Kabe İmamlarından Hatim (Türkçe Mealli)


Kabe İmamlarından Kuran-ı Kerim Hatmi Şerifi (Türkçe Mealli)

*****

Cüz 01 Cüz 02 Cüz 03 Cüz 04 Cüz 05

Cüz 06 Cüz 07 Cüz 08 Cüz 09 Cüz 10

Cüz 11 Cüz 12 Cüz 13 Cüz 14 Cüz 15

Cüz 16 Cüz 17 Cüz 18 Cüz 19 Cüz 20

Cüz 21 Cüz 22 Cüz 23 Cüz 24 Cüz 25

Cüz 26 Cüz 27 Cüz 28 Cüz 29 Cüz 30

*****

ilgili başlık:
Abdussamed’den hatim

7 responses to “Kabe İmamlarından Hatim (Türkçe Mealli)

  1. ALLAH raaziolsun sizlerden güzel bir calisma olmus cünkü sayaenizde güzel bir hatim dinlemis oluyorum böylece nediyim ALLAH yar ve yardimciniz olsun ALLAHA emanet olun (ALMANYA)

  2. Bu calismayi yapandan ALLAH razi olsun. Kabe imamlarindan hatmi dinledim. Ancak iki yerde noksan okuma var. Bu sizden mi kaynaklaniyor yoksa okuyanlardan mi, bunu arastirip düzeltirseniz memnun olurum, hatim dinleyenlerde noksansiz dinlemis olurlar. 1. si ISRA suresinin 98. ayetinde zalikecezaühümbiennehümkeferu nun cezaühümü okunmamis. 2. si KEHF suresinin 23. ayeti hic okunmamis. Simdiden tesekkür eder, ramazan bayraminizi tebrik eder, tüm insanliga hayirlara vesile olmasini CENAB_I ALLAH tan niyat ederim.ALLAH a emanet olun.

  3. Herkes kendi kabiliyetine göre islamiyete hizmet ettigin’de ortaya güzel seyler cikiyor. Bu site’de kedisine ait güzel seyler var. Calismalariniz’da Allah’tan basarilar dilerim. DK.dan

  4. HER OKUNUŞ VE DİNLENİŞTE EMEĞİ OLANLARIN KALICI VE DAİM EDİCİ AMELLERİNE YAZILAN SEVAPLARI RABBİM DAİM EYLESİN, AHİRİ ALEMDE DOST EYLESİN

Bir Cevap Yazın

