O geliyor – Adem Karabey

84 responses to “O geliyor – Adem Karabey

  1. selamunaleyküm.mutlaka bu siteye uğradığınızda bu ilahiyi indirin.adem karabey TV5’İN spikerindendir.ALLAH RAZI OLSUN…

  2. SELAMUNALEYKÜM Adem Karabeyi gerçekten ço değer veriyorum ve hep huzurlu ve nutlu olup bize dinimizle ilgili böyle ilahiler söyler inşallah ALLAH RAZI OLSUN…..

  3. slm. adem karabey’in cd’sini aldım.bu eser bir harika.ama diğerleri de çok hoş. kişiliği ile eserleri bütünleşmiş gerçekten. devamını bekliyoruz merakla.

  4. mrb. marmara fm de dinledim kendisini. eylüle kadar aramızda olamayacakmış.askere gidiyormuş burdur’a. kendizine hayırlı tezkereler diliyorum.

  5. slm yeni indirdim ve dinledim çok beğendim neden sami yusuf gibi tanıtılmıyor sesi çok güzel ilahiyi çok güzel seslendirmiş sürekli dinlemeye başladım tşkler

  6. slm harikaaa çok güzel sürekli dinliyorum albümünü tvsiye ederim arkadaşlar çünkü diğerleride çok güzel kendisini tebrik ediyorum.

  7. VALLAHİ BU İLAHİ SÜPER, ADEM KARABEYİ İÇTENLİKLE TEBRİK EDEYORUM BU İLAHİYİ BESTELEDİĞİ İÇİN

  8. SELAM ESERİ SİZLER GİBİ ÇOK BEĞENDİM YARIN İLKİŞ CD’SİNİ ALICAM. İNŞ. SAMİ YUSUF KADAR BU CAMİADA YÜKSELİR KENDİSİNİ TEBRİK EDİYORM

  9. SELAM ESERİ SİZLER GİBİ ÇOK BEĞENDİM İNŞ. SAMİ YUSUF KADAR BU CAMİADA YÜKSELİR KENDİSİNİ TEBRİK EDİYORM

  10. selamınaleyküm gerçekten ilahi süper bukadarmı PEYGAMBERİMİZE
    olan sevgi belli edilir.günümüzde böyle bestecilerin öne çıkması nekadar güzel yürekten kutluyorum adem beyi

  11. o kadar güzel birşey ki anlatılmaz gerçek ten çok güzel bir daha bekliyoruz parçalarını PEYGAMBER EFENDİMİZE çok hoş bi ilahi sizi çok seviyoruz

  12. Adem abi bu ilahiden dolayı ALLAH senden razı olsun.Bu ilahinle biz gençlerin kalbine peygamber sevgisini aşıladığın için ayrıca sana teşekkür ederim.ALLAH RAZI OLSUN…

  13. ADEM KARABEY AĞABEYİME CANI GÖNÜLDEN SELAMLARIMI İLETİYORUM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ AĞZINA YÜREGİNE SAĞLIK RABBİM YAR VE YARDIMCISI OLSUN YOLU AÇIK OLSUN

  14. ALLAH’IN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN´.BEN BU İLAHİYE BAYILIYORUM.
    BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM…

  15. SELAMÜN ALEYKÜM.BEN BU İLAHİYİ DİNLDİĞİM ZAMAN BİR DAHA DİNLİYORUM.NE ZAMAN İKİN Cİ İLAHİNİZ ÇIKACAK.

  16. s.a
    bu ezgiyi aylardir ariyor fakat kimin seslendirdigini bilmiyordum bu gün israrla aradim ve buldumçok mutluyum yok böyle bi ezgi ya harika defalarca dineldim ve dinliycem tek.ederim adem karabey

  17. S.A BEN ELAZIĞDAN SÜMEYYE ADEM KARABEY İN BÜTÜN EZGİLERİNİ COK BEYENİYORUM ALLAH BAŞARILARININ DEVAMINI NASİP ETSİN HERKESİN DİNLEMESİNİ TAVSİYE EDERİM.E.S.A

  18. s.a ben elazığdan mücahid
    bu ezgiyi dinledim ve çok beğendim allah hepsinden razı olsun yorumumum adem karabeye iltilmesini istiyorum allaha emanet olun e.s.a.

  19. s.a ben kağızmandan fatma çamkerten adem karabeyin bütün ilahilerini çok ama çok beğeniyorum çok güzel oldu Allah razı olsun böyle bir albüm yaptığı için Allah devamını ve tamamını erdirsin yorumumu adem karabeye iletilmesini rica ediyorum.
    A.E.O.

  20. s.a bn elazığ dan sümeyye ergen elz İHLde okuyorum ve adem karabey in 1. dereceden hayranıyım bütün eserlerini cok beğenıyorum ve başarılarının devamını istiyorum allah ondan razı olsun E.S.A..

  21. SA. O KADAR GUZEL KI BU İLAHI İNSANI ALIP BASKA YERLERE GÖTÜRÜYOR
    VE GITTIĞINIZ YARDEN GELMEK DE O KADAR KOLAY OLMUYOR. RABBIM BÖYLESINE GUZEL ÇALIŞMALARINIZIN DEVAMINI NASIP ETSIN. ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN SELAM VE DUA İLE….

  22. kendisini konserde dinlemek isitorum. ne zaman gelecek samsuna? allah yar ve yardımcısı olsun … yüreğinden ilhamı eksik etmesin….amin.

  23. merhabalar ben bu eseri dinlerken efendimize nekadar çok muhtaç olduğumuzu daha iyi anlıyorum ses yorum hepsi çok güzel.

  24. Neyinize güvenipte Resul’ün gelmesini istiyorsunuz..
    Evinize bi misafirin edin bakalım..
    Parlementolarınıza bi misafir edin bakalım..
    Utanmıyacak mısınız??
    Önce düzeltin bi kendinizi Resulu her anlamda örnek alın
    sonra O GELİYOR.. diye bağırırsınız..

  25. s.a kardeşler ilk defa buraya görüyorum ama bakıyorumki sizler burada kendinizi attmin ediyonuz gidin ortamalra girin okullara girin genclerle toplumla cihad edin burda boş yorum yapmayı bırakın.allaha emanet olun rabbim yar ve yardımcınız olsun a.s

  26. bunu nasıl indirebileceğim konusunda beni aydınlatır mısınız?arooo
    çok etkileyici bi çalışma.emeği geçenlerden allah razı olsun

  27. ben malatyadan fatih aynı soyadı taşıdığımız gurur duyuyorum gerçekten bütün ezgileri mükemmel ALLAHrazı olsun.

  28. ben sizi ılk defa dınlıyorum… bu gece kafam cok karısık cok duygusalımm…hayat cok anlamsız geldı bır an ama sızı dınledıktensonra bıraz rahatladım sankı… allah razı olsun sızden bu ezgııı ıcın … hayat yasanması gerektıgı kadar gereksız…tesekurlerrr…

  29. Gerçekten bu ilahi çok güzel. Hele şiir bölümü insanı alıp götürüyo. Nede olsa mevlana yazdı. Okuyanada haksızlık etmemek lazım. Çok güzel okumuş. ALLAH razı olsun.

Bir Cevap Yazın

