Tebareke Suresi – Mishary Rashid Al-Efasy

Mishary Rashid Al-Efasy /مشاري بن راشد العفاسي


Almanca altyazili..

26 responses to “Tebareke Suresi – Mishary Rashid Al-Efasy

  1. selamunalekküm abiler gercekten tüğlerimi ürpetti rica etsem bu kişinin yasin suresi olanı varsa onuda yükleğebilirmisiniz….. allah c.c hepinizden sonsuz razı olsun inşalla.ve mübarek ramazan ayınızı en icden dileklerimle kutlar hayırlara vesile olmasın allahütaladan niyaz ederim vesselamunaleykük..

  2. Allah okuyandan ve okunmasına sebep olanlardan razı olsun.Bende arkadaşa katılıyorum yasin suresı varsa onu da yüklemeye çalışın.Hayırlı ramazanlar…

  3. selamunaleyküm abiler inşallah sizlerden bir yanıt bekliyorum veben o kişinin sesinden dinlemeyi çokistiyorum umarım sizleri yormam lütfen hakkınızı helall eyleyin vesselamun aleyküm… hayırlı ramazanlardilerim..

  4. Her gün dinleyerek bu sureyi ezberlemeye çalışıyorum,o kadar güzel okuyor ki defalarca dinleyip komşularıma da dinletiyorum.Acaba bu kişinin hatim cd leri var mı?varsa nasıl temin edebilirim?Herkesin Ramazan Bayramını kutluyorum..Hepiniz Allah’a(c.c)emanet olunuz..

  5. büyük bir zevkle dinliyorum insani rahatlatiyor ayni zamanda öyrenmeyede calisiyorum allah razi olsun bu siteyi hazirlayanlardan ve tabareke duasini okuyandan insanin icine huzur veriyor tesekkürler binlerce

  6. S.a gerçekten de çok güzel,sayenizde kolayca ezberliyebildim..Arkadaşlara katılıyorum..Lütfen ve lütfen eğer bu kişinin YASİN suresi varsa onu da dinlemenin huzurunu yaşatın bizlere..Emeği geçen herkesten ALLAH(cc)razı olsun..

  7. selamün aleyküm bunu yapandan yaptırandan allah razı olsun her akşam bunu dinliyorum çok güzel okuyor adını biliyosanız söylermisiniz bana yasin suresi varsa bulurum belki

  8. Mishary Rashid Al-Efasy /مشاري بن راشد العفاسي

    S.A KARDESLERIM OKUYAN KISININ ADI BU OLSA GEREK
    INS.BULURSUNUZ GERCEKTENDE COK GUZEL OKUMUS ALLAH RAZI OLSUN
    AYRICA TUM ISLAM ALEMININ KURBAN BAYRAMI KUTLU OLSUN..A..E.O

  9. acayip süper okuyo böle bisey olamaz ya,agliyasim geliyo,denilecek bisey yok ! ama sesi ADNAN SENSOY la cok benziyo arkadaslar,bi onunda dinleyin ! eminim sizde benim gibi düsünüceksiniz.hayirli geceler……….

  10. allah razı olsun okadar samimi ve içten okuyorki sanki kalbimin içine kulaklarımdan ılık ılık aktığını hissediyorum ve tüm vücuduma zerre zerre yansıyor bu sure. seslendirdiği başka süreler var ise dinlemek o şerefe nail olmak isterim

  11. ne zaman sıkılsam rahatlamak için dinliyorum ve aynı zamanda dinlerkende kurandan takip ediyorum ve ezberlemeye çalışıyorum
    yanlız okurken bile bu ses kulaklarımda çınlıyor çok etkileyici ve ruha işleyici bir yanı var bir çok kişiye tavsiye ettim ve gerçekten mülk suresinin bu şekilde yorumlanması onları hem çok şaşırttı ve hem çok etkiledi diğer seslendirdiği süreleride yayınlarsanız çok ama çok mutlu olururz ALLAH hepinizden razı olsun özellikle yasini şerifi bu şahıstan rinlemeyi inanın çok ama çok istiyorum.

  12. HERGÜN DİNLEYEBİLDİĞİM KADAR DİNLİLİYOYUM.
    İÇİM HUZULA DOLUYOR.
    OKUYAN VE DİNLETENLERDEN ALLAH SONSUZ RÂZI OLSUN.
    18/MART/2007
    NURCAN
    ALTINÖZ

  13. mucize isteniyorsa kuran-ı kerimi dinlenilsin.din kardeşimiz güzel icraat eylemiş.buda demek oluyorki kardeşimiz yaradana yakın olabilmek adına hissederek ve etttirerek okumuş yaradan bu kadar güzel okuyanlardan bizleri mahrum etmesin ve onlardan razı olsun.

  14. selamun aleyküm gerçekten çok güzel okuyor dinlerken hayran kalıyorum allah okuyandanda hazırlayandada razı osun

  15. selamun aleyküm çok güzel okuyor ama yasin suresi olsa daha güzel olur ama önemli degil böyle de ğüzel allah razı olsun

  16. cok güzel okuyor ya azina saglik adamin
    herkesin kandilini kutlar büyüklerin ellerinden kücüklerin gözelrinden öperim kalin saglicakla

  17. çok güzel okuyor,insanı büyülüyor adeta.rabbim kur’an sesini kulaklarımızdan eksik etmesin inşallah…

Bir Cevap Yazın

