Stand-up Show Recep Demirkaynak 1

42 responses to “Stand-up Show Recep Demirkaynak 1

  1. Recep Demirkaynak ahlaken de bir numara,demek ki belden asagi espri yapmadan da stand-up’cu olunuyormus.
    Saygilar,basarilar dilerim.

  2. RECEP DEMİRKAYNAK PARA KAZANMAK İÇİN BELDEN AŞŞA ESPİRİ YAPMIYOR. CÜNKÜ MODERN TOPLUMA SESLENEN KOMEDYENLER İÇİNDE KAYBOLACAKTIR. O SESLENDİĞİ YANİ ONA PARA KAZANDIRAN TOPLUM NASIL İSTİYORSA ÖYLE ESPİRİLER YAPIYOR. NABZA GÖRE ŞERBET VERİYOR ANLAYACAĞINIZ. HA RECEBİ SEVMEDİĞİMDEN DEĞİL BU YAZDIKLARIM. SADECE GÖZÜNÜZDE COK BÜYÜTÜYORSUNUZ. GÜNLÜK YAŞANTISINDA ODA KÜFÜRLÜ ESPİRİLER YAPIYOR . İSLAMİ CAMİADA PARA KAZANMANIN YOLUNU ÇOK İYİ BİLİYOR. AKILLI ADAM YANİ.

    • açıkçası kendisini pek tanımıyoruma ama dediğinize göre günlük hayatta küfürlü espri yapıyor diye. merak ettim ne kadar iyi tanıyorsunuz ve günlük hayatta ne sıklıkla görüyorsunuz kendilerini. yanlış anlama lütfen sadece merak?

  3. merhaba ben kütahya’dan fatih.abi helal olsun.iki programda beni kendine bağladın.allah senden razı olsun.konuklarında çok seviyeli.programı hazırlayan ekibe teşekkür ediyorum.devam inşallah.

  4. MERHABA BİZ ZÜLFİYE VE SABİRE ARKADAŞLARLA İLK DEFA SİZİ İZLEDİK.TEK KELİMEYLE SÜPERDİ EN SON OKUDUĞUNUZ ŞİİR MUHTEŞEM…. ŞUNU ANLADIK Kİ GÜLDÜRMEK İÇİN BELDEN AŞAĞI VURMAYA GEREK YOK BİZ DE SİZDENİZ NE DEMİŞLER FARKI FARK ETMEK LAZIM.

  5. sn recep DEMİRKAYNAK SİZİ CANİ GÖMÜLDEN TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM

  6. selamünaleyküm recep bey, ben berlin den. burda geclik söleninde sizi izledik ve showunuzu cok begendik. orada bir annoce yapmisdiniz sakami idi yoksa gercekmi ama ben sizi dügünümde stand up show icin istiyorum, ve böyle birseyin imkaani varmi diye soracakdim. ve tabiki maddi yönden nasil bir miktar istiyorsunuz diye bir soracaktim. türkcem biraz zayif kusura bakmayin.

  7. Programınızı
    çok seviyorum gerçekten çok kaliteli.diğerlerinden çok farklı .
    Başarılarınızın devamını dilerim.

  8. Radyo proglamlarınz da var mı takip edemiyoruz üniversite öğrencisi olduğumuz için tv de takip etmek zor.varsa bilgilendirirseniz sevinirim.başarılar

  9. meraba:) abi senin showunu önceden de izlemiştim hayran kaldım annemlere falan da izlettim komedin çok başarılı:) okulumda seni ağırlamak istiyoruz eğer kabul edersen?bana mail at abi olurmu başarılar…hüseyin!

  10. sa RECEP ABİM YA.SEN BİTANESİN YA.HEMŞERİYİZ SENLE YA KAN ÇEKİYO VALLA…ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN.SELAMETLE…

  11. abi be ben büsra s.a programin süper ama bide m.cihat gelse cok guzel olcak cok komiksin cevreden hep guzel elestriler yapiyolar bu kadar manyak espri yapılmaz helal valla

  12. İLK DEFA İZLEDİM SÜPERMİŞ GÜZEL GÖNDERMELER VAR BRAVO VALLA STAND-UP’ÇIYIM DİYE GEÇİNEN BAZI AHLAKSIZLAR ÖRNEK ALSIN ÖRNEK!

  13. çok hoş yani belden aşağıya espri yapmadan da izleyicinin nasıl dikkatinin çekildiğini göstermişsiniz tebrik ediyorum.Ben de sizin yaptıklarınızı -acizane- arkadaşlarıma gösteriyorum kırılıyolar kimbilir sizi izleseler.Allaha emanet olun

  14. koceliden şule ünv öğrencisiyim lise ikinci sınıfta cdinizi izlemiştim cok güzeldi tanıdıım herkese izlettim süpersiniz Rabbim başarılarınızın devamını nasib etsin radyo programlarınız da var mı radyo tv net … hertürlü hakkınızda bilgi almak istiyorum mail atarsanız sevinirim

  15. sizi izlemek daha yeni nasip oldu bana.daha önce varlığınızdan pek haberim yoktu açıkçası.ilk gördüğümde de acaba ne yapacak diyede düşünmedim değil ama sonra şaşırttınız beni doğrusu .çok beğendim gösterinizi.şimdi herkese bahsediyorum varlığınızdan.yolunuz açık olsun…

  16. valla hayatımda bu kadar güzel bi stand up daha izlemedim başarılarınn devamını dilerim ayrıca sende karizmasın recep abi

  17. gercek hayatta nasıl biri bilmem ama işini bilio helal olsun gecen geldi ve gittik sahneye hakim yakısıo da….dewam tam gaz sevdim seni:D::D:D:D

  18. selamun eleykum recep abi ben trabzon boztepe osmanlı camıınden abdullah sızı beyenerek ızlıyorun cd nızıde aldık basarılarınızın devamını allahdan nıyaz edıyoruz…!

  19. valla recep abı sana helel olsun sen 1 numarasın senın yaptıın işle gurur duymalısınız allah devamını nasıp eylesın durmak yok aynen devam senı ızledık çee içimde ” bu ne yaww ” demek gelıyor…!

  20. yaa show için rizeye gel özlettin zaten tv de de izleyemiyorum seni ne olur. ömrümde iki şey için yandım ilki daha çok küçüktüm ablam şekerimi almıştı ikincisi de çayeline geldiğinizde yanımdan geçmiş tiniz fakat imzanızı alamamıştım ne olur gelin yaa.ayrıca helal olsun size bütün dünyaya küfür söylemeden de stand up yapılabileceğini kanıtladınız allah razı olsun varya ben size çok özeniyorum keşke bende de yetenek olsaydı da espri yaparak tanımadığım insanlara kendimi sevdirip dualarını alabilseydim valla siz müthiş bir kişisiniz gerek tavırlarınızla gerek kişiliğinizle bize örnek oluyorsunuz

  21. gerçekten çok güldüm ya işinin hakkını veriyor harika…bel altı espriler olmadanda gayet güzel stand-up yapılıyor demekki

  22. walla bu adam pek ünlü deil ama züper ötesi yani miiletş fzla eleştirdiğinden heral ama yani ben bu recepde bulduğumu bşka kmsede bulamadım

Bir Cevap Yazın

