAŞASIN ÇEÇENİSTAN YAŞASIN MÜSLÜMAN ÜLKELER HERBİRİMİZ ÇEÇENİSTANDA ŞAMİLLER BOSNADA SELAMİLE MISIRDA SEYYİDLER SOMALİDE MUHAMMET MUSTAFALARIZ ALLAHA EMANET OLUN.

  85. vatan icin savasan cecenlere destegimiz sonsuz ama ben kırım sivastopol da yasayan cecen ve işbirlikci cecenlere biraz soğuğum veyahut beni soğuttular

  86. selam olsun sana çeçen şehidi destanınla titrer kafkas dağları yıllardır görmedi böyle yiğidi hıçkırır sarsılır kafkas dağları hey şamil torunu ey yigit cevher şahadetle toprak anlından öper oysa cevher dolu kafkas dağları

  87. ey allahım sadece aşkında yok olup aşkı insanlara tarif etmek istiyorum. ruhum asıl vatanından ayrıldığından beri hep hasretinle, kamışlıktan kesilip bedenine kızgın telden delikler açılan neye döndüm ney nefes olmadan bir işe yaramaz, benim ruhumada özünden aşk üflemedikçe bir işe yararmıyım. ben yoluna sevdalanmış şehadet aşkıyla yanan savaşçınım emrin üzere ölmessem en kızgın tellerle delinir bağrım benim . varmı senin ve yolunda ölme aşkından büyük aşk. ya bu nedenli aşk böyle nereye olsa yazmak isterim ama aşkımı nedenli anlatabilirimki hem aşk nasıl anlatılırki özünden sunmadan.

  88. ey allahım sadece aşkında yok olup aşkı insanlara tarif etmek istiyorum. ruhum asıl vatanından ayrıldığından beri hep hasretinle, kamışlıktan kesilip bedenine kızgın telden delikler açılan neye döndüm ney nefes olmadan bir işe yaramaz, benim ruhumada özünden aşk üflemedikçe bir işe yararmıyım. ben yoluna sevdalanmış şehadet aşkıyla yanan savaşçınım emrin üzere ölmessem en kızgın tellerle delinir bağrım benim . varmı senin ve yolunda ölme aşkından büyük aşk. ya bu nedenli aşk böyle nereye olsa yazmak isterim ama aşkımı nedenli anlatabilirimki hem aşk nasıl anlatılırki özünden sunmadan.sessiz ve gizemli olma şehide dünkü yazdığında çok çelişkilerin vardı

  89. allah(c.c.) butun musluman ve cecen kardslerimizin yarve yardımcısı olsun ben 16 yasında genc bir cecenim elimde olsa oraya gider ve olurum allah hepinizden razı olsun

  90. NE YAZAYIM BİLEMİYORUM.KENDİMDEN UTANDIM.MADEM BİR ŞEY SÖYLEMEKTEN ACİZİM,ÖYLEYSE SÖZLERİN ENGÜZELİ İLE BİTİREYİM:
    LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDEN RESULULLAH

  91. selamınaleykum can dostlarım orada neler olup bitiyor bilmiyorum ama her zaman yanınızda oldugumuzu unutmayın sizler gibi allah yolunda savaşmak inşaallah bizlerede nasip olur allah a emanet olun islam bekcileri allah yar ve yardımcınız olsun selamınaleykum

  92. karadenizden selam size ey şamilin yiğitleri ağlayarak dinledim herzamanda dinliyorum zafer bizimdir, bizim olmalı,kazanmak zorundayız yoksa nasıl hesap veririz. zamanın hamzaları ömerleri alileri halitleri selam size ,selam size, selam size.

  93. Çeçen mücahitlere terörist diyenler Kelime-i Şahadet getirsin.Mümine kafir demek adamı dinden çıkarır.Arkadaşlarımızı uyaralım.ALLAH c.c. müslümanları tekrar birlik eylesin öz Muhammed-i İslamda birleştirsin İŞALLAH.

Bir Cevap Yazın

