Stand-up Show Recep Demirkaynak 4


Büyük seyretmek için tıklayın

Reklamlar

18 responses to “Stand-up Show Recep Demirkaynak 4

  1. Recep ağabinin espirileri çok güzel.çok hoşuma gidiyor.onun hilal tv deki programınıda seyrediyoruz.neyse allah hepinizin yardıncısı olsun.hayırlı günler.

  2. abi yemin ederk söylüyorum ki bu adam bomboş hiç bir yetneği olmayann insan tipi adam olmaynanın adam görüldüğü zamana aiat bi inasn

  3. selamun aleykum recep abı,seni her salı radyodada dinliyorum cidden çok güzel espriler yapıyorsun.cok beğendim

  4. “abi yemin ederk söylüyorum ki bu adam bomboş hiç bir yetneği olmayann insan tipi adam olmaynanın adam görüldüğü zamana aiat bi inasn”

    Izdırabını anlıyorum hacı. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.

  5. seviyeli espri yapan kalmadı dünyada…küfretmeyi espri sananların oduğu dönemde teşekkür ederim …ağzına yüreğine sağlık…

  6. abicim tek kelimeyle süpersinnnn ya espiriler şahane…kolay gelsin.eee buyrun ateş hattına diyosun ama korkuyorum buyurmaya dogrusu…selamlar…

  7. RECEP ABİCİM SEN NEYMİŞSİN BE ABİİ YAAA VALA COK BEGENİYOM SENİİ HAŞARTOSUN DİYOM BAKK YALANIM VARSA GÖZÜM CIKSIN HAA BNDE COK ESPİRİLİYİM ABİ SENN KADAR YAPAMIYOM VALLAHA SENİ DİNLİYOM GÜLÜYOM GÜLÜYOM VE GENE GÜLÜYOM BSKA BİŞEY YAPMIYOM CÜNKİ GÜLMEKTEN YAPAMIYOM ABİ SAKA Bİ TARAFA HERHALINLE MUHTESEMSİN YAAA

  8. recep abi gönülden tebrik ediyorum gerçektende çok seviyeli espiriler yapıyo günümüzün meddahları bunun ancak küfürle gidecegini zannediyolar recep abiyi gönülden tebrik ediyorum

  9. tek kelime sssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s