Hasbi Rabbi Kamera Arkası – Sami Yusuf


Making of Hasbi Rabbi – Sami Yusuf

Sami Yusuf – Anne (Türkce)
Ayrılık – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Munajat – Münacaat – Dua Türkçe Versiyon
[iViDEOcep] Sami Yusuf – Mother
Allahu Allah – Sami Yusuf, Mesut Kurtis
Hasbi Rabbi Kamera Arkası – Sami Yusuf
Sami Yusuf – Hasbi Rabbi
Supplication – Sami Yusuf
*Diğer ilahiler için tıklayın
*Klick for more Sami Yusuf

Sami Yusuf kimdir?
1980 doğumlu olan genç sanatçı Sami Yusuf, aslen Azerî bir aileden gelmekte. Babası da ünlü bir kompozitör ve müzisyen olan Sami Yusuf’un genç yaşlardan itibaren müziğe olan ilgisi de bu vesileyle başlamış.


Müzik egitimini ise, kazandigi bursla Londra’da Royal Academy of Music’ten almistir. Islâmî müzigin ünlü sesleriyle de bir çok çalismasi olmus ve ayni konserlerde yer almistir. Yusuf Islâm, Dawud Wharnasby-Ali ve Raihan bu isimlerden bazilaridir. Tüm Albümlerinde, gerçekten basarili bir sentez göze çarpmaktadir. Ilâhilerin sözleri Arapça ve Ingilizce. Enstrümanlara ve bestelere ise Fars, Arap ve Azerî tarzı hâkimdir. Parçalarının sözleri de oldukça anlamlı ve ciddî mesajlar ihtiva etmektedir. Yozlasmis kültürün yozlasmis müziginden çok farklidir…

İlk albumü, Al-Mu’allim, çıktığı Temmuz 2004 yılında büyük başarı kazanmıştır. İkinci albumü, My Ummah, 2005 yılında, müzikal ve vurmalı çalgılardan oluşan iki versiyon halinde çıkmıştır.

İlk eserinde Salâvat, Hira Mağarası, Yaratıcı gibi eserleriyle bunu hissettirdiği gibi, ikinci eserinde de yine Efendimiz Aleyhissalatu Vesselâm’ın hüznünü (Ümmetim parçasıyla), hatta doğrudan O’nunla (Aleyhissalatu Vesselâm) alakadar üç ayrı parça daha eklemesi, ayrıca ‘Anne Sevgisi’ temasına yer vermesi, Bayram Parçası (Eid Song) farklılığını ortaya koyması, Dualara sıklıkla yer vermesi, son parçasında (We Will Never Submit) belirttiği gibi yolunda farklılık ve kararlılığı vurgulaması gibi ufkunun genişliğini anlatan kıymettar ve kaliteli eserleri, yapmaya çalıştığı hizmetler adına bizlere bir fikir veriyor.
İkinci eserinde çapı genişleterek adeta seslendiği dillerin sayısını, anlamların sayısını, muhatapların ve zevklerin sayısını bir hayli arttırmış. Konuları da arttırmış. Sami Yusuf İslâmî POP tarzında eserler veren genç ama olgun bir şahsiyet. Belki de alanında en iyi ve tek.

Albümleri:

Al-Mu’allim 2004

* Al-Mu’allim (izle)
* Who is the Loved One?
* The Cave of Hira
* Allahu
* The Creator
* Meditation
* Ya Mustafa
* Supplication (izle)

My Ummah 2005

* My Ummah intro
* My Ummah (izle)
* Hasbi Rabbi (izle)
* Ya Rasulallah
* Try Not to Cry feat. Outlandish
* Muhammad (S.A.V)
* Make a Prayer
* Eid Song
* Free
* Munajat (Arapça)(Türkiyedeki albümünde yoktur bu parça)
* Mother (Arapça-Türkçe)
* We Will Never Submit
* Du’a (Türkçe)

83 responses to “Hasbi Rabbi Kamera Arkası – Sami Yusuf

  1. slm alleykum sami-yusuf je t atmire bcp et je sais que tous t avie insallah Allah t aidera reste comme tu es on t aime bcp bissss

  2. Selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu! I just want to say that our muslim brother Sami Yusuf has attained the agreement of the muslim youth from all over the world. We had needed such a young and energetic brother who knows how to lure these ones who were in danger to forget our own beauties like our prophet(savs)
    May ALLAH protect him, all muslims and just every human being of the world!
    ALLAH is with us!

  3. selem ben aslen AZERIYIM ve SAMI YUSUFU chok seviyorum hatta onun icin kendim oldururum ben haytimda onun gibi nur yuzlu birini hich tanimadim ve ben onun AZERBEYCANA yani vatanina hic olmassa konsert vaermek icin kelmesini rica ediyorum tum AZERI halki onu chok seviyor lutfen e-posta adresime kucukde olsa bir shey yazin lutfen

  4. önceden dinledigim ilahiler beni hiç etkilemezdi tabi sami yusufu dinlemeden önce şimdi adeta hastası oldum diyebilirim ilahileri mükemmel onu gerçekten çok seviyorum sami yusuf hakında onun bir amerikalı oldugunu duymuştum sonradan müslüman oldugunu sanıyordum sami yusuf senin için ölürüm seni çok seviyorum kilplerinin karşısında kendimi kaybediyorum duy beni lütfen kçib Alaha emanet ol

  5. Selam Yusuf İzmir e gelirsen mutlaka bu din kardeşlerinide ziyaret et bozyaka semtinden boyat derneğindeniz, hoca efendimiz de çik iyi bilir derneğimizi, unutma kardeş bozyaka semtinde boyad derneği,

  6. samı yusuf ALAH senı korusun herşeyınle muhterem bir insansın ALLAH yolunu açık etsın umarım türkıyeye gelırsın ve senı görürüm bı klıpler çok güzel tabıkı

  7. selamün aleyküm sami yusuf kalbinin güzelliği yüzüne wurmuş allah başarılarını daim eylesin biz gençlere güzel örnek olmaya dewam etmeni nasib eylesin inş. okadar ihtiyacımız warki… eğer mesajımı okursan bana yazmanı dilerim allaha emanet ol…

  8. slm sami yusuf umarım iyisindir ve inş.da daim iyi olursun seni herkez gibi tabiki bende çok seviyorum akşam hz. allahım nasip ederse kadir gecesi diliyorumki bu geceyi güzel geçirenlerden oluruz sadece şunu demek istiyorum sizi tbr ediyor ve bana dua etmenizi istiyorum.sizin duaya ihtiyacınız oldugu gibi benimde duaya ihtiyacım var.sizi emanetine hıyanet etmeyene ısmarlıyorum hoşçakal bye

  9. sami yusufu ilki klibini izleğimden beri çok seviyorum.daha önce ilahini hiç bu yanını tanımadık ve batı müziği ile yaşadık.ama artık sadece sami yusuf var ve onu çok seviyoruz.ona teşekkür ediyorum ki bize ilahi yi sevdirdi iyiki varsın başarılarının devamını diliyorum

  10. Selamun Aleykum
    Rabbim Sami Yusufun basarilarini artirsin insallah. Ona ve ekibine basarilar diliyorum.
    Dularim hep seninle. Ilahilerin cok manali ve güzel. Bize Islam i ve Ilahiyi bu kadar güzel tanittirdigi icin Rabbim ondan bin kere razi olsun.
    ELIF

  11. esselamu aleykum kardeşlerim. sizlerin düşünceleri güzel geçekten ama okuduğum kadarıyla herkes sami yufusu çok sevdiğini söylüyor herkeste bildiği gibi sami yusuf evli biri ve yaptığı röportajında eşinden başkasını gözünün görmeyeceğidir. genç kız kardeşlerime söylüyorum nur yüzü sizleri etkilemiş olabilir seside mükemmel ama lütfen kendinizi kaptırmayın.sami yusuf inandığı gibi yaşamaya çalışan biri.ha eğer birileri kendini örnek almak istiyorsa peygamberimizi örnek alsın sami yusufu değil. tanımıyorsunuz sami yusufu örnek alınılması gereken kişimidir değilmidir bilemezsiniz kameralar önünde çok bulunan biri değil sadece kliplerini görüyoruz ve kimse kendini kliplerinde belli edemez bu diğer sanatçılar içinde geçerli aynı dili bile konuşmuyoruz ki nasıl biri olduğu konusundada çok bi fikir yok. bende sami yusuf hayranlarındanım ama yaptığı müzik çok güzel ilahiyi onun sayesinde sevdim diğenler var dediğim gibi o türkçe konuşmuyor ve yaptığı müziklerde genelde yabancı dil kullanıyor anlamak imkansız ha yabancı dil bilirsin, bilmesende alt yazı kullanırlar ama yinede sami yusuf sesi ve daha çok fiziği ile etkilemiş herkesi söyledikleri ile değil bence – MEHMET EMİN AY – DURSUN ALİ ERZİNCANLI- MUSTAFA DEMİRCİ-EŞREF ZİYA-ÖMER KARAOĞLU- BUNLARIN MÜZİKLE İLGİLİ YORUMLARI* SAMİ YUSUFTAN DAHA İYİ SAMİ YUSUF U ÖN PLANDA KILAN GÜZELLİĞİ . yoksa öyle değilmi. neden YUSUF İSLAM gündeme birden girdi ve hemende düştü neden sizce..Çünkü sami yusuf kadar yakışıklı değildi SAMİ YUSUF kadar gndemde kalamadı.sami yusuf gündemden inse bile milyonlarca genç kızın hayalindeki erkek ve ineceğinide hiç sanmıyorum.—sami yusuf ağabeyime şunları söylüyorum. rabbim başarılarının devamını getirir inşallah en son okuduğum röportajında eşine aşık biri ve gözünün eşinden başkasını görmeyenceğini söyledi o kadar çok bayan hayranı olan biri inşallah gerçekten gözü başkasını görmez. (kendisini çok kıskanıyorum bilmediğimiz bir dille bir çok insanı etkileyip imana getirmiştir bu yönü ile çok kıskanıyorum rabbim sevdiği kulları arasına alır inşallah bizide alır inşallah. arkadaşlar banada duanızda yer ayırırsanız çok sevinirim SİZİ RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH A EMANET EDİYORUM.

  12. Sami yusufu çok seviyoruz sitesi çok güzel hasbi rabbi adlı ilahisi çok muhteşem başarılarının devamını dilerim Allah’a emanet olun esselamün aleyküm

  13. selamualeküm şarkılarınızı seviyoruz sonuçta ilahi söylemiyosunuz insanlara boyle seslenmekte güzel işallah türkce bir albümde yaparsınız sizi seviyoruz allah yardımcınız olsun.selamüaleküm

  14. yukarıda gülay adlı bir okurun yazdıkları dikkatımi çekti ve ona tşkkr etmek istedim.bazen hayal kurarken bir çok şeyi atlıyoruz galiba,mesela sami yusufun evli ve eşine bağlı olduğunu.sadece kamera karşısında gördüğümüz biri,ama yinede etkilemeyi başarıyor.sözüm ona(sami yusufa)inşallah okursun ve anlarsın,lütfen iyi örnek olmaya devam et sadece yaptığın işlerle,benimde sana karşı sevgim var ancak son yarım saattır sevgimin yönü değişti,hayatının sonuna kadar sevdiğinle mutlu olman dileğiyle…AEO

  15. bu sitede okuduğum gülay arkadaşımın yazdıkları beni çok etkiledi ve ona bu yazdıklarından dolayı teşekkür ediyorum.onun sayesinde artık peygamber efendimiz(sav)i örnek almaya başladım.gerçekten de sami yusufun yakışıklı olması onu vazgeçilmez yapıyor.ancak o artık evlenmiş ve hayatında eşinden başka yeri olmayan bir insan.bu yüzden ona sanki ondan kopamayacakmış gibi bağlanmayalım ve hayatımızı bir kişi için düzene sokmayalım.Hepinizin ALLAH(cc)yardımcınız olsun…

  16. O sesi dinlemekten büyük keyif alıyorum.Allah yolunu açık etsin.Umarım istanbul’da konser verirsin.

  17. hiç bir zaman kendimi birine bu kadar yakın hissetmamiştim gerçekten sami yusuf çok başarılı bir insan.ayrıca yaptığı ve bestelediği ilahiler çok kaliteli bir insan olarak sami yusufu gerçekten seviyor ve ona saygı duyuyorum.
    BÜŞRA

  18. sami abicim sizi çok seviyorum.açıkçası beni dinime ısındırdın.çağdaş ve hoşgörülü yaşamını kendime örnek alıyorum.Allah her an yanınızda olsun…

  19. selamün aleyküm sami abi senin ezgilerini çok seviyorum.hayatında tüm güzellikler seninle olsun.bizlere dua et.allaha emenet ol.

  20. SELAM HARİKA BİR ALBÜM.FARKLI OLMUŞ GERÇEKTEN YOLUN AÇIK OLSUN SAMİ YUSUF SELAMETLE

  21. esselamün aleyküm yukarıda okuduğum kadarıyla gülay kardeşimin ve bazı kardeşlerimin yazdıları çok hoşuma gitti yusuf ağabeyimizin yaptıkları çok güzel ama bu onları diğer ünlüler gibi şöhret veya kızlar için değil ALLAH rızası ve bazı insanları dine ısındırmak gençleri doğru yola iletmek için yapıyor bizimde yusuf ağabeyimizi dinlerken ve onunu hakkındaki düşüncelerimiz bundan farklı olmamalı bize bunları hatırlattğı için gülay kardeşime çok teşekkür ederim dualarınzı bekleyen kardeşiniz esra

  22. selamunaleyküm
    Sami yusfun sesi çok güzel.ama bu görecelidir ben SAMİ YUSUF’u çok seviyorum bence evliliği ve bekarlığı bişiy ifade etmiyor.Yani bekar olsa ne değişirdi evli olsa ne değişir benim onla evlenmek gibi bi hayalım yok sadece çok beğeniyorum çok yakışıklı çok çok Tatlı.Ve islamı tam anlamıyla yaşıyor diye hayal edip öyle birini seviyorum belki de o sami yusuf değildir sadece hayallere giydirilmiş bi kıftır…TÜM GÜZELLİKLERİN SAHİBİne emanet olun.

  23. HAYATIN GAYESİ ALLAH TANIMAK,ULAŞMAK KAVUŞMAK AHİRETTE CEMALINİ GÖRMEK OLDUĞU MALUMUNUZDUR.
    SONSUZ LÜTUF SAHİBİ ALLAH C.C. BU ŞEKİLDE ANLATILMASI ÇOK GÜZEL
    AYRICA SAMİ YUSUF KARDEŞİMDE ÇOK YORULAMIŞ

  24. s.a. herkes gibi ben de sami yusuf’u çok beğeniyorum. burdaki hayatı ve ahiretteki hayatının en iyi geçmesini dilerim. Allah’ emanet olunuz…

  25. sizn sesinizi çok beğeniyoruz ilahi dinlemyen herkeze ilahiyi sevdirdiğinizi düşünüyorm allah bütün dualarınızı kabul etsin

  26. GÜLAY kardesimizin yazisi dikkatimi cekti kendisinden Allah razi olsun…Genc kizlara bir uyarida,ikazda bulunmasi gercekten cok makbule gecti! Hollandada bir programda Sami Yusuf konuktu ve Ilahileri ile insanlari,gencleri costurmustu.Adeta salonda “SAMI SAMI!” diye sallaniyordu.Ilahilerin bazi ritimlerinde Kizlar oynamaya basladi..Sanki Konzere gelmistik! Yani acikcasi insan o ritimlerdede kendisini tutamiyor.Ama ilahilerde Allahin adi geciyor Peygamber efendimizin mübarek ismi geciyor sizcede saygisizlik degilmi bu??Insallah Sami Yusuf kardesimizin dikkatini celp etmistir bu ve bu konudaki hassasiyeti bilir.
    Vesselam…

  27. mrhb sami yusuf seni çok beğeniyorve takdir ediyoruz konser için mardine bekliyoruz.misafirim olurmusun midyatta imamım sevgilerimle

  28. seninle birlikte ilahi daha çok seviyorum evlimisiniz umarım degilsinizdir ama size olan sevgim evli olsanızda degişmez eşiniz çok ama çok şanslı çünkü sizin gibi ALLAH aşkı olan biri ile evli işallah bende sizingibi biri ile evlenirim dindar birisi ile İNŞALLAH

  29. *********************************************
    Allah askina bu ne ya saka mi?
    Böyle bir mantik olabilirmi
    Eger sanatcilari böyle putlastirirsaniz ne farkiniz olur
    normal bir popcu hayranindan
    Ve birda anlasilmayan bir sey var galiba,
    Burasi sadece ilahinin klibini veren bir site Sami Yusuf’un sitenin varliginda bile haberi oldugunu sanmiyorum..
    Bizim türkcemizi anlabilme ihtimalinin oldugunuda düsünmüyorum.
    Bu duydugunuzun fani askn onun Efedim deyip ilahiler söyledigi Hz. Muhammede duyun…
    ********************************************

  30. sami yusufun azeri olduğuna inanmıyorum ya insan kendi öz dilini bilmez mi veya en azından biraz öğrenmeye çalışır.Biri bu adama türkçe öğretsin yani öz dilini azerilerin türk olduklarını söylememe gerek varmı?

  31. GENÇLERİ ETKİLEYECEK ŞEKİLDE İLAHİLER OKUMASI GÜZEL AMA KENDİNİ BU KADAR FAZLA ÖN PLANA ÇIKARMAMASI GEREKİYOR.
    GENÇLERİNDE ASIL HAYRAN OLUNACAK KİŞİYİ YANİ ALLAH IN HABİBİNİ YANİ PEYGAMBER EFENDİMİZ (S.A.V.) OLDUĞUNU UNUTMAMASI GEREKİR.

  32. sen nasıl bir insansın ya inanamıyorum gerçekten allah ım inşallah hepimize senin gibi bir abi vede arkadaş nasip etsin seni çok hemde çok seviyorum rabbimin verdiği ömrüm bitene kadar da seveceğim.herşey senin için ve bizim için çok güzel olsun.

  33. gülay ardaşımızın yazdıkları benide çok etkiledi birden kendime geldim çok doğru ve güzel şeyler yazmış sami yusufun bende büyük bir hayranıyım ve kendisini çok takdir ediyorum çok başarılı ve eşi ile ömür boyu sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyorum allah bizede böyle mutlu bir yuva nasip eder inşallah ve sadık bir eş.kendisine başarılar diliyorum.

  34. s.aleyküm ben sami yusufu çok seviyorum ve kliplerini çok beğenerek izliyorum.sevmeyenleri de kınıyorum.allah insallah banada sami yusuf gibi birisini nasip eder
    AMİN.

  35. SELAM ALEYKÜM.YAZDIKLARINIZDA KENDİNİZCE HAKLI OLABİLİRSİNİZ FAKAT,BİZ ONU ALLAH İÇİN VE ALAHI VE PEYGAMBERİNİ HATIRLATTIĞI İÇİN ÇOK SEVİYORUZ BUNUN ADI NASIL PUTLAŞTIRMAK OLABİLİR.İNŞALLAH BÖYLELERİ DAHADA ARTAR.SAMİ YUSUFU SEVMEYENLER SADECE KISKANANLARDIR.ALLAH ONDAN RAZI OLSUN.

  36. sesinin kadife gibi olması ve klibindeki mozaik her dinden insanı emin olun etkiler. tarzı ile genç nesile de ilham veriyor.başarı dilemeye gerek yok çünkü olduğu yer zaten çok iyi. sadece şans diliyorum.

  37. Ben geçen seneye Kadar Sami Yusuf kimdir bilmezdim birden klipleri dikkatimi çekti ve Allah lafzını o kadar güzel söylüyorki İnsanın Allaha olan aşkını coşturduğunu fark ettim ve cep telefonumun mp3 üne bütün ilahilerini indirdim ve kulaklıkla evde işyerinde (Bilgisayarda) arabada dışarda dinlemeye başladım ve bir yıldan beri dinliyorum ben Sami Yusuf Hayranı değilim Ama sözler o kadar büyük yüce güç kendi ismini andırken Hz Muhammet (SAS) anarken içimde etlerimde ruhumda coşku hissediyorum o anda öldürseler kanum akmaz ve beni ölüme götürseler ölümü hissetmem çünkü yaratıcıyı düşündürüyor onu düşünürken başka bir güç varmı ki onun güzelliğini gölgeleye. ÖNCE ALLAH-MUHAMMET-KURAN İSLAM DİYELİM BUNUN İÇİN ÇALIŞIP DİDİNELİM HER ŞEY BOŞ BUNU YAZDIKTAN BELKİ BİRDAKİKA SONRA YOKUM BELKİ SİZ BUNU OKURKEN BİR DAKİKA SONRA YOKSUNUZ. ama BAKİ OLAN NE GÜZEL NE BÜYÜK DEĞILMİ CÜMLETEN ALLAHA EMANET OLUN DUA İSTEYENLERİ ALLAHA EMANET EDER RABBİMİN GÜZELLİKLERİNİ BU VE O DÜNYADA DA GÖSTERMESİNİ DİLERİM.ALLAH RIZASI İÇİN BUNU OKUDUKTAN SONRA BANA DA DUA EDİN ALLAHIN RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN

  38. mubarek gece dedim çünkü bugün cuma gecesi. aslında hergün mübarektir hergün de edilen dualar kabul olur yeterki kalpten istemeyi bilelim öyle değilmi.ama bu gecenin fevzinin başka olduğuna cuma gününün yeri diğer günlerden farklı olduğuna inanıyorum.ve inanıyorumki dualarımın kabul olacağına hakımda herşeyin hayırlı olacağına son derece inannıyorum çünkü ben RABBİMDEN İSTİYORUM o asla kalpten edilen duaları geri çevirmez.RABBİM VERMEYİ İSTEMESEYDİ İSTEMEYİ VERMEZDİ.yeterki istemeyi bilelim:) :) :) yarın cuma ama olsun cumanız mübarek olsun arkadaşlar cuma günleri dua kapıları açık oluyor.dua edin RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH TAN İSTEYİN inancınızıda kuvvetlendirmek istiyorsanız kuran okuyun mealini okuyun sizler bilinçli ve zeki insanlarsınız RABBİM HEPİMİZİ CENETTİNDE BULUŞTURSUN. hayılı akşamlar.

  39. GERÇEKTEN GÜZEL BİR KLİP OLMAKLA BERABER KİLİBİ ÇEKEN BİLE YAKIŞIKLI SİZDEN BAŞKA KLİPLERDE BEKLİYORUZ:)

  40. ya sami yusuf hakkında çok söz söylemeye gerek yok o işini iyi yapan bu arada da islamiyeti dünyaya ve kuşaklara müzikleriylede olsa sevdiran hayırlı bir insan o kadar bu müziklerden başka manalar çıkaran insanları anlamıyorum.Allah’a emanaet olun

  41. SESİNİZ ÇOK GÜZEL.ALLAH DAİMA YAR VE YARDIM CINIZ OLSUN.TÜRKİYEDE KOSER VERİRSİNİZ YAKIN ZAMANDA İNŞALLAH GÜLE GÜLE

  42. allah senden ve gibi arkadaşlardan razı olsun ne güzel bir örnek insansın sen kardeşim allah hepimizi doğru yoldan ayırmasın

  43. s.a dostlar din kardeşlerim ve sevgili sami yusuf hayranları yazıma böyle başladım çünkü ben de bir sami yusuf hayranıyım ve şu kadarını söyleyebilirimki onu şarkılarını dduyduğum adeta bir transa geçiyorum ve ağlamaklı oluyorum çünkü allaha ve sevgili peygamberimize çok bağlıyımdır onuniçin sami yusuf sevgili arkadaşlarını büyük bir sevgi ve saygıyla selamlıyorum allah onları ve ona tüm yakın olanları korusun dilerim ki onlar daima mutlu olsunlar hepiniz allaha emanet olun bilinki bu kardeşiniz hiç bir zaman emanete hıyanet etmez…..

  44. merhaba sami yusuf seni dinlerken huzur duyuyorum seninle birebir görüşmeyi çok istiyorum türkiyeye gelirsen istanbula da uğra haberimiz olsun yani allaha emanet ol rabbim seni ve tüm müslüman alemini korusun

  45. selamun aleykum sizi cok seviyoruz cok basarılısınız allahım daha ıyı yerlere gelmenızı allahın yolunda ilerlemenizi nasip etsin .(SELAM VE DUA İLE)

  46. esselamnalykmöncelikle dua bekleyen kardeşlerimin gönüllernde herne muratları varsa allah kabul eyleye.sami yusuf gibi mübareklerin sayısı artsın inş.binler selam….

  47. selamun aleykum.sami beyin ilahilerini gerçekten çok beğeniyorum.okadar güzel bir sesi varki büyük küçük herkesi etkiliyor.ama suda var, yakısıklı olması da bir avantaj.ben bu konuda gülay hanıma katılıyorum.sami yusuf tan en kısa zamanda yeni klipler bekliyorum ve başarılarının daim olmasını diliyorum.Allah onu ailesine bağıslasın.

  48. sevgili sami kardeşim,biz kayınvalidem ve ben seni çok beğeniyoruz.sesin çok güzel,türkiye ye gelirsen Balıkesir_EDREMİT te de konser vermeni çok istiyoruz.Allaha emanet ol kardeşim,allah sesine sağlık versin.

  49. sami yusu fa berbat diyenler lafım size kendine bak önce o yine bi yerlere gelmiş ya siz hiç bi şeyi beceremeyen ve becerenleride kıskanan insanlarsınız
    rıdvan

  50. sami yusuf gercekten bu dönemde ciddi işler yapan insanların basında gelıyor. yaptıgı albümlerınde insanlara mesajlar vermesi çok güzel tabi bu insanlar mesajları alıyorsa dahada güzel ALLAHA EMANET OLUN

  51. insanın insan oldugunu hatırlatan ve nasıl yaşaması gerektigini düşündüren biz kimiz kimden geldik niye geldik gibi soruları oldukça aydınlatan bir görüntü ve besteleriyle SAMİ YUSUF kardeşimden ALLAH razı olsun seni çok sewiyorum ve yolundan kimse alıkoymaması için dua ediyorum. seni dinlerken o kadar güzel duygulara kapılıyorumki ve huzur buluyorum iyiki varsın…

  52. selamun aleykum albümleriniz çok hoşuma gidiyor başarılarınızın devamını dilerim g

  53. Selamün Aleyküm,güzel insan.bildiğim tek dil türkçe olsada,bir müslüman olarak ilahilerindeki sevgi ve saygıyı o kadar iyi anlıyorum ki,bunun için aynı dili konuşmamazın bir engel teşkil etmedigini biliyorum.RABBİM’İ VE PEYGAMBERİMİ SEVEN BÜTÜN İNSANLARI SEVİYORUM,bunun için sizi de seviyorum.İnanın insanda bulunması gereken en önemli güzellik kalp güzelliğidir.Bu yazıyı okuyup okumayacağınızı bilmiyorum;satırlarımı şu sözlerle noktamak istiyorum,Mevlana nın Kızı adlı kitapta okuduğum,Şems in söylediği bir söz:SEVGİ KIYILARI OLMAYAN BİR OKYANUSTUR.ONA DAYANMAYI ÖĞRENMELİSİN.ALLAH A EMANET OL GÜZEL İNSAN.

  54. selam aleyküm
    sami yusuf men (seyyid ali)
    seni seviyor ve takdir ediyorum.
    Allah sana ömrühayatında başarı versin.çıkardığın iki çalışmada çok güzel ama men ençok (hasbirabbi)adlı parçayı çok sevirem.senin istanbulda(küçük çekmecesemtinde) konser vermeni
    çok istiyrem. seninle gonuşmayı çok isterdim.
    ALLAH’A EMANET OL
    ALLAH YARDIMCIN OLSUN
    (ĞODA HAFIZ)

  55. Allah’ın selamı üzerinize olsun!!!Sami Yusuf klipleriniz çok güzel.Yorumları, besteleriniz harika.Başarılarınızın devamını inşallah hep birlikte getiririz.

  56. selamun aleyküm ben sami yusufun fanatik hayranıyım ve onu sürekli ekranlarda klibini izlemek istiyorum.yeni kasetinin çıkmasını ailece bekliyoruz.bide istanbulda konser yapmasını istiyorum.allaha emanet ol

  57. ALLAHIN SELAMI VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI ALLAH NASİP ETSİN ÇÜNKÜ DÜNYANIN SİZİN GİBİ GENÇLERE VE DOĞRUYOLU İLAHİ YOLUYLA ANLATACAK İNSANLARA İHTİYACI VAR SİZDE BUNLARDAN BİRİSİNİZ UMARIM NEFİS DENEN DÜŞMANA GALİP GELİR HER ZAMAN BÖYLE BAŞARILI OLURSUNZ.