Sami Yusuf – Al-Mu’allim

Büyük izlemek için tıklayın.

We once had a Teacher
The Teacher of teachers,
He changed the world for the better
And made us better creatures,
Oh Allah we’ve shamed ourselves
We’ve strayed from Al-Mu’allim,
Surely we’ve wronged ourselves
What will we say in front him?
Oh Mu’allim…

Chorus
He was Muhammad salla Allahu ‘alayhi wa sallam,
Muhammad, mercy upon Mankind,
He was Muhammad salla Allahu ‘alayhi wa sallam,
Muhammad, mercy upon Mankind,
Teacher of all Mankind.
Abal Qasim [one of the names of the Prophet]
Ya Habibi ya Muhammad
(My beloved O Muhammad)
Ya Shafi’i ya Muhammad
(My intercessor O Muhammad)
Khayru khalqillahi Muhammad
(The best of Allah’s creation is Muhammad)
Ya Mustafa ya Imamal Mursalina
(O Chosen One, O Imam of the Messengers)
Ya Mustafa ya Shafi’al ‘Alamina
(O Chosen One, O intercessor of the worlds)

He prayed while others slept
While others ate he’d fast,
While they would laugh he wept
Until he breathed his last,
His only wish was for us to be
Among the ones who prosper,
Ya Mu’allim peace be upon you,
Truly you are our Teacher,
Oh Mu’allim..

Chorus
Ya Habibi ya Muhammad
(My beloved O Muhammad)
Ya Shafi’i ya Muhammad
(My intercessor O Muhammad)
Ya Rasuli ya Muhammad
(O My Messenger O Muhammad)
Ya Bashiri ya Muhammad
(O bearer of good news O Muhammad)
Ya Nadhiri ya Muhammad
(O warner O Muhammad)
‘Ishqu Qalbi ya Muhammad
(The love of my heart O Muhammad)
Nuru ‘Ayni ya Muhammad
(Light of my eye O Muhammad)

He taught us to be just and kind
And to feed the poor and hungry,
Help the wayfarer and the orphan child
And to not be cruel and miserly,
His speech was soft and gentle,
Like a mother stroking her child,
His mercy and compassion,
Were most radiant when he smiled

30 responses to “Sami Yusuf – Al-Mu’allim

  1. BEN TÜRKİYE DEN MEHMET SANAT HAYATINIZDA BAŞARILAR DİLERİM SAMİ YUSUF VE TÜM EKİBİNE BİZE BU GÜZEL ÜLAHİLERİ TATTIRDIKLARI İÇİN ALLAH TEYKUN MAKEN YA SAMİ YUSUF U REFİKU KİLLETKEN …

  2. BEN TÜRKİYE DEN MEHMET SANAT HAYATINIZDA BAŞARILAR DİLERİM SAMİ YUSUF VE TÜM EKİBİNE BİZE BU GÜZEL İLAHİLERİ TATTIRDIKLARI İÇİN ALLAH TEYKUN MAKEN YA SAMİ YUSUF U REFİKU KİLLETKEN …

  3. ya bu ilahiye hastayım sami yusuf öyle yürekten sölüyoki her diliyişimde ilk dinliyomuş gibi zevk alıyorum

  4. Allah u teala sizi en güzel mevkilere getirsin en güzel yerlere laiksiniz.ilahileriniz tüm müslümanlara hitap ediyor.bu yüzden herkes sizi severek dinliyor.

  5. ILAHILERINIZ BIZIM DE HOSUMUZA GIDIYOR FAKAT…bunlari siz kendiniz icin mi yada hz.allah icin mi yapiyorsunuz???sizlere cok kizlar hayrandir bunu da biliyorum ama sizce bu kadari gerekiyor mu???beni yanlis anliyorsunuz dur…(almanyadan)berlin,07.01.2007 allah ist überall…er ist der grösste…ihn ähnählt keiner…ve alleyküm selam

  6. Alahuteala siz vesizin gibilerin yardımcısı olsun biz müslümanların sizin gibilere çok ihtiyacı var başarılarının devamını bekliyoruz sizleri cok seviyoruz ALLAH YARDI MCINIZ OLSUN

  7. yusuf abi ALLAH kolaylık versın mükemmel sesini en doğru yolda kullanıyorsun Musa peygamberin yolu bittiğinde nasıl deniz açılıp yolun bitmediğini gösterdiği gibi RABBİM de senin yolunu açık eylesin ALLAH ın selamı üzerine olsun

  8. SELAMUN ALEYKÜM GÜZEL KARDEŞİM.SÖYLEDĞİN İLAHİYLE TARZIN VE NUR YÜZÜNLE HER KESİMİN DİKKATİNİ ÇEKTİN.HERKES DAHA SICAK BAKTI SENİN GİBİ KARDEŞLERİNE BAKERKEN.DAHA GÜZEL DİNLEDİ.RABBİM SENDEN RAZI OLSUN ALLAH HAKKINDA HAYIRLI OLANI VERSİN.YARADANA EMANET OL.

  9. ARKADAŞLAR,NİÇİN İMKANSIZ ŞEYLERİ İSTİYORSUNUZ?EĞER SAMİ YUSUF’A ULAŞMAK OKADAR KOLAY OLSAYDI ÜNCE BEN ULAŞIRDIM.SAMİ YUSUF ŞUANDA MISIRDA EĞİTİM GÖRÜYOR.EL-EZER ÜNİVERSİTESİNDE.ÇOK ULAŞMAK İSTİYORSANIZ ORAYA GİDİN…BİLGİLERİM DE DOĞRU,UYDURMUYORUM YANİ.ÇÜNKÜ ŞUAN ARALARDAYIM…ALLAH SİZEDE YARDIM ETSİN.

  10. Hi, this is Asli, from Los Angeles, California. I have sent an email to you before but you didn’t even respond. Your songs are like a meditation to me. I am a muslim(Thank Allah) and when I listen your songs I feel like more muslim. You know what, maybe you should make islam love to the world. They scare of muslims. You should show them that how holy religion we have. Terror and Islam never be equal! Show them with your beautiful songs! Good Luck… Asli

  11. selamunaleykum I started to listen to you thanks to my new homemate pınar.Then I really like your songs. Every day we listen your songs lots of times with great admiration.

  12. s.aleykum samı kardesım ilahılerınız sesınız ve azametınız ıle sız bır ıslam gencı ornek alınacak bırısınız rabbım sızlerı eksık etmesın ısallah basararınızın devamını allah-u teala,dan dılerım
    allah sızden razı olsun

  13. allahtan en buyuk ıstegım musluman genclerının avrupa genclığıne ozenmeyı bırakıp samı yusufgıbı bır gencı ornek alıp özune dınıne donmesıdır allaha yınede sukur bır kesım gencı etkıledığınden emınım allah sızlerı eksık etmesın nur yuzlu kardesım basarılarının devamını dılerım Allaha emanet

  14. SİZİ ULAŞMAK KOLAY DEĞİL 😦 İNANIN BEN ULAŞIP SİZİNLE BAZI GÖRÜŞLER YAPMAK İSTİYORUM ,ŞUANDA EĞİTİM GÖRÜYORSUNUZ MISIRDA.

  15. selamün aleyküm ben sizi çoook büyük bir hayranınızım ayrıca muhammed ilahinizi çooo beyenrek dinliyom ve ağlıyorum sizi görmek ve yolunuzdan gitmek en büyük emelim allah’a emanet olun:) birde sizin album lyrics bölümünüze kaydolamadım bilen birisi varsa bana yardım etsin lütfen:)

Bir Cevap Yazın

