Esmaül Hüsna / Mustafa Demirci

93 responses to “Esmaül Hüsna / Mustafa Demirci

  1. yaa ne zamandır bunu arıyorum her dinleyişimdede tüğlerim diken diken olur ve Allahın büyüklüğü karşısındada gözyaşlerımı tutamam indirmek istedim ama yapamadım banada gönderirmisiniz rica etsem şimdiden sağolun

  2. sayın arkadaşlar, sizler de çok iyi bilirsiniz ki İslamiyette “BEN yoktur BİZ vardır”.bunu düşünerek bu tür video/dosyaları paylaşabilirsek çok iyi olur kanısındayım.

    haksızsam söleyin lütfen

  3. allah razı olsun çok güzel zaten ben her izlememde ayrı bir çoşku veriyor bana bu klip,ama neden yükleyemiyoruz mail adresime gönderirseniz çok memnun olurum şimdiden allah razı olsun!

  4. cok guzel bır yapıt ındırmek ıstedım ama ındıremedım maıl adresıme atarsınız cok sevırım…hayırlı gunler

  5. gerçekten muhteşem ama bilgisayarımda bütün programlar olmasına rağmen dosyayı açamıyorum sizden ricam banada mail olarak atarmısınız mail adresim:******@hotmail.com şimdiden teşekkürler..

  6. bende rica ediyorum lütfen mail olarak atarmısınız banada harika bir çalışma buu….teşekkürler emeği geçenlere….

  7. bende indirdim ama açılmadı çok üzüldüm çünkü bunu çok seviyordum çok aradım bulduğum zaman çok sevinmiştim ama açamıyorum bana gönderirseniz eğer çok mutlu olurum şimdiden allah razı olsun istemnur22@hotmail.com

  8. daha önce defalarca dinlediğim bu tesbihatı bu kadar güzel yorumlamanız beni mutlu etti.Ancak dinlerken takılıyor ve indiremiyorum.Mail adresime göndermenizi rica ederim

  9. mükemmel bir yapıt böyle bir eser yapılıp biz müslümanlara kazandırdığınız için sizden allah razı olsunböyle bir eseri tabiki kendi pc’mizde görmek isteriz bunun yüklenebir birhale getirseniz yada bize yol gösterseniz çok memnun olurum selamunaleyküm allah işlerinizde sizlerin ve cümle müslümanların yar ve yarrdımcısı olsun

  10. Dr. Ender Saraç, son günlerde “Ruhsal Gelişim ve Kader” isimli kitabıyla gündemde.

    Allah’ın 99 ismi enerji veriyor

    Dr. Ender Saraç, kamuoyunun yakından tanıdığı, medyanın görüşlerine büyük önem verdiği uzmanların başında geliyor.

    Sağlıklı hayat, diyet, doğru beslenme, obezite ve stres gibi konularda yaptığı çalışmalarla adından sıkça söz ettiren Saraç, son günlerde “Ruhsal Gelişim ve Kader” isimli kitabıyla gündemde. İnsanlara, “Niçin yaratıldım, ölüm sonrasına hazır mıyım?” gibi soruları sordurmak amacıyla bu kitabı yazdığının altını çizen ünlü doktor, eserinde önemli bir tespite de yer veriyor: Allah’ın 99 ismini (Esmaü’l-Hüsna) zikretmek bir enerji tekniğidir.

    Bunun meditasyon gibi pozitif enerji verecek etkili bir yöntem olduğunu vurgulayan Saraç, doğru yapıldığında insanda eksik olan enerjileri tamamlayacağını, zarar veren enerjileri de törpüleyip kişiyi rahatlatacağını anlatıyor. Saraç, kendini merhametsiz hissedenlere Allah’ın ‘Er Rahim’ ve ‘Er Rahman’, sinirlilere ‘El Halim’, içinde sevgi eksikliği bulunanlara ise ‘Ya Vedud’ ismini tekrarlamalarını öneriyor. Artık dünyada her şeyin bilimsel olarak açıklandığını ifade ederken, bu tezini ilginç bir öngörüyle destekliyor: “Ayetü’l-Kürsi, Felak ve Nas sureleri okunduğunda insanın aurasının kalınlaştığı yani korunduğu çok kısa süre içinde ince aletlerle tespit edilecek.”

    (Zaman)

  11. arkadaslar dınlemeye baslamadan önce bırakın bı dolsun ondan sonra baslatın ozaman kesık kesık dınlemzsınız

  12. slm arkadas süperin süperi olmus tek ricam imel adresime göderirimisin emir degil rica herkese slmlar allah razi olsun hepinizden

  13. slm alkm çok güzel olmuş ellinize yüreğinize sağlık mail adresime gönderirseniz sevinirim ALLAH razı olsun

  14. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN BÖYLE FAYDALI SİTELERE İHTİYACIMIZ SİZLER GİBİ DUYARLI İNSANLAR DÜNYADA ÇOK AZ ÖRNEK OLMALIYIZ KÜÇÜKLERİMİZE HERŞEY İÇİN SAĞOLUN TŞK KİB

  15. bana dua edin çok zor durmdayım ne yapacağımı şaşırmışm Allah rızası için dua edin bu duruma kimse düşmesin tek sığınağım ALLAH

  16. Allah sizden razı olsun. Bir de indirebilseydik çok iyi olacaktı. Rica etsem maille yollayabilir misiniz? Yüreğinize sağlık.

  17. uzun zamandır bu klibi arıyordum inanın çok uğraştım şükürler olsun buldurana.herkes gibi biz de indiremedik.çok rica ediyorum bana gönderir misiniz?bekliyorum teşekkürler

  18. gerçekten çok güzel olmuş böyle bir şeyi aradm ama bulamadım acaba indirnek için birşeyler yaparmısın iyi çlışmalar kolay gelsin…

  19. Ya kardeş veya abi ALLAH RIZASI İÇİN BUNU BİLGİSAYARA EKLEMEK İSTİYORUM NE OLUR YARDIMCI OL SELAMÜN ALEYKUM.KAL SAĞLICAKLA

  20. banada maille gönderirseniz bana çok faydanız olacak ben etkilendim esmaul hüsnadan bana yardımcı olun maillim

  21. ben allah’ın isimlerini güzel okumak istediğim için bu siteye girdim ilkdefa gördüm bu siteyi ama bide video duraklamasa daha güzel olur ama gerçekten güzel okuyor ben daha öncedende dinlmiştim ordan biliyorum alllah razıolsun… selamun aleyküm

  22. ALLAH sizleri kazalardan belalardan korusun bütün emegi geçen herkezin çok güzel olmuş keşke herkez siz gibi olsa iyikide varsınız.

  23. ALLAH RAZI OLSUN EVDE HEPİMİZ DİNLİYORUZ DİNLEDİKÇE EZBERLİYORUZ 9 YAŞINDAKİ TORUNUM HEPİMİZDEN EVVEL EZBERLEDİ ALLAH RAZI OLSUN

  24. allahım sizleri yücelsin çok güzel insana doğru yolu bulduran içini çoşturuyo ama yükleyemiyorum yardım 10 aylık bebeğim allahımın yüce isimleriyle uyumaya alışık lütfen yükleyemiyorum

  25. selamün aleyküm ALLAH rızası için bana da gönderin lütfen bilgisayara yapıştım çok teşekkür ederim ellerine sağlık her kim yaptıysa ezberlemek niyetindeyim inşallah selametler diliyorum

  26. Söylenecek bir sözvar;Allah razı olsun,tüm emeği geçenlere teşekkür ederim.Sizden ricam bunu bilgisayara atmam için mail adresime göndermeniz,teşekkür ederim,iyi çalışmalar.

  27. arkadaşlar vıdeoyu indirmek için google da ınternet dowlander manager yazın programı indirin bu program nette ne kadar vıdeo ve müzik varsa size indirsin kolay gelsin selametle

Bir Cevap Yazın

