Sultanım – Mehmet Emin Ay

Sultanım
Tut elimden kaldır beni
Aşkın ile yandır beni
Haber gönder aldır beni
Derde derman ey sultanım

Yol yürürüm yollar çamur
Ha dolu yağmış ha yağmur
Sana varmak bana onur
Derde derman ey sultanım

Yollarımı sana getir
Her sonucu sende bitir
Yiteceksem sende yitir
Derde derman ey sultanım

Aşkın ile kıl derbeder
Gönül bu derde sabreder
Aşktan gelen aşka gider
Derde ferman ey sultanım

Yola düştüm yarıda kaldım
Güle düştüm harda kaldım
Dile düştüm darda kaldım
Derde ferman ey sultanım

Yollarımı sana getir
Her sonucu sende bitir
Yiteceksem sende yitir
Derde ferman ey sultanım

19 responses to “Sultanım – Mehmet Emin Ay

  1. s.a çok sevdigim bir abla bende ilahi soylememi istedi bende sultanım ilahisini soylemek istedim allah nasıp ederse pazar gunu soyluycem ama çok çalışmam gereki yo çunku boyle guzel bi ilahiyi guzel soylemem ve hakkını vermek gerekir herkese .a.s tekrardan

  2. sultana sultanlık gedayada gedalık yaraşır rabbimin has mı has gedalarından olmak duasıuyla… rabbim bizim gibi mücrimleri kapının tokmağından ayırmasın

  3. ÇOK GÜZZEL ALLAH BU VE TÜM İLAHİLERİ HER MÜMİNİN İÇİNDEN GELEREK SESLENDİRİP DİNLESİN BENDE BU İLAHİYİ HAFTAYA SESLENDİRİCEM ALLAH BU İLAHİYİ SÖYLEYENLERDENDE BU İLAHİYİ BU SİTEYE KOYANDANDA RAZI OLSUN

  4. S.A.ARK. MEHMET EMİN AY BİZİM KOMSUMUZ NAMAZLAR DA MÜEEZİNLİK YAPIYO SESİDE HARİKA ONUN SESİYLE EZANI DİNLEMEK MÜKEMEL…

  5. sevgili ERMAN ne kadar da şanslısın.. ben bir kaç günlüğüne Bursa sokaklarında O’nunla karşılaşır mıyız acaba diye hayal etmiştim..? oysa o sırada umredeymiş. Sesini dinlemeyi nasip eden bigün karşılaşmayı da nasip eder inşallah :)) hem ne diyor:

    Aşkın ile kıl derbeder
    Gönül bu derde sabreder
    Aşktan gelen aşka gider
    Derde ferman ey sultanım

    sabır ediyoruz bizler de.. Allah kendisinden razı olsun.. bu çalışmalara gönül veren herkesden.. yüreklerinize sağlık:)

  6. s.a.evet gercekten cok güzel bir ilahi insanın içi huzur ile doluyor adeta başka bir boyuta gecermişcesine…..chokkk müthişş

  7. sana asigim sultanim , senden baskasini gormez oldu gozlerim
    ey sutanim tut elimden , yollarimi sana gottur
    oleceksem senle oldur …

  8. MERHABALAR BEN HANZADE YENİLMEZ gerçekten çok güzel olmuş kısa film başrolde oynadığım için demiyoru gerçekten bu filmi babamın bilgisayarında izlediğimde çok duygulandım ilker emona çok teşekkür ederim babamal beni aynı filmde başrolde oynattı babamla bir filmde oynamak çok şeref verici bişey

  9. muhtesem bır ılahı arabada sureklı dınlıyoruz butun yol boyunca …netten ındıremedım bılgısayarıma malesef lınk bulamıyorum …

  10. gerçekten süper bir ilahi tabi seste öle ikisi bir arada süper olmuş ilahi sese ses ilahiye çok güzel oymuş..ALLAH HERKESTEN RAZI OLSUN..

Bir Cevap Yazın

