chechnya ichkeria


tribute to chechen people and freedom fighters/mujahideens
Büyük izlemek için tıklayın

15 responses to “chechnya ichkeria

  1. ALLAHIN İZNİYLE KAFİRLERİ YENECEZ ALLAHIM BENİ SAVAŞIRKEN VÜCUDUMUN PARAMPARÇA OLMASINI BANA NASİP ETKİ KULUM SENİN VÜCUDUNA NE OLDU DEDİĞİNDE ALLAHIM SENİN YOLUNDA HARCADIM DİYEBİLEYİM

  2. Dualarımız ve göz yaşlarımız,
    kafkas dağlarındaki mücahidlere,
    ırak’ta direnen müslümanlara,
    ve dünyada zülme maruz kalan TÜM MÜSLÜMANLAR İÇİNDİR…

    ALLAH’IN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN
    ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN

  3. ivideo da çeçenistan ile ilgili videoların sıkça yayınlanmasını ve beşerin unutmaya yüz tuttuğu coğrafyaların hatırlanmasını , dünya hayatı üzerinden verdiğimiz imtihanlarımızı hakkıyla verebilmeyi diliyoruz…ALLAH ın eli tüm ellerin üzerindedir(biat-ı rıdvan!!!)

  4. cenabı haktan cecenistan daglarında mücahitlerle beraber sehitlik mertebesinde canımı almasını istiyorum ve cenabı hakkın da onlarla beraber olup rusların hezimetini görmeyi temenni ediyorum allahın selamı rahmeti bereketi sizin ve bizim üzerimize olsun

  5. KIYMETLI KARDESLER BEN FRANSADAN YAZIYORUM BURAYA CECENDEN ARKADASLAR GELIYOR YIYECEK EKMEK BULAMIYOLAR KIMISININDE VAR AMA SADECE DUYGU SOMURUSU ICIN BURDAKI TURKLER ONLARA YARDIM YAPIYORUZ KIMI PARA KIMI ALIS VERIS VS…..AMA ONLAR KADINLARI ACILIP SACILIYO HIC MUSLUMAN DEMEZSIN KIM DERKI SAVASTAN KACIP GELMIS DIYE ERKEKLERIDE KUCUK YASTA 4 5 COCUK SAHIBI OLDUKLARI HALDE FRANSIZ KIZLARINI DOST EDINIYOLAR EVLERINE UGRAMIYOLAR BUNA NE DIYELIM AKLIM ALMIYO . ARABALARA BINIYOLAR AKLIM ALMIYOR SIZE SORUYORUM .?

  6. şüphe yokki Allah cihad edenlerin yanındadır.Allah bütün mücahitlere yardım etsin…biz müslümanlarında maddi manevi yardım etmeliyiz.canımızla malımızla.Allah tüm yardım edenlerden razı olur…ne mutlu Allah yolunda harcanan cana…….

  7. Ya Hayyu yâ Kayyûm, lâ ilâhe illâ ente” (Ey diri ve kâim olan! Senden başka ilâh yoktur) yardım et biz müslümanlara Çeçenistanı özgürlüğüne kavuştur ya erhammerahimin amin.

  8. selamınaleyküm cecen kardeslerım abılarım allah yar ve yardıcınız olsun(kanımız aksada zafer islamın)nizamı alem

Bir Cevap Yazın

