Kurtlar Vadisi Irak


Kurtlar Vadisi Irak filminde dua ve zikir bölümü.
Büyük izlemek için tıklayın
›› Download Link ‹‹ (.flv – Flash Video)

Filmin Tamamı:   Bölüm 1   Bölüm 2

110 responses to “Kurtlar Vadisi Irak

  1. ben bi ricada bulunmuştum da önce bunu benim msn adresime gönderebilirmisiniz lütfen çalışmalarınızdan allah razı olsun ayrıca ben çıkan videolardan haberdar olmak istiyorum önceki düşüncemin yanlış oldunu anladım selametle

  2. bu bu topraklara herşeyini borçlu olan herkrsin sorunudur,dikkate alınıp gereği EN KISA zamanda yapılmazsa sonumuz bu filmin anlattığı yer olur.Unutmayın biz türküz biz hiçbir zaman kafamıza poşet geçirtmeyiz hiçbirzamanda kimsenin kafasına poşet geçirmeye kalkmayız,çünkü biz birilerinin kafasına poşet geçirip büyüklüğünü kanıtlamak isteyen acizler kadar küçük değiliz.

  3. KARDESIMIZ BUGUN SEHİT VERDİK ANNEMIZ FİLİSTİN DE CİHAD SEHİT MUCAHİTLER SELENIYORUM ÇEÇEN İRAK FİLİSTİN LÜDRA AFRİKA PAKISTAN AGANISTAN CEZAYIL ENDOLAZYA GELIN KARDESIMIZ SAVAS MAYA SEHİT OLMAYA TÜM BU TOPRAK BİZİM ELIMIZ DE SUNU DA BİLİN Kİ HİÇ ZAMAN YENILMEYECEGIZ SAVASMA EDVAM EDECEGIZ

  4. s.aleyküm film cok güzel allah razi olsun …
    o zikir sahnesine bayiliyorum …
    bana e-mailden yollarsaniz cok sevinirim
    ayrica sözlerini hic bir yerde bulamdim yardimci olursaniz sevinirim …
    tskler kib ….a.e.o.

  5. 1-) Muhammed kardeşim. Sen de bilirsin ki her ne kötü bir olay olsa kartel medyada genişçe yer almaz. Mesela siz hiç duydunuz mu içkili sürücülerin yaptıkları kazalardan sonra kartel medyanın içkiye , onu üretene , satana veya içip de kaza yapana veryansın ettiğini. Ama bu film gibi şuurlu bir eser çıkar ortaya fakat akabinde bi kaç olay oldu diye (ki onlar da kişisel hatalardır film kimseye git böyle yap demiyor) kıyameti koparırlar. İşte böyle delillerle bizler de medyayı tanıyıp hangi medyanın hangi taraftan olduğunu öğreneceğiz ve bi daha onları maddi ve manevi desteklemeyeceğiz, yani onların yayınlarını almayacağız.
    2-) Filmi bi yerlerden indirmek isteyen arkadaşlar. Maksadınızı tam olarak bilmiyorum ama şunu söyleyeyim, salonda izlemenin heyecanını asla alamazsınız. CD’ den izleyip de yazık etmeyin filmin ruhuna…(S.A. Allah’ a (c.c.) emanet olunuz)

  6. gözüm ben kürdüm ama site güzel olmuş bir arkadaşım yukarda yazılar yazmış poşet geçirme felan olayı unutmasın kurtlar vadisi filminde yönetmen polat alemdarın tarafını tutuyordu sen kimsenin başına POŞET GEÇİREMESSİN beni anladınmı_? tamam mı gözüm…

  7. uyanın kardeşlerim biz mevlana gibi 72 dilden konuşan büyük bir ulusuz.ecdadımıza yönelik yapılacak her türlü eylemin karşısında tek bir yumruk olmalıyız.ortadoğuda huzur bırakmayan,yıllardır vampir misali din kardeşlerimizin kanını emen ve bizim içinde aynı hain planları olan,bizi birbirimize kırdırmaya çalışan(bazı güçlerin ıraktaki sünni kardeşlerimizle şii kardeşlerimizi birbirine kırdırmaya çalıştığı gibi)emperyalist güçlerin oyununa gelmeyelim..yukarda bir kürt kardeşimizin yaptığı yorumu yanlış buluyorum,bu topraklar bugün bizim olduğu gibi geçmiştede ecdadımızın karnını doyurdu,poşet geçirmekle, hepimize ulusumuza yönelik bir saldırıda bulundular.bu saldırıya tek bir ağızdan cevap vermeliyiz..filmi vede siteyi çok beğendim…

  8. çok berbat bir prödiksiyon sanatçılara diyecek yok ama senaryo okadar basit olduğu için film hiç güzel değildi.

  9. slmlr gercekten sıtenız cok ıyı olmus basarılarınızın devamı dılegı ıle polat abı senı severım ama cakır abım her zaman onde geldı benıom ıcın ondan sonra memati sonrada sensın abı sana mafyalık ykısmıyor kı sen yakısıklı bır ınsansın sana hovardalık yakısır ya heheh basarılar sıze

  10. s.a evtt cok guzel bı fılm olmuss ızledım ızlemeye doyamadım trr ızledımmsuperdı ya heleo ananın damdan dusmesı herseyı bıtırmıstı ayrıca sıte ve yormlar cok hos ozllıkle kursat ve ugur kardeslerımın yorumları.. katılıyorumm AEO

  11. BEN GÖKHAN MELETLİ BU ZAMANA KADAR KURTLAR VADİSİ IRAK DAHİL HİÇ BİR BÖLUMU KAÇIR MADIM BU DİZİ ÇOK GUZEL BENCE ÇOK YANLIŞ TANITIYORLAR BENCE… KURTLAR VADİSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

  12. EN ÇOK SEVDİGİM DİZİLER 1.KURTLAR VADİSİ 2.SAGIR ODA 3.KINALI KAR 4.HAYAT BİLGİSİ 5.HANİFE KUKEL 6.ONUNLA BİRLİKTE OLMAK 7.SENİ SEVİYORUM 8.SONUNU DUSUNEN KAHRAMAN OLAMAZ GÖKHAN MELETLI

  13. s.a.bu filmde emeği geçen her insandan Allah ebeden razı olsun inş.müthiş bir film her sahnesiyle özellikle zikir sahnesi harikaydı.seyretmenizi tavsiye ederim hala izlemeyen varsa…

  14. oncelıkle yenı cıkartgınız fılmınız harkıka bırsey olacahında bılıyorum ve hepınızı kutluyorum kurtlar vadıs ırakda mukemmel bır fılım ben haytımda boyle fılım ızlemdedım adeta fılmın etkısınde kaldım hele o ılaha yapıyorlaray orası benı oldurdu ama ırak fılmın nınde cakırın omasını ısterdım ama o yok kede guzel varkende guzeldı polat abı senın le ve ekıbın le guru duyuyorum ınsaallah daha nıce senelerde boyle fılımler yaparsınız hepınızı ve butun swov ekıbını kutluyorum

  15. oncelıkle yenı cıkartgınız fılmınız harkıka bırsey olacahında bılıyorum ve hepınızı kutluyorum kurtlar vadıs ırakda mukemmel bır fılım ben haytımda boyle fılım ızlemdedım adeta fılmın etkısınde kaldım hele o ılaha yapıyorlaray orası benı oldurdu ama ırak fılmın nınde cakırın omasını ısterdım ama o yok kede guzel varkende guzeldı polat abı senın le ve ekıbın le guru duyuyorum ınsaallah daha nıce senelerde boyle fılımler yaparsınız hepınızı ve butun swov ekıbını kutluyorum

  16. allahınıza kurban helal olsun.boyle bir süper filim daha isterim.gavurların beyenmediklerine bakmayın yiyemedikleri icin parmak kaldırdılar.ama zamanı gelirse bizde onlari parmaklamaya biliriz.türküm gururluyum.ey attam duy sesimizi

  17. bu film gerçekleri anlatıyor ama gerçekler her zaman acı olduğu için bunu kabullenenler olmuyor kurtlar vadisini yayından kaldıranları şiddetle kınıyorum en yakın zamanda tekrar vizyonda yayınlanmasını istiyorum

  18. dizi kaldırıldı çünkü gerçeklerden kaçıyor herkes…asıl olan,gerçekleri değilde,kendileri için kurdukları yalanlardan medet umuyolar.acıyorum onlara.sizler değil bu filmi kaldıranlar acınacak haldeler…onların iki dünyada da yatacak yerleri yok.
    nasıl bir insan bu kadar kör olabilir ki…

  19. slm nacait şaşmaz(polat alemda) senin bir hayrAnınım çok beğeniyorum dizilerini ama keşke son çevirdiğin dizin olşmasaydı

  20. kardeşim bu dizi yayından kalkarmı ne alakası var türk-kürt gençliğini karşı karşıya getirmesinin asıl şimdi karşı karşıya gele bilirler çünkü dizi izleyemen kişiler sebep olarak kürt kardeşlerimizi suçlayacaklar.ama biz diziyi yayıdan kaldıranlardan daha aklı selimiz çünkü biz ezelden beri kardşiz budan sonrada bu şekilde yaşayacağız bizi ayırmaya kimsenin gücü yetmeyecek bu kişiler ermenide olsa ABD de olsa iyi akşamlar

  21. slm polat abi senin hayranın olarak senin filmini biz burda aynısını oy nuyoruz anlıcan rezjon kesmiyouz kelle kesi yoruz senin adamın olmak isterdim

  22. polat abi sen de herkezde biliyor kimse kürtlere karşı gelemez biz kürtler herzaman üsteyiz ama alta halanın canı cıksın hesabı isterimseni_2005@… senin le görüşlerini isterdim

  23. fatih kardeş sen kim sin böyle konuşuyosun sanamı sorucak lar bu sayfayı semi sorumlusun bu sayfa herkeze acık isteyen istedini yazar hem bundan sanane fatih tamam mı ben istedimi yazarım bu sayfaya kimsede karışamaz fatih

  24. Ben yari Kurt yari Turkum
    Turklugume dil uzattirmam
    Kurtlugum vatanim Turkiye ile sinirli
    Bu vatan icin olum bize sehadet habercisi
    Irakta amerikan usagi hain ve capulcu kurt liderler bir gun gelecek bu hainliklerinin hesabini verecekler
    Biz Bosna soykirimini unutmadik
    Afganistani da unutmadik
    Irak asla unutulmayacak
    Saddami asan hain kopekler Saddam kadar yurekli degildi
    Turkiye 50 sene 100 sene oyala uyut taktikleri ile bugunlere getirildi
    Bunlarin hesabi sorulacak
    Asirlardir yapilan planlar bugun tek tek su yuzune cikmakta
    Arkadaslar kendimizle degil birbirimizle gurur duyalim ve elele organize olalim
    Zaman tek hareket etme zamani degil cemaatlesme zamani
    Birbirimize yumusak basli olalim ve kazanalim birbirimizi. Bize bizden daha yakin dost yok. Cevremizdeki tanidiklarimizi suurlandirmak icin musamaha ve sabir sahibi olalim. Davayi onemsemezlik etmeden Allah’in mulkunde Allah’in emrettiklerini elden geldigince yapalim
    Allah bu filmi yapip insanimizi suurlandirma babinda sunanlari mukafatlandirsin
    Bizler de islam ile birbirimize yakinlasalim
    Bizi birbirimize yakinlastiracak daha kucaklayici baska sistem yok
    Illaki islam
    Allah Sabredenlerle beraberdir amma tembel tembel oturdugu yerde ahkam kesenlerle degil
    Islam bir ibadet dinidir..Atilan adimlar bile ibadet olmali
    Bir gun elimize silah alma zamani gelir
    Silahsiz da yumruklamali mermileri yurekli.

  25. Film Çok Güzeldi kurtlarvadisi teröründe güzel olacağını düşünüyodum fakat yasakcı zihniyet bunu engelledi yine bazı gerçekler kapatıldı

  26. kurtlar vadisi ekibi tek kelimeyle muhyeşemsiniz allah başarılarınızı daim etsin inşallah bizler sizlerin arkasındayız… sonsuz satgı ve sevgilerimle

  27. SEVGİLİ NECATİ ŞAŞMAZ SİZİ BAŞARILARINIZDAN ÖTÜRÜ TEBRİK EDER VE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM NE KADARDA YAYINLAMASALARDA FİLİMLERİNİZİN DEVAMINI İSTİYORUZ AİLECE KURTLAR VADİSİ HAYRANIYIZ HERZAMAN ARKANIZDAYIZ TELEVİZYON’DA YAYINLANAMIYORSA SİNEMA FİLMİ OLSUN SABİRLA BEKLİYORUZ ALLAH’A EMANET OLUN

  28. gerçekleri anlatan her şey güzeldir. kurtlar vadisi de gerçekleri anlatan bir film. devamını istiyoruz…

  29. selam kardeşlerim ben kürdüm müslüman türk kardeşlerime sesleniyorum bizim çekdiğimiz acılara faşist dinsiz yonetimin kardeşlerinize yaptığı zulumlere karşı çıkamıyorsunuz bizi kürdüz diye hırpalıyor bu rejim biz osmanlıya kardeş olmamızın sebebi ümmetimizden oldukları içindi ama bize ırkçılık yapılmaya başlandı müslüman denmiyor bize ermeni tohumları diyorlar küfür ediyorlar peki siz nerdesiniz biz türkleri hangi savaşta sattıkki
    ?ama türkler bizi sırtımızdan vuruyorlar yıllardır bizi yok sayıyorlar müslüman türk kardeşlerimiz galiba içindeki faşistlere goz yumuyorlar ey kardeşlerim bu faşistlere goz yummayın ben kürtten once muslumanım türklerde türkden once muslumanlığı on pilana cıkarmalı ve şeriata gore davranmalı bakın ozaman pkk kalıyormu saygılar

  30. çektiğiniz acılar.terörist olmayımı gerektiriyor?ki Türkiyede kürt Türk ayrımı yoktur.vardır diyenler dünyada olup bitenden haberi olmayanlar.bu ülkede kürt vatandışımız okuyabiliyo,öğretmenn oluyo,milletin vekili oluyo.devletimiz her türlü yardımda bulunuyo fakat kıymeti yok.doğuda,birinin 40 küsür çocuğu varmış.muhabir soruyo bunlara nasıl bakıyosunuz.cevap:sağolsun kaymakam bey yardımcı oluyo.yani devletin parasıyla yani benim vergilerimle yardımcı oluyo.ben hakkımı helal etmiyom böylelerine.ondan sonra hadi olum büyük şehire gitme zamanı ekmek parası kazan.ve film başlar doğuda öğrendiği monarşik kabakuvvetli yapıyı istanbulda ankarada uygulamaya.ve arkası gelir…kapkaç,mafya,adam öldürme…ha sert yapıdan sıkılan kız görmemiş genç,şehirde kızları görünce de dayanamaz…..karadenizde 2 dağ arası, gidip gelme zor.ama nabıyo bizim karadanizliler kendi emekleriyle kocaman ahşap köprü yapıyolar.kahvede oturup 40-50 çocuk yapıpta şöylede diyebilirlerdi ”ya bu nasıl devlet,bu nasıl millet bi köprümüz yok coluğumuz çocuğumuz ölüyo”da diyebilirdi…doğuda elektirik,su paraları vergiler filan ödenmez. aşiret ağalarının yaptıkları her türlü kaçakçılıkda cabası.bunlarıda açıkça yazmak isterdim ama yoruldum kusura kalmayın.

  31. sultan yavuz selimlerin genç osmmanların kapılarını açtığı ama her nedense sabun gibi elimizden kayp giden ecdat yadigarı bu coğrafya da hala bizi ümit eden gelecekler elbette yine diyen nicelerinin oldugunu bildigimiz bu yerlerde simdi ki rencide edilmisliğimizi biraz da olsa örseleyen ve böyle böyle ruhumuzun tekrar yeni nesillere aşılanmasını sağlayanlar dan ve emeği geçenlerden allah razı olsun.

Bir Cevap Yazın

