Sami Yusuf – Hasbi Rabbi

*’Klibin kamera arkası ve Sami Yusuf kimdir?’ başlığına gitmek için tıklayın..

Büyük izlemek için tıklayın

download›› Download Link ‹‹ (.flv – Flash Video)
Vidyoyu indirdikten sonra uzantısını .flv yapın, oynatmak için VLC Media player‘ı kullanabilirsiniz.

iViDEO Video paketi – indir indir indir!
Sami Yusuf – Anne (Türkce)
Ayrılık – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Munajat – Münacaat – Dua Türkçe Versiyon
[iViDEOcep] Sami Yusuf – Mother
Allahu Allah – Sami Yusuf, Mesut Kurtis
Hasbi Rabbi Kamera Arkası – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Hasbi Rabbi
Supplication – Sami Yusuf
*Diğer ilahiler için tıklayın
*Klick for more Sami Yusuf


Hasbi Rabbi
O Allah the Almighty Allahu Allah
Protect me and guide me Allahu Allah
Through your love and mercy Allahu Allah
Ya Allah don’t deprive me Allahu Allah
From beholding your beauty Allahu Allah
O my Lord accept this plea Allahu Allah
[Nakarat]
Hasbi rabbi cellallah
Allahu Allah
Maa fii galbiy ğayrallah
Allahu Allah

[Nakarat]

Hindi:
Wo tanha kaun hai Allahu Allah
Badshah wo kaun hai Allahu Allah
Meherba wo kaun hai Allahu Allah

Kya unchi shan hai Allahu Allah
Uskey sab nishan hai Allahu Allah
Sab dilon ki jan hai Allahu Allah

Türkce:
Affeder gunahi Allahu Allah
Alemin padisahi Allahu Allah
Yureklerin felahi Allahu Allah

Isit Allah derdimi, bu ahlarimi
Rahmeyle, bagisla gunahlarimi
Hayreyle hem aksam hem sabahlarimi

[Nakarat]
Arabic:
Ya rabbe’l alemin Allahu Allah
Salli ala Tahal emin Allahu Allah
Fi kulli vaktin ve hıyn Allahu Allah

Imla’ qalbi bil yaqin
sebbitnii ala hazeddiyn
vağfirli vel muslimin

[Nakarat]
Hasbi rabbi cellallah
Allahu Allah
magfi galbi hayrullah
Allahu Allah

143 responses to “Sami Yusuf – Hasbi Rabbi

  1. salamu alaicum wa rahmatu llah

    os escribo esta lengua , ya que el arabe se me hace un poco complicado .

    soy marroqui, mi familia igual, he vivido 18 años en españa , pero le doy gracias a dios de seguir con mi religion.

    estupendo video , ha abierto los sentimientos de la mayoria de los estudiantes que conozco.

    tiene que seguir asi .

    quisiera que emvieis informacion respecto a sami yusef .y si se pudiera en español.

    y sobre todo, por favor de donde puedo conseguir sus discos .

    muchas gracias .

    salamu alaicum wa rahmachu llah

  2. selamualeyküm.
    Ben Türkiye den katılıyorum. Gençlere Allah aşkını aşılayacak sevdirecek ilahiler yaptığınız için teşekkürler. Allah razı olsun
    İnşallah aşarılarınız devam eder.

  3. selam aleyküm sami yusuf kardeşimiz çok güzel seslendirmiş ve yorumda çok güzel herşeyiyle insanları etkileyecek bir ilahi
    herşey için teşekkür ederiz(thank you wary mach)

  4. diyecek tek kelime bulamiyarum.o kadar mukemmel ki,begenimi anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalir.Allah’a emanet ol kardesim:Allah sesine ve girtlagina kuvvet versin.

  5. sevgili sami yusuf hasbi rabbi adlı ilahiyi o kadar içten ve güzel okuyorsunuz ki dinlemeye doyamıyoruz sizi ve sesinizi çok seviyoruz.Başarılarınızın devamını diliyoruz.HİLAL-MÜBERRA

  6. ben sizin şarkılarınızı çok seviyorum.hele de hasbi rabbi yi.bence sizin sayenizde gençler dinimize daha da alaka gösteriyorlar.buna ben de dahilim.ayrıca ben annemi önceden çok kırardım,sizin anam şarkısını dinledikten sonra büyük bi yanlıştan döndüm.sağolun.imzalı fotoğrafınızı gönderir misiniz?lütfen,sizin gibi bi mübarek insanın fotoğrafı olmalı bende.allaha emanet olun

  7. içimizdeki iman coşkusunu ateşleyen bu güzel ilahiden dolayı inşallah yüce rabbim bizlere ve size merhamet ve rahmetini arttırır allaha emanet olunuz

  8. beni ve tüm müslümanları her zaman oldugu gibi bu mübarek arife gününde ilahilerinden eksik etmedigin için allah kelimesini bize zikrettirdigin için allahin rahmeti senin ve bu ilahilerde emegi bulunan bütün ümmetin üzerinde olsun allah razı olsun

  9. Sami Yusufu bugüne kadar tanimiyordum ve ilk ondan Allahu Allah Ilahisini duydum cok güzel söylüyor, benim icin sahane bir bayram hediyesi oldu. Allah ondan razi olsun

  10. selamun aleykum,

    hasbi rabbi ilahisini çok beğenerek dinliyorum. ilahinin arapça, ingilizce, hintçe ve türkçe olmasıda çok güzel. her kesimden insana sesleniyor.yazandan ve seslendirenden de Allah razı olsun.

  11. gercekten cok güzel, cok anlamlı, iletmek istediği mesajı acıkca ilatebilmiş yalnız müzik çok pop olmuş 🙂 bunun gibi ilahilerin tekrarını bekliyoruz müzlümanlık adına daha güzel basarılar…

  12. ben onbir yaşındayım.yaptığın müziğe hayranım.seni dinlemekten çok zevk alıyorum.yanlız daha başka şarkılarına kliplerde yapmanı dilerim.seni daha çok dinleme ve tanıma fırsatıbulmak isterim.sevgilerimle.

  13. çok güzel bi ilahi hem hareketli hem anlamlı bence gençlerimiz metal rock yerine bunu dinlemeli iyi günler salıcakla kalın(yaşım17 buarada yaşlı insanlar gibi konuştum biraz ama):)

  14. SELAMUN ALEYKUM ARKADAŞLAR AZİZ KARDEŞİMİZ SAMİYUSUFTAN ALLAH RAZI OLSUN.YAPTIĞI MUZİK OKADAR GÜZEL Kİ DİNLERKEN İNSANIN İÇİNDEKİ MANEVİ DUYGULAR KABARIYOR.BEN ONU İLK ÇIKTIĞINDAN BU YANA DİNLİYOR VE TAKİP EDİYORUM İNSANLIK VE GENÇLİK İÇİN DAHA DA ÖNEMLİSİ ALLAH RIZASI İÇİN YAPTIĞI ŞEYLER ÇOK BÜYÜK İNŞALLAH ALLAH BİZLEREDE SAMİYUSUF GİBİ ALLAH YOLUNDA YÜRÜMEYİ NASİP ETSİN SAMİYUSUFUN BİR RÖPORTAJINDA ŞÖYLE SÖYLEMİŞTİ;”NEFSİN ATEŞİNİ TUTUŞTURAN HERŞEY HARAMDIR”ALLAH BU YOLDA ONU BİZLERE VE TUM MÜSLÜMANLARA ALLAH YARDIMCI OLSUN.AMİN:))

  15. selamunaleykum samı yusuf ben en cok bu ılahıyı sevdım hayatımda ve en guzelı bu tabı butun hepsı guzel ALLAH gunah yazmasın ama ben bu ılahını cok sevıyorum hasbı rabbı sana onundekı hayatta basarılar dılerım k.i.b byby

  16. slm arkadaslar cok beyendim müzük ve ilahiler cok güzel alah razi olsun ama daha cok türkce ilahi süylerse sami yusuf memlun oluyorum dinledikce dinleniyorum bu ilahileri

  17. ben tam anlamıyla sami yusuf hayranıyım.ilahileri
    ni beğenerek dinliyorum.bu site benim acımdan cok iyi oldu.site yonetıimine başarılar.ALLAH’A EMANET OLUN.

  18. ben sami yusufu o kadar çok seviyorumki anlatamam.Allah inşallah bana da sami yusuf gibi birisini nasip eder

    sami yusuf seni semeyen ölsün

  19. selamun aleyküm ben mersinden öğretmen bir bayanım .öğrencilerimde sizin ilahilerinizi derste söylüyor .başarılarınızın devamını dilerim.bunun yanında müslümanlık ateşinin heryerde böyle yanmasını dilerim.

  20. selamlar,sizi her gün dinliyoruz,inanın hiç bıkmıyoruz.Ben ve özellikle küçük kızım sueda sizi çok seviyoruz.Tebrikler,başarılarınız daim olsun.Binler dualarımızla…

  21. selamün aleykum, bu mesajı yazmamı kızım çok istedi,henüz 2.5 yaşında ama sizi çok seviyor her gün dinliyoruz,sizi dinlerken abicim sen çok güzel söylüyorsun ben seni çok seviyorum ne olur yanıma gel diyor ve ilahilerle uyuyor, aslında söylenecek çok şey var bence çok önemli birşey başardınız sizi yürekten tebrik ediyorum sayenizde minicik bebekler bile allah u allah diyor, başarılarınız daim olsun allah yar ve yardımcınız olsun…

  22. selamın aleyküm sami yusufun ilahisini begenerek dinliyoruz.yapımda egemi geçenlerden allah razı olsun

  23. bence gerçekten mükemmel bir ses harika bir anlatış çevremde ilahiden hoslanmayan insanlar bile onu dinliyo bende dahil

  24. selamunaleyküm yusuf abi seni cok seviyoruz bize böyle güzel ilahiler dinlettigin icin cok tsk ederim ve basarilarinin devamini dilerim dualarim seninle ne olur bize cevap yaz sevgilerle

  25. sayın sami yusuf,
    bende sizin gibi önceden hristiyan idim ve sonradan müslüman oldum.iyikide olmuşum.:)dilerim ki herkes doğru yolu seçer ve müslümanlığı seçer.biliyoruzki müslümanlıktan daha yüce bir din yoktur.bu diğer dinleri saymıyoruz anlamına gelmez tabiki onlarada saygımız sonsuz ama bir gün elbette herkes müslüman olucak.ben sizi tanımdan ve dinlemeden önce ilahilerle aran hiç iyi değildi ama sizi dinledikten sonra çok sevmeye başladım.bu sizin sayenizde oldu.daha benimki gibi daha milyonlarca genç vardır.bize örnek olduğunuz için çok teşekkürler.allaha emanet olun:) ( ayrıca bir imzalı resminizi istiyorum. umarım bunu yapabilirsiniz.)

  26. selam aleykum BIZLEER FANI DÜNYANIN BAKI PADISAHI DEGILIZ BIZ YIPRANMIS GÖNÜL HIRKALARINI YAMAR DIKERIZ BIZ DOST LARLA AGLAR DOGSTLARLA GÜLERIZ BIZ ben 10 yasimdayim avusturyada yasiyorum ben ve kardesim elif asan sizden imzali bir resiminizi bekliyoruz sizi cok seviyoruz adres:große mohren gasse 37/5 1020 wien avusturya

  27. slm tum butun musluman milletine gercekten cok gzl bisey tebrikle sami yusufa ilahi dinleyince icimden aliyasim galiyor ve cok iyi geliyor dinlemesi fransadan slmlar herkese

  28. selamualeykum sami yusuf ben seni cok seviyorum yani allaha bu kadar yakin oldun icin bir musluman kardesim oldun icin seni o
    kadar yakindan gormek istiyorum ki hayatin yuzundeki nur kadar aydinnik olsun insallah Allaha emanner ol

  29. slm sami bruder seni cok seviyoruz herkese sordum tam 120 kisi ve dahada fazlasi seni seviyorlar benden slm´lar

  30. selamun aleyküm samiyusuf sizin yaptığınız ilahiler okadar güzel ki ama en önemlisi sizin müslüman olmanız ve ilahilerin içinde Allah’ı ve Muhammedi anlatması ve bunu bütün insanlığa duyurması engüzel yanı bu bence ve bunu ALLAHIN İZNİ İLE SİZ BAŞARIYORSUNUZ VE SİZİ BENCE BÜTÜN İSLAM ALEMİ , DİĞER İNSANLAR VE BEN ÇOK SEVİYORUM, SEVİYORUZ

  31. selam sami yusuf ben bursadan ümit seni dinlerken içimden sana olan sev gim daha çok artıyor .seni herkes seviyor müzik hayatın da başarılar dilerim.

  32. Sami Yusufu dinleyip sevginiz ona artiyorsa bu istede bir terslik var..
    O dinleyip Efendimizi sevin..
    Sami Yusuf yazdiklarinizi okusaydi inaniyorum ki bir daha ilahi söylemezdi..

  33. ilahiler sesinle ve yüreğinle daha anlam kazandı sesine ve yüreğine sağlık seni çok seviorum Allah razı olsun seni çok seviorum

  34. biz istanbul dan Filiz ve Gökçe tüm İslam Alemine ve tüm Müm’in kardeşlerimize sevgi ve saygılrımızı sunarız Sami Yusuf’un ilahilerini çok beğeniyoruz ve İslam Alemi ne örnek olduğunu düşünüyoruz.Başarıların devamını Dileriz ALLAH’a EMANET OL!*****

  35. S.A
    ALLAH SİZ VE SİZİN GİBİ GERÇEKTEN İNANANLARDAN RAZI OLSUN…BAŞKA SÖZE NE HACET…RABBİM YAR VE YAARDIMCIMIZ OLSUN…SELAM VE DUA İLE..

  36. selemün aleyküm sami yusuf kardeşim sesin güzel hasbi rabbi tarzında okumaya devam et bu çalışmandan ötürü sani ve emegi geçenleri tebrik ediyorum sizi ve tüm müslümanları ALLAH’a Emanet ediyorum

  37. sami yusuf bencede fazla ön planda allah şaşırtmasın ama şöhret insanı hangi durumlara düşürür belli olmaz güzel bir iş yapıyor inşallah nefsine kapılmaz

  38. selam aleyküm yaptığınız müzikler çok güzel ama birazdaha ilahi gibi olmasını tavsiye ederim pop müziği gibi oluyor yanlış anlamayın lütfen KAYSERİ DEN selam lar

  39. selamün aleyküm sami yusuf şarkıların çok güzel bir senin birde mustafa demircinin şarkılarını seviyorum inş burayada gelirsin bir proğram için bekliyoruz.sizden bir ricam var resimli fotoğrafını yollayabilirmisin çok mutlu olurum yollarsanız

  40. selamün aleyküm sami yusuf sizide ilahilerinizide çok seviyorum her şeyin kötüye gittiği böyle bir devirde yaptığınız çalışmalarla insanlara islamı yeniden sevdiyosunuz Türkiyeye gelmenizi buradada bir proğram yapmanızı çok isterim inşallah bir gün sizinle tanışırım. Allah razı olsun

  41. sevgili sami yusuf ben ist üni. öğrencisiyim.senin seslendirdiğin şahane eserleri dinlemekten haz alıyorum.kız kardeşimde seni çok seviyor.seni devamlı seyrediyor ve dinlioruz.başarıarının devamını dilerim.

  42. selamun aleyküm…sizi çok beğeniyor,ilahilerinizi dinliyoruz,ALLAH basarılarınızın devamını getirsin…sizin gibi genclere müslüman aleminin ihtiyacı war.ALLAHınn rahmeti ve bereketi sizin ve tüm müslümanların üzerine olsun…

  43. ALLAH sendedn razı olsun kardeş. başarılarının ve ilahierinin devamını diliyorum, ve çok istiyorum.ALLAH yar ve yardımcın olsun.seni türkiyede görmeyi çok isterim.heleki tanışabilmek nasib olsa inşallah başka ne isterim.

  44. yaptığın meslekle gurur duymalısın,bu yalan dünyanın gecici heveslerine kapılıp giden gençlere yaptığın müzikle gerçek ve doğru ufuklar açıyorsun…
    allah seni korusun…

  45. yüreğinin güzelliği yüzüne yansımış ve bu güzelliği bir güneş ışığı gibi tüm islam alemine yansıtan bu güzel insandan ALLAH razı olsun başarı dilememe gerek yok.ALLAH diyen yıkılmaz

  46. senin kişiligini ve bir o kadar temiz yuzun kadar iyi olmus ben sivastan emre senin sarkılarını cok ama cok seviyorum

  47. SELAMÜNALEYKÜM.ÖMÜR BOYU BAŞARILAR VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM.BU YOLDA DAİM OLMANIZ DİLEĞİYLE.ALLAH’A EMANET OLUN….

  48. merhaba ben bilge sizin ilahilerini çok seviyoruz insallah türkiye ye gelirsinsiniz.herkes sizi çok seviyor ama ben sizi bir abi gibi görüyorum.çünkü siz evlisiniz ve bildiğim kadarıyla eşinizi çok seviyorsunuz.bütün hayranlarinız böyle düşünse keşke.ltfen bana dua edin çok ihtiyacım var.allah yar ve yardımcınız olsun.aeo.

  49. ı am songül ı live in mardin. ı love you very very much.your songs are very beatiful. please write me answer. ı am wating for you mardin. please come here.

  50. Bu sayfayi yapan kardesimize cok cok tesekkür edrim allim muratlarinin üstüne murada erdirsin insallah
    Ramazanküpelikilin (danimarkadan)

  51. ESSELAMUALEYKÜM SAMİ YUSUF VE ONU SEVEN HERKEZ.SANA OLAN BU İLGİ ALLAH’IN BİR LÜTFU İSE SENDE BİZE ALLAH’IN BİR LÜTFUSUN.ÇOK DURU VE TEMİZ BİR İNSANA BENZİYORSUN.İNŞAALLAH HER ZAMAN BU ÇİZGİDE DEVAM EDERSİN.ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL BİR İŞ YAPIYORSUN.ALLAH(CC)IN VE ONUN HABİBİ OLAN MUHAMMED MUSTAFA (SAV)NIN SEVGİSİNİ İNSANLARA AŞILIYORSUN.SANA ÖMÜR BOYU DUACIYIZ.DAHA GÜZEL VE YENİ ÇALIŞMALARLA SENİ EKRANLARDA GÖRÜRÜZ İNŞAALLAH.TÜRKİYE’YE GELMENİ BEKLİYORUZ…ALLAH’A EMANET OL.SELAM VE DUA İLE…

  52. bu benim dinlediğim ilahilerden en tatlısı en güzeli, hani derler ya her kezin içinde bir ayrı güzellik derler ya işte bunu yazanında, okuyanında, besteliyenide içinde bir ALLAH dugusu
    bir HZ.MUHAMMED (S.A.V.) duygusu var.benim de içimde ALLAH duygusu var.inanır mısınız ilk ben de bu sami yusufu televizyonda diledim.ve çok beğendim.herkez insanlara aşk şarkısı besteliyo.sami yusufta allah uğruna şarkısını yazıyor

  53. selamun aleyküm sami yusuf nasılsın ilahilerin çok güzel devamının gelmesini dilerim cenabı hakk bütün müslümanları korusun

  54. selamun aleyküm sami yusuf,edirneden yazıyorum.bu kadar güzel olabilir ancak,Allah yolunuzu her daim açık etsin.sağlıcakla ve mutlu bir hayat geçirmeniz dileğiyle…

  55. sami yusuf berat kandilin mübarek olsun 🙂 seni dinledim ve gözyaslarina boguldum o kadar icten söylüyorsunki anlatamam kelimeler yetmez cok sagol allah razi olsun genclerimize örnek olusun beni gurulandirdi ins oglumda senin gibi olur 6 yasindaki oglum seni severek dinliyo inan:)

  56. salam sami yusif men ve qardashim seni cox isteyirik ve butun mahnilarini seve-seve dinleyirik 5yashli qizim da seni cox isteyir allah senden ve cumlemizden razi olsun

  57. salam Mohammad Shahidi( IRAN- Tehran ) From Germany Thanks verymuch
    Nr. 1 vielen Dank God bei Dir very Beutiful,,,,,,,,,,

  58. selam aleyküm sesin cok güzel yorumun cok güzel ALLAH kuvvetini artirsin Yüce Rabbim Cennet e göndersin seni Nur yüzlü Sami Yusuf

  59. Inanci olmayan insanlar bile senin Ihlahini dinleseler inan ki
    Inancli Insan olur agzina yüregine saglik Yüce Rabbim Yolunu acik tutsun ALLAH senden razi olsun öyle Ilahiler söyledigin icin.
    ÖNCE ALLAHI SONRA SENI SEVIYORUM HEP KALBIMIZ DESIN.

  60. sami yusuf o kadar güzel sesin varki dua ilahisini dinlerken agliyorum allah bal kaymak gibi sesi var yüce rabbim seni korusun iyiki varsin nur yüzlüm benim iyiki dogmussun allah ayirmasin seni bizden allah seni her kötülüklerden korusun

  61. ben suruçtan ishak hakan ilahi
    leri dinlemeyi çok seviyorumm bütün ilahiler suruç halkı ve sevdiklerime hediye ediyorum

  62. allah sami yusufdan razi olsun. gercekten yorum yapan arkadaslara katiliyorum. ben önceleri ilahiler pek dinlemezdim daha dogrusu icten yürekten dinlemezdim ama sami yusufun cd´lerini dinledigimden beri ilahi dinler oldum ve gercekten icden ve yürekten.allah onunda gönlüne göre versin

  63. SALAM SAMI YUSUF JAN WOW BESYAR MAQBOL ; MA YAK BACHE 12 SALE ASTOM AZ AFGHNASTN, DA USA ZINDAGI MEKONM BE DONYA AMADAM DA USA.
    I LOVE ISLAM

  64. S.A.Kendisini o kadar çok beğeniyorum ki,anlatmaya kelime bulamıyorum.Başarılarının devamını diliyorum.Sami Yusuf:SENİ ÇOK SEVİYORUM!!

  65. kalplere huzur, güzellik,refah veren bu güzel ilahi Sami Yusuf gibi bir icten söyleyen kendini Allah yoluna adayan bir güzel insanla birlesince islamin bütün güzellikleri her yönü ile öne cikiyor
    bananda bu ilahiyi gönderseniz cok memnun olacagim saygilarimla Musa Celik köln almanyadan

  66. çok beğeniyorum dinlerken içim ürperiyor ağlıyorum dinlerkenherkesin dinlemesini isterim cennet ve Hz muhammed aklıma geliyor Allah razı olsun

  67. eselamunaleykum bunu cok beyendim tesekur ederim birde imzali resim gonderirsen bahtiyar edersin eselamuneleykum
    yusuf

  68. ilahileriniz çok güzel Allah bu ilahileri duyunca sizler için meleklere sevap yazdırıyor.bende sizlere çok teşekkür ediyorum.hepinizi Allah’a emanet ediyorum.

  69. selam kardeşlerim sami yusuf seni seviyorum allah gönlüne göre versin umarım cennette buluşuruz çok güzel okuyorsun ve sesin harka ötesi başarılarının devemı olur inşallah

  70. senı beyenı ıle dınlıoruz senı cok sewıyoruz en buyuk hayranlarınız Allah yar ve yardımcınız olsun……….

  71. canım benim rabbim seni hep korusun seni tanımak isterdim seni tanımak için neler vermezdim seni çokkkkkkkkkkkk seviyorum sana olan sevgim anlatılmaz sadece yaşanır yokmu ALLAH RIZASI İÇİN SAMİ YUSUFA VANA GELMESİNİ SÖYLEYEN BEN ONUN AYAĞINA PASPAS OLURUM BELKİ DİYİCEKSİNİZ NEDEN BUKADAR PASPAS OLACAK KADAR SEVİYOSUN ÇÜNKÜ BEN ONUN ALLAHA OLAN AŞKINA AŞIĞIM VE BU ARADA ÇOK YAKIŞIKLI ALLAH ÖBÜR DÜNYADA ONUN HORİSİ OLMAYI NASİP ETSİN AMİN ALLAHA EMANET OLUN.

  72. ben türkiyeden serpil SAMİ YUSUF İSLAM _tek kelimelik aşk*_cümlesini bünyesinde bulunduran kişi .her yönden .canım benim .tam bi kişilik .tam bir dost .turkiyeden azerbeycan umarım bir gün görüşürüz.aslında bazı olaylar çok basit. tabi anlatabiliyorumdur .çok iyisin ya .o nur yüzün allah bagışlasın .

  73. BEN SERPİL DİNÇER TURKİYEDEN BENİM ARKADAŞIM ÇOK AMA SİZİN TEMİZ DOSTLUGUNUZU ÖGRENMEK İSTERDİM .ASLINDA EVDEN DIŞARI ÇIKMAM.SİZİ TÜRKİYE ADANAYA GELİRSENİZ BANA UGRAN .ÇOK SEVİYORUM SENİ YA HİÇ KÖTÜ NİYETİM YOK .BİZ ALLAH VERGİSİ İYİYİZ .BABAMIZI ÇOK SEVİYORUZ .AMA KİMSEYE DİNİ BAGLAMIYORUZ .HER ZAMAN İYİLİKLE KARŞILIK VER Kİ ALLAH MAKAMINDAN YER VERSİN .CANIM ARKADAŞIM.AZ ÇOK SÖYLENTİLERİNİ İYİ YÜREGİNİ İLAHİLERİNİ BİLİYORUM ARADA ÇOK ŞEY VAR BUNLARI ANLATAMAM .İNŞALLAH.BU GUNLERDE GEZMEK İSTEDİĞİM YERLER VAR .ODA SİZİ BULMAK OLUR İNŞALLAH.BİZDE GEZMEK ALLAH DİYARINDAKİ DOSTLARI TANIMAKTIR .ALLAH GÜLEN YÜZÜNÜ HİÇ ÜZMESİN.CANIM BENİM.ÇOK İYİSİN BEN ANCAK BUNLARI SÖYLEYEBİLİYORUM .ALLAHA EMANET O FOTOGRAFTAKİLER BEN DEGİLİM DAHA 23 YAŞINDAYIM.HAYATTAN 2 SENE ÖNCE MEZUN OLDUM .BUNLARDAN SİZENE AMA O GÜZEL YÜZÜNÜ GÖRÜNCE HALİM NEYSE ANLATMAK İSTEDİM.SEVGİLER

  74. süperrrrrrrrrrrrrrr sami yusuf seni çok seviyorum ama aşk olarak değil cenette görüşürüzzzzzzzzzzzzzzzz aahhhhhhhhhhhh hasbi rabiiiiiiiiiiiii

  75. sami yusuf ne olur gel buraya van dayım cevap yaz neolur yusuf abi ben 12 yaşındayımmmmmmn 12 12 12 12 12 12 12 12 SAMİ YUSUF ABİ GENE AYNI KİŞİYİM

  76. allah yooludan ayırmasın .çok güzel gerçekten şu vakit gecenin üçte biri ve namaz kılma vakti benim için inşallah cennette dost oluruz .mevlana ve yunus okumanızı tavsiye ederim.sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

