Supplication – Sami Yusuf


Sami Yusuf
Büyük izlemek için tıklayın

download›› Download Link ‹‹ (.flv – Flash Video)
Vidyoyu indirdikten sonra uzantısını .flv yapın, oynatmak için VLC Media player‘ı kullanabilirsiniz.

iViDEO Video paketi – indir indir indir!
Sami Yusuf – Anne (Türkce)
Ayrılık – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Munajat – Münacaat – Dua Türkçe Versiyon
[iViDEOcep] Sami Yusuf – Mother
Allahu Allah – Sami Yusuf, Mesut Kurtis
Hasbi Rabbi Kamera Arkası – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Hasbi Rabbi
Supplication – Sami Yusuf
*Diğer ilahiler için tıklayın
*Klick for more Sami Yusuf


Allahumma salli ‘ala,
Sayyidina,
Muhammadin an-Nabiyyi al-ummiyyi,
Wa ‘ala alihi wa sahbihi wa sallim.
(O Allah, send your peace and blessings upon our Master Muhammad, the Unlettered Prophet, and upon his family and companions.)
O My Lord,
My sins are like
The highest mountain;
My good deeds
Are very few
They’re like a small pebble.
I turn to You
My heart full of shame,
My eyes full of tears.
Bestow Your
Forgiveness and Mercy
Upon me.
Ya Allah,
Send your peace and blessings
On the Final Prophet,
And his family,
And companions,
And those who follow him.

14 responses to “Supplication – Sami Yusuf

  1. aslında siz islamı bir anlamda şimmdiki kuşaklara ve dünyaya çok mükemmel bir şekilde tanıtan insanları kendinize de hayran bırakan şerefli ve insanlık için hayırlı insanlarsınız. bu yoldan hiçbir zaman sapmayınız ve hep doğru yolda yürüyünüz allah size yardım edecektir.

  2. müslüman olsam da gereğini yerine getiremediğimi öyle güzel anlatıyorsunuz ki uzaklaşmak mümkün değil dinden soğutmadan en güzel şekilde islamiyeti temsil ediyosunuz ALLAH RAZI OLSUN ÖZLEM

  3. günümüz gençliğinin şu zaman da dinlediği müzik tarzında yaptığınız bu çalışmalarla, gençliğin bu tür ilahileri dinlemesine sebep olduğunuz için allah sizden razı olsun….. yapacağınız yeni çalışmalarınızda rabbim yanınızda olsun…..

  4. sizi çok başarılı buluyorum.ilahilerinizi çok güzel söylüyorsunuz.sizi türkiye\sivas a bekliyoruz.kendinize iyi bakın.ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN VE SİZİ KORUSUN………..

  5. Allaha selam rasulsune selatuvesselam olsun sami yusuf Allah ondan razı olsun Allah c.c hepimizden razın olsun kardeslerim ins hepimiz dünyaya dinimiz anlatalım tebliğ edelim herkez görsün tek din islamı hakkı bu herkeze farzı ayındır s.a

  6. allah razi olsun sami yusufdan gercekden onun sayesinde ilahi dinlemeye basladim bence cok basarili birisi insallah da devam eder böyle… basarilarinin devamni dilerimm hepiniz allah’a emanet olunn…

  7. selam arkadasinalarina da selam sami yusuf ben seni seviorum ben senin autogramm isterdim ve arkadaslarinda autogrammi alirim ve sizi görmek istertim sen almanya ya nazaman geliceksin ve arkadaslarin ozman ben sok mutlu olurdum ve senin email isterdim ozaman ben seni cam da görüdüm ok ben de seni ve arkadaslarin ilahiler var her gün ben dinorum hade selam

  8. islamda , eger lahi icin caliniyorsa calgi yasak degildir ben sami yusufu ilk ciktigi albmden beri takip ediyorum ilahilerini cok büyük begeni ile dinliyorum allahim ona güc kuvvet versinki dinmizi ölene kadar saglikli bi sekilde insanlarimiza tanitsin bu devirde cünkü genclerimiz dinimiz hakkinda hic birsey bilmiyor onlara din dendigi zaman esir alinmayi yasak koyulmasi akillarina geliyor halbukim dinimiz tam tersi ben 24 yasinda genc bir anneyim ve ogluma mmkün oldugunca ister sami yusuf ile ister minik dualar grubu ile dinimizi tanitmaya ona sevdirmeye caliyiyorumallah hepinizden razi olsun kandiliniz mübarek olsun

  9. Selamun Aleykum,
    Biliyorumki bu yazdıklarımı Sami Yusuf okuyamayacak ama yine de bunu okuyan herkes bilsin isterim. Sami Yusuf’u çok seviyorum. Hergün mutlaka ilahilerini dinliyorum. Ellerine ve sesine sağlık harika ilahiler yapıyor…
    ” I Love You Sami Yusuf ”
    Bir gün seninle tanışmayı öyle çok istiyorumki…
    İşte o güne dek İngilizce öğrenmem lazım (:

  10. s.aleykum okadar yakısıklı ve fazıletlı bır genc o keske tum gencler oyle olabılse allah ondan razı olsun osesı ile ve ımanı ıle ıslamı sevdırdıgı ıcın pop değil ılahı soyledıgı ıcın

  11. SLM ALEYKÜM MÜSLÜMAN KARDEŞLERİM BEN 15 YAŞINDA BİR OKUL ÖĞRENCİSİYİM İLK ÖNCE SAMİ YUSUFUN YAPTIGI İLAHİLERE CANDAN TEŞEKKÜR EDERİM AMA BU MÜSLÜMANLARA BİŞİ OLDU MÜSLÜMANLIKTAN CIKTILAR ALLAH KORKUSU DİE BİŞİ KALMADI HERKES KÖTÜ ŞEYLER YAPIOR….ÜNLÜ KADINLAR ACIK ACIK GEZİYOR NE BİÇİM MÜSLÜMANLIK SADECE KİMLİK KARTINDA YAZIOR AMA İÇİ MÜSLÜMAN DEİL ONLARIN…..YAZIL COK YAZIK HEMDE KİTAP IMIZ DA BÖLE Mİ YAZIOR DEĞERLİ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİM AMA KURAN KERİM İ OKUYAN COK AZ KİŞİ WAR COK AZ….BENDEN BU KADAR KERDEŞLERİM ALLAH YANINIZDA OLSUN SAKIN ŞEYTANA UYMAYIN…..

Bir Cevap Yazın

