Cürmüm ile geldim sana II – Mustafa Özcan Güneşdoğdu

About these ads

258 responses to “Cürmüm ile geldim sana II – Mustafa Özcan Güneşdoğdu

  1. s.a bu ilahi beni bir alemden baska aleme götürmeye yetiyor ve nezaman dinlesem benim tüylermi diken diken ediyor mustafa abiden allah razi olsun böyle bir ilahi cikardigi icin ortaya selametle

  2. harika bir ilahi…!!! insanı kendine getiren ne olduğunu hatırlatan bi ilahi.Allah yazan ve okuyandan razı olsun

  3. çok mukemmel bir ilahi olmus dinledikçe dinleyesim geliyor beni kendimden geçiriyor okuyanlardan yazanlardan ALLAH binlerce razi olsun

  4. bu siteyi yapanlardan YÜCE ALLAHIM bin defa razı olsun. ben şu anda iş yerindeyim ve hergün bu ilahiyi dinliyorum.tüm müslümanlara da tavsiye ediyorum.mustafa özcan güneşdoğduyu da çok seviyorum.cümleten selamun aleyküm.

  5. Slm Allah cc bana böyle bir insanda Kuran dersi alib talebesi olmayi nasib ettigi icin hamd ederim. Ilahilereinizde süper hocam. Rabbime emanetsiniz vslm

  6. bence şimdiye kadar en güzel ilahilerden birtanesi bayıldım o ilahiyi dinlerken insan kendinden geçiyor

  7. ben bu ilahiyi her dinlediğimde ağlıyorum gerçekten insana gerçekleri gösteren bi ilahi ki biz ümmet olarak o peygambere laik olabiliyozmu ey sewgili peygamber bizi şefaatinden mahrum bırakma
    tek kelimeyle harika bi ilahi

  8. bu ilahiyi söyleyenin agzına sağlık çok süper olmuş emeği geçen herkese çok tşkederim dinleyince insan kendininden geçiyor.

  9. gercekten muazzam bır eser amma velakın nereden ındırecem bu curmum ıle geldım sana nın 2. sını onu bılmıyorum

  10. Eserleri ve progolamlarıyla bizleri yaradana bir adım daha yaklaştıran kardeşimize gönülden sevgiler ve nice başarılar.

  11. sizi tebrik ediyorum cok basarilisiniz ben basta olmak uzere butun cankirililarin gururusunuz.ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

  12. sizi bende tebrik ediyorum ilkdefa dinlediğimde sanki seneler dinlemiş gibi oldum ALLAH razıolsun

  13. selamünaleyküm ilahi ve kuraanikerimde essiz olan hemserim meslek hayatinda ve yasaminda basarilar dilerim.YAZAN MEHMET TURGUT CANBAZ CANKIRI ORTA KAZASINDAN ALMANYADA YASYAN HEMSERIN.

  14. bu muhteşem ilahi mustafa abinin telaffuzuyla hep ten güzelleşmiş yazandan da söyleyendende dinleyip ağlayanlardan rabbim razı olsun

  15. herese selamün aleyküm.öyle güzel bir ilahi ki dinlediğim zaman yüreğim titriyor beni kendimden geçiriyor.mükemmel ötesi bir ilahi.yazandan,söyleyenden ve dinleyenlerden ALLAH razı olsun.ALLAHIN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN.

  16. selamların en güzeli üzerine olsun mustafa abi sizi hilal den takip ediyoruz,rabbim hayırlı ve uzun ömür versin.

  17. s.a. tebrik ederim mustafa abi cok güzel duygulu bir ilahi klibi cekmissin.kendine iyi bak abi seni cok seviyoruz devamini diliyoruz.

  18. s.a.Allah sizden razı olsun hocam sesinz süslüyor ilahiyi adeta.sesinizin şükrünü eda ediyorsunuz.sizi canı gönülden dinliyorz.k.kerim okumanız sonderece çok güzel.ilahi muhabbeti çok seviyorum.selman okumuş hocama Allahtan acil şifalar dilerm.

  19. hocam dualarınızı bekleriz. gülür yüzünüz hiç eksilmesin inşallah yüzünüzden.Allah hafızları korusun inşalah,selman hocamıza çok dua ediyorum .adresine ulaşamadım . dualarını bekleriz hocamızın,Allah onun gibileri korusun.

  20. İNSAN RUHUNU ANLAYAN VE SANKİ TUM KAPILAR KAPANDIGINI ZANNEDIP YEISE DUŞTUGUMUZDE BIZE KAPILARIN KAPANMADIGINI ANLATAN MUTHIŞ BIR ILAHI OKUYAN OYLE IÇTEN OKUMUŞ KI ETKILENMEYEN YOK.ALLAH RAZI OLSUN HEPSINDEN

  21. esselamun aleykum hepinizden allah razı olsun allah kimseyi müslümanlık yolundann ayırmasın bu ilahiyi çok seviyorum ben bu ilahiyi dinlerkenallaha daha çok yakınlaştığımı hissediyorum ben bu ilahiyi dinlerken ağlıyorum.. kardeşim eyüp e hep bu ilahiyi söylüyorum ve her söylediğimde de beşikte uyuyo allah senden razı olsun mustafa abıı allah tüm müslümanlardan razı olsun bu ilahiyi bulduğuma ne kadar sevindiğimi anlatamam..

  22. sözleri kuddusi hazretlerine ait olan güzel bir ilahi. ve acayip de bir hikayasi var. : kuddusi hz.lerini bilirsiniz. niğdenin bor ilçesinde meftun. daha anne karnındayken Ya Kuddüs diye zikir çenen bu zat , hacca gidip orda ikamet etmek isteyen ve bi çok engelle karşılaşan çaressiz bir türk’e rüyalar yoluyla yardım etmiştir. ve en sonki rüyasında yastığının altına koyduğu bu sözlerle amel etmesini tembihlemiştir. uyandığında yastığının altından -ey rahmeti bolpadişah diye başlayan bu güzel sözler çıkmıştır…

  23. imkanı olanların her sabah evden çıkmadan önce bir kere dinlemesini tavsiye ederim. rahatlatıcı bir etkisi var ilahinin. tamamen ruha hitap ediyor…

  24. sevgili mustafa hocam ilahiniz cok guzel evela bunu belirteyim hac,c hocam ALLAH cc sesine ve aklina zeval vermesin insallah birdaha hac,ca mevlam beraber gitmeyi nasip eder sizlere doyamadim kucak dolusu selamlar detmoltan

  25. Allah razı olsun inşallah… cürmüm ile geldim sana ilahisini ilk 7 yaşımda dinlemiştim ve gözyaşalrıma engel olamamamıştım bu ilahide başka birşey var hocam. 7 yaşımdan beri bu ilahiyi dilimden düşürmüyorum ilahiye yeni sözler eklemessin daha güzel olmuş. Nediyim Allah tekrar tekrar razı olsun

  26. ben muş tan nihal,ilahilerinize ve sizin kişiliğinize hayranım.programınızı elimden geldikçe kaçırmamamya çalışıyorum…sizin insanların yüreğine islami tohumlar eken ilahilerinizden dolayı tahmin edemiyeceğiniz kadar çok seviyorum…ALLAH A EMANET OLUN….

  27. sevdasız kalmayalım islamla coşalım karanlığa bir mum da biz yakalım mustafa abiyi dinleyelim hizmetlerden islami hizmetlerden geri kalmayalım hizmet edelim ancak okumakla olduğu için maxları adi nsanları üniversite ve kurana bağlanakla işlerini bozalım adres arpalı kasabası bayburt

  28. mustafa abi sizi dinlerken musiki şinas olan özelliğiniz beni etkilemiyor etkileyen yönünüz kurana bağlılığınız ve içten haykırışınız hilal tvdeki programınızı izlerken bir hoş oluyorum ve sizi ALLAH İÇİN SEVİYORUM SİZDE BİZİ ALLAH İÇİN SEVİN

  29. ben sol görüşlü biriyim ama bu ilahi çok güzel dinledikçe ne kadar eksiğim olduğunu daha iyi anlıyorum

  30. S.A ABİ ALLAH RAZI OLSUN BE BU İLAHİYİ KİMİN SÖYLEDİĞİNİ İNANIRMISIN 2 YILDIR MERAK EDİYORDUM AMA NEDENSE BİRTÜRLÜ BULAMIYORDUM ŞİMDİ TESADÜFEN İNTERNETİ KARIŞTIRIKEN BULDUM ALLAH SENDEN RAZI OLSUN ABİ ÇOK GÜZEL SESİN VAR YORUM DESEN ÖYLE ÖNCELİKLE SEİNİ BU YOLDA KULLANDIĞIN İÇİN RABBİM İŞALLAH UFKUNU DAİMA ACIK TUTAR SAĞLICAKLA ABİ TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNE SELAMÜNALEYKÜM.

  31. sizi yaratana hamd olsun.sizi böyle eğiten anne ve babanın ellerinden öperiz.hastaymışsınız geçmiş olsun.programınız geç yayınlanıyor erken yayınlanırsa memnun oluruz.WE sizi bizim karşımıza getirdiğinden dolayı hilal tv ye teşekkürler.
    allahın rahmetiyle bu dünyada ve ebedi olan dünyada hep birlikte yaşamamız dileğiyle…kendinize çok iyi bakın ellerinizden öperiz… siz bize lazımsınız.son olarak hacca gitmiştiniz allah kabul eder inşallah…

  32. slmaleyküm mustafa amca . asure gününü mubarek olsun!! seni cok seviyorum!! almanyadan yasiyorum . isallah iyi siniz. senin nur yüzün var . allaa emanet ol amcacim!!

  33. bu ilahiyi söyleyen adam şu an benimde okuduğum ANKARA TEVFİK İLERİ İMAM HATİP LİSESİ mezundur. rgerçekten çok güzel ilahi söylüyor allah razı olsun..:D

  34. S.A.Nedendir bilmem bu ilahiyi nezaman dinlesem tüylerim diken diken olur, kendimi çok iyi hissederim.Bu ilahide emeği geçen herkezden Allah razı olsun.

  35. bu ses gerçekten insanı bambaşka yerlere götürüyor.babaannemle beraber dinledik ve fazlasıyla etkilendik.ilahiniz gerçekten çok güzel sesinizde aynı zamanda.ALLAH SİZİ BAĞIŞLASIN ALLAH A EMNAT OLUN

  36. S.Aleyküm ben turizm bölgesinde çalışan birisiyim buradaki değerler neredeyse bitmiş camiye neredeyse ya cumadan cumaya giriyolar yada turistler merak ettikleri için giriyo bir müslümanlığımdan utandım bu şekilde diğer kardeşlerimöinde söğlediği gibi bize bizim dinimizin ve değerlerimizin ne kadar öenmli olduğunu gösteriyor ALLAHA Emanet Olun…

  37. esselamün aleyküm nasılsınız iyileşmişsinizdir inşallah sizi çok seviyorum ben sizi yıllar önce bir tv programında görmüş ve hayran olmuştum tabii sizin kim oldugunuzu bilmeden bir iki yıl sonra sizi nihat hatipoglu hocamızın programın da gördüm hatta ezan okuyup programı bitirmiştiniz son anda gördügüm için yine adınıznı ögrenemedim bir yıl sonra kanalları degiştirirken sizi gördüm kuran ı kerim okuyodunuz ve yanımdakilere bu o adam degil mi diye sordum yanımdakiler yok o degil dediler ama ben sizin oldugunuza adım gibi emindim ve o günden sonra programınızı kaçırmadım tabii kar yagışında kanalınız çekmiyor allaha emanet olun

  38. s aleyküm…bütün ilahiler güzel ama ben bu ilahide kendimi buluyorum her dinlediğimde göz yaşlarımı tutamıyorum ve dinime biraz daha bağlanıyorum.hatasız kul olmaz ALLAH (C.C) bütün künahlarımızı affetsin….ALLHA EMANET OLUN…….

  39. Selamün Aleyküm Mustafa özcan günesdogudu Ilahiniz cok güzel.ve seziniz de cok güzel.insallah devam ilahiniz olur.ve allaha emanet olun ben almanyadan:sümeyye. iyi günler dilerim.

  40. selamın aleykum ilahnizi ok seviyorum bana eşim hediye etmişti kasetinizi çok begendim ALLAH razi olsun sizden devamli dinliyorum sizi inşallah birgun vana gelirsiniz saygılarımla

  41. selamun aleykum mustafa abi bu ilahiyi günde 10 kere en az dinliyorum halende doymuyorum abi ne güzel bir ilahi maşallah başarının devamını silerim allaha emanet ol abi

  42. birkere dinledik bir daha bırakamadık sanki bu ilahide bizi ona ceken bir şey var bu nasıl bir tutkudur bütün dünyada yaşayan herkese dinlemelrini tavsiye ederim cünkü yüce rabbimizin karşısına öyle cıkacagız

  43. bu ilahiyi yayınladıgınız teşekkür ederiz ve bütün insanlara bu ilahiyi dinlemelerini tavsiye derim cünkü onda bütün insanları ilgilendiren sözler var selamün aleyküm

  44. selamın aleyküm ben salih mustafa abiden allah razı olsun böyle bir ilahi söyledigi icin cok ama cok beyendim bu ilahiyi nezaman dinlesem aklıma allah (C.C)geliyor ve sana cok teşekkür ederim herzan dinli yorum allah senden razı olsun allahın selamı üzerinizde olsun.

  45. mustafa abi seni cok seviyorum ben gaziantepten salih 15 yaşın dayım ilahiniz cok güzel allah sizde razı olsun.

  46. Hayırlı cumalar ilahi dinlemeyi çok seviyorum bu ilahiyi çok beğeniyorum mükemmel hazırlanmış emeği geçen herkesten Allah razı olsun selam ve dua ile

  47. gerçekten ben bu ılahıyle yaklaşık bır haftadır tanıştım gunde ellı defadan fazla dınlıyorum harıka bır şey olmuş ALLAH yazandan da okuyandanda razı olsun bu ılahılele muslumanlığımızı yuceltıyruz mustafa beyın başarılarının devamını istıyoruz

  48. es selamun aleykum mustafa hocam nasılsınız iyisinizdir inşallah ben sizin programınızı izledim her zaman oldugu gibi çok güzeldi eger yazdıklarımı okuduysanız şikayetimin programınızın geç başlaması oldugunun bilinçindesinidir.yeni klibinizi bekliyoruz allah rızası için katılacagınız programları gideceginiz yerlerin adını pogramınızda söyleyin ki sizin yaptıklarınızı takip edebilelim inşallah okursunuz sizi cok seviyorum allaha emanet olun

  49. ESSELAMÜNALEYKÜM BU İLAHİ İNSANA KULLUĞUNU HATIRLATIYOR… YANİ BENCE HİDAYETE ERME VESİLESİ… ALLAH RAZI OLSUN…

  50. hocam ben erzurumdan kadir kaya sizden öncelikle ALLAH razı olsun böyle bir ilahi için ve başarılarınızın devamını yüce ALLAHIMIZDAN niyaz ederim başarılar

  51. insanın bu ilahiyle tuyleri diken diken oluyor.bu da inşallah imanımızın olduğunun bir göstegesidir.her ne kadar taklidi iman sahibiysek de inşallah mustafa kardeşimiz gibi imanlı kardeşlerimizin yardımıyla kendimize geliriz.allah senden razı olsun kardeşim…esselamualeykum verahmetullahi veberekatuhu…

  52. Bu ilahiyi dinlemeye başladığımda ağlıyorum ve “Allah”ı daha çok seviyorum. Mustafa Özcan’a bu ilahiden dolayı çok teşekkür ederim.Allah razı olsun.

  53. selamun aleykum hocambenim adım nurullahsizin ilahilerinizi ogüzelsohbetinizi çok begeniyorum sizin ögrenciniz olmak isterim insaalahhocam allaha emanet olun hadi selamun aleykum

  54. selamun aleykum hocambenim adım nurullahsizin ilahilerinizi ogüzelsohbetinizi çok begeniyorum sizin ögrenciniz olmak isterim insaalahhocam allaha emanet olun hadi selamun aleykum hocam msn niz vardırinsaalah varsaeklersiniz hocam

  55. hocam seni ve hasan dursunu abimi çok seviyorum allah razı olsun mustafa özcan güneş doğdu dedimi ben bi başka oluyorum

  56. hani insanın gözleri dolarda birşey söyleyemez ağlamak ister bu ilahide öyle dinlerken susup hıckırırcasına ağlamak istiyorum çok çok çok çok çok güzel mükemmel dinleyince bir insan bu kadarmı ferahlar işte ben ferahlıyorum çölde susuz kalan insan gibi dinliyorum tüm yüreğimle yaşıyorum yazandan okuyandan allah razı olsun selamün aleyküm

  57. slm.alykm ben istanbuldan erol mustafa özcanı 2 yıl önce tanıdımm mustafa özcanın sayesinde hayatımda huzur saadet başladı allah bu kişiyi ve buna benzer kişileri başımızdan eksik etmesin tek istegim mustafa özcanın bütün ilahilerinin yayınlan ması çünkü dinledigim zaman lar eski hayatımda nekadar ahmaklık yaptıgımın farkına varıyorum ben 18 yaşında bir gencim geri kalan hayatım süresinde islamiyete hayatımı adayacagıma yemin ettim bu düşünceri vesile olarak mustafa özcana borçlu oldugumu söylemek istiyorum

  58. selamın aleyküm bu ilahi tam bana göre benim gibi günahkarlara göre bilipte yapmayanlara bilerek günah işleyenlere hitap ediyor nefsm terbiye edemedim inşallah allah c.c beni ıslah eder ilahileri her dinlediğimde ezan sesi duyduğumda içim bir hoş oluyor huzur buluyorum ağlıyorum ama ibadetlerimi yerine getiremiyorum suanda ağlıyorum

  59. EZRAİL BİRGÜN GELİR BAŞA
    NE AGA DİNLER NE PAŞA
    BAKMAZ GÖZÜNDEN AKAN YAŞA
    ALLAH DE DOSTUM BAŞ EYME BAŞA ALLAH KERİM MUHAMMET EMİN

  60. esselamun aleykum mustafa hocam sizi çok seviyoruz ALLAH sizden anne nizdeen babanızdan ve eşiniz ve çocuklarınızdan razı olsun BENDEN ÇOCUKLARINIZA SÖYLER MİSİNİZ ÇOK AMA ÇOK ŞANSLILAR ÇÜNKÜ SİZİN GİBİ BABALARI VAR ALLAHA EMANET OLUN AİLECE SİZİ ÇOK SEVİYORUZ

  61. proğramınız ve ilahiler çok güzel.salı akşamları izlemeye doyamıyoz.Amasyadan sevgiler.Nihat Hatipoğlunun proğramına bir daha katılın lütfen

  62. s.a mustafa hocam nasilsiniz bir sorum olacakti duydumki fransa colmarda konseriniz olacamis dogrumu ve ne zaman bilgi verirseniz sevenirim allaha emanet olun saygilar

  63. SELAMUN ALEYKUM.SİTENIZE İLK DEFA GIRDIM GUZEL HAZIRLANMIŞ..İLAHILERINZDE GERCEKTEN ENFES..BİZİMDE İLAHI GRUBUMUZ VAR..SİZİN İLAHILERI DE SOYLUYORUZ…AYRICA SİZ HAFIZMIŞSINIZ HAFIZLIĞI BIRAKMANIZIN SEBEBİ NEDİR ACABA?????????CEVABINIZI BEKLIYORUM…BENDE HAFIZIM İLGİMİ ÇEKTI..bayramgenc33@hotmail.com bayramgenc33qmynet.com yazarsanız sevirim saygılarımla hafız mucahıt bayram genç….

  64. Bu ilâhinin sözleri Bor’lu Hz. Ahmed Kuddusi(k.s.) Efendimizindir. Mustafa Özcan beyden Allah(c.c.) razı olsun. ”Cürmüm ile geldim sana” Ancak bu kadar güzel yorumlanabilirdi. Hz. Ahmed Kuddusi Türkiyede daha tam olarak tanınmamış bir büyük veli, bir büyük mürşit, zamanının Kutb’ül Aktabıdır. En büyük özelliği tevazu sahibi sahibi olsa gerek bunun için tanınmamıştır. Beş padişah görmüş ve kuvvetle muhtemeldir ki ikisinin de hocasıdır. Kuddusi Divanı adında yaklaşık 1100 tekke şiiri vardır ve herbirisi hikmet doludur. Torunları Bor’da yaşamakta ve anısını yaşatmaktadırlar. Allah(c.c.) hepsinden razı olsun. Kandiliniz mübarek olsun.

  65. imam hatip mezunuyum okul yıllarında tenefuslerde ılahı soylerdı guzel seslı arkadaslarımız . hatta notu dusuk olanlar ılahı okur dersten gecmeye calısırdı .

    cok ılahı dınledım hepsı guzeldı ama bu ılahı bambaska guzel .

    dınleyınce cok baska yerlere goturuyor ınsanı ..

    tekrar tekrar dınlenesı bır eser

  66. ben nasıl anlatsam bilmiyorum…bu ilhiyi dinleyince peygamberimizi Allah’ı düşünüyorum…ve peygamperimizin yaşadığı dönemlere götürüyo beni…ama herşeyden önce peygamberimizin şuan burda olmasını isterdim…onun ellerinden öpmek ve doyasıya sarılmak hiç bırakmamak isterdim…keşke onun kızlarından biride ben olsaydım…o anı yaşamak ve tadmak isterdim…

  67. dinlerken ağladım gercekten çok güzel allah devletimizi kuransız kuranımızı vatansız bırakmasın!

  68. ben sizin konserinizi çaycuma,da izlemiştim o zaman bizleri mest etmiştiniz.ALLAH SİZLERDEN RAZI VE MEMNUN OLSUN.

  69. ES SELAMUN ALEYKUM BAYRAM GENÇ BEYEFENDİ MUSTAFA HOCA HAFIZLIGI BIRAKMADI HİLAL TV DE ÇOK GÜZEL Bİ KURAN I KERİM OKUNAN PROGRAMI VAR.EĞER İZLEMEK İSTERSENİZ SALI AKŞAMLARI 22.45 DE HİLAL TV DE TEKRARLARI CUMA ÖĞLEDEN SONRA 1 SULARIN YAYINLANIYOR.İNŞALLAH BU YAZIYI OKURSUNUZ.

  70. kuddusi hazretlerinin divanı ve şiirleri insana manevi havayı dolu dolu yaşatıyor allah razı olsun

  71. sizden allah razı olsun o kadar içten söylüyorsunuz insan dinledikçe hep dinleyisi geliyor allah böyle insanları başımızdan eksik etmesin

  72. abicim tek kelimeyle harika ve süper olmus ve mustafa abimizde cok güzel okumus ve seslendirmis allah ondan razı olsun bu ilahı insanı kendine getiriyor her zaman dinlerim ve hiç bikmam tek kelime cok ğüzel olmus sagol abi

  73. s.a allahın selamı üzerine olsun okadar güzel okuyorsunki her dinleyişimde elimde olmadan aglıyorum allah senden razı olsun

  74. ben yusuf SELAMUN ALEYKUM derken aizlerden ricam ALLAHIN ismini yazarken büyük harflerle yazarsanız da hoş ve güzel olur hakkınızı helal ediniz gerçek ten de güzel İLAHİ idi mana sı anlamı insanın kalbine idrak ediyor ALLAH hepiniz den razı OLSUN

  75. SELAMUN ALEYKUM ÇOK GÜZEL BİR İLAHİ ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN. ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN .BÜTÜN EHLİBEYT DOSTLARINA SELAM OLSUN .ÇOK GÜZEL YORUMLAMIŞSINIZ. ÇOK İÇTEN SÖYLENİYOR

  76. s.a ustafa abicim çok güzel ilahilerin avr ayrıca kuran tilavetin çok güzel rabbim seni en güzel makamlara eriştirsin inşallah a.e.o

  77. selam aleküm abi allah sizden razı olsun ben sizi çok beğeniyorum ermeneğe geldiğiniz için çok sevindik çok iyiydiniz

  78. Bu ilahiyi yazanlardan ALLAH razı olsun cok guzel bir ilahi insanın öleceni hatırlatıror bu ilahi yazandanda okuyanada bütüm kalbimle hörmetler inş arkasıda gelir

  79. mutafa abimizden allah razı olsun maşallah çok güzel sesi var ona başarılar diliyorum

  80. sizin kasetinizi bulmak çok zor ısrarla istiyoruz müzik marketlerden cd geldigi zaman 2 saat içinde tükeniyor ALLAH BAŞARILARINIZI DAİM EYLESİN AMİN A.E.O.

  81. SELAMÜN ALEYKÜM. İLAHİ GÜZEL AMA ASIL GÜZEL OLAN İLAHİNİN İÇİNDE ZİKREDİLEN ALLAH(cc).SÖYLEYENE DEĞİL SÖYLETENE BAKIN.NE MUTLU O İNSANLARA Kİ NAMAZINI HAKKIYLA EDERLER.ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN YÜCE RABBİM HEPİMİZİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN KOMŞUSU YAPSIN (AMİN)

  82. esselam aleyküm bak şu işe yaaa biri gider kendini dininin yoluna adar biride müslümanım diye geçinip gider okulda namaz kılanları adi vatan haini terörist gibi gösterir ALLAH size hidayet versin yola gelmezseniz sizi kahretsin inşallah pis münafıklar siz israillilerden bile tehlikelisiniz

  83. ESSELAMUN ALEYKUM GERÇEKTENDE ŞAŞILIR İŞTİR BU TÜRKKİYEDEKİ MAHLUKLARIN YAPTIGI.MÜSLÜMANIZ DİYORLAR MÜSLÜMAN OLMANIN ÖNÜNE SED KURUYORLAR BU İNSANLAR NASIL Bİ ÇELİŞKİ İÇİNDELER Kİ MENSUP OLDUKLARI DİNİ KARALIYORLAR.BU MAHLUKLAR ALLAH TAN KORKMAZ KULDAN UTANMAZ KİŞİLER OLDUKLARI İÇİN DİNİMİZİ KARALAMAK İÇİN HER YOLU MUBAH SAYIYORLAR.AMA UNUTMAMALARI GEREKEN BİŞEY VAR ODA ALLAH İSTEMEZSE DEGİL DİNİMİZE DİL UZATMAK AKILLARINDAN BİLE GEÇİREMEZLERDİ.AMA CEHENMEN SİZİN GİBİLER İÇİN YARATILDI.BAKALIM KIYAMET GÜNÜ BU YAPTIKLARINIZ İÇİN YÜCELER YÜCESİ CEZAMI ALACAKSINIZ MÜKAFATMI GÖRECEGİZ.ATEŞE DAYANA BİLİYORSAN GÜNAH İŞLE.

  84. esselemun aleykum arkadaş bu fikirlerinize katılıyorum gerçektende çok güzel bi ilahi seslendirende öyle MUSTAFA ÖZCAN hocanın öbür kasetlerini dinlerseniz ne kadar işnin ehli olduğunu daha iyi görürsünüz YÜCELER YÜCESİNE EMANET OLUN

  85. selamun aleyküm verahmatullah nasılsınız kardeşlerim sağlığınız yerindedir inşallah bende bu ilahi çok seviyorum seside mükemmel allah vermiş çok güzel ses okuyanın ağzına sağlık allaha emanet olun hoşcakal samsunlu ferhat

  86. ESSELAMUN ALEYKUM MUSTAFA HOCA TÜRKKİYE YE DÖNÜYOR DÖNDÜGÜNDE KARŞILAŞACAGI OLAYLAR BENİ ŞİMDİDEN ÜZÜLÜYORUM ÇÜNKÜ TÜRKİYEDEKİ İNSANLAR BAŞÖRTÜSÜNE KURAN KURSLARINA NAMAZA YANİ İSLAMA KARŞI TÜRKİYE YE DÖNDÜGÜ ZAMAN TAKILACAĞI ÇOK ENGEL OLACAK.ALLAH ONADA BİZEDE YARDIMCI OLSUN. AMİN

  87. slm ben böyle bir ilahi daha dinlemedim bu ilahide emegi olan herkezden allah razı olsun bılgısayarın basına oturuyorum bunun ile kalkarken halen devam edıyor herkeze allah kolaylık versın basarılar dılerım

  88. slm ben böyle bir ilahi daha dinlemedim bu ilahide emegi olan herkezden allah razı olsun bılgısayarın basına oturuyorum bunun ile kalkarken halen devam edıyor herkeze allah kolaylık versın basarılar dılerım

    erol.cinar@hotmail.com

  89. slm ben kayseriden ahmed kardiri cematinden ŞEYH AHMED KUDDUSİ HZ. NE bağlıyım sn: siteyi oluşturanlar Allah sizden razı olsun saolun benim tavsiyem kuddusi hz nin ilahilerinden kayarmısınız siteye bakıyorum ama bulamıyorum lütfen slm

  90. esselamınaleykümverahmatullah.hayırlı çalışmalar gönül dostlarımız.böyle bir siteye katkıda bulunan herkesten allah celle celali razı hz muhammed sallallahualeyhivesellem şefaatçi olsun.burdan herkese sadece dinlemekle kalmayalım uygulayalım diyorum.yani artık müslümanlığın yeryüzünde bulut bulut yayılma zamanıdır diyor herkesi yüce rabbimiz olan allahu tealaya emanet ediyorum.selametle..:)

  91. ESSELAMUN ALEYKUM MUSTAFA HOCANIN OGLU EVLENMİŞ ALLAH ÖMÜRLERİNİ UZUN MUTLULUKLARINI DAİM KILSIN İNŞAALLAH ALLAH AİLELERİNE YAKIŞIR SALİH TORUNLAR NASİP ETSİN.AMİN

  92. süper bir ilahi tabi ki bu ilahiyi güzelleştirende mustafa özcan güneşdoğdu nun sesi
    varmı böyle bir ses yaaa

  93. selam aleyküm sizin gibi ALLAH korkusu olaninsanlar varki bizlerde sizin sayenize rabbimizin adını rasulümüzün adını duyup dinliyoruz nefesinize sağlık çok güzel enönemlisi içten söylemeniz ALLAH raı olsun hepimizden
    hakkınıı helal edin AEO

  94. bu ilahiyi dinlememe ilk vesile arkadaşımdı Allah ondan da bu ilahiyi söyleyen hocamdan da razı olsun…İyi ki onlar var

  95. Essalamualeykum ey cemaati müslim gercekten mukemmel bir ilahi,
    siteye koyup paylasan arkadastan, bu ilahiyi hazırlayan, okuyan,
    ve yazan kişilere kadar Allah hepsinden razı olsun. Allah(c.c) bu kişileri başımızdan eksik etmesin.

  96. güneşdoğdu abi allah senden ve bu ilahide emeği geçenlerden razı olsun.bütün albümlerini aldım.severek dinliyorum.güllerin efendisi pak alnınızdan öpsün.hayırlı ömürler

  97. ben bu ilahiyi çok severek dinliyorum nedense insani kendinden geçiriyor ve insanın tüylerini diken diken yapıyor allah yazandan ve okuyandan allah razı olsun

  98. SELAM BÜTÜN İSLAM ALEMİNE RAHMET BEREKET VERSİN ALLAHIM MÜSLÜMANLARI SIKINTIDAN DARLIKTAN KURRA YARABİM MEHMET GÜLEZGİN .(aslanbey44malatya@hotmail.com)

  99. bütün illahiler güzel rabim ismini zikreden illahiler güzel olmazmı imananı olannın ruhna hoş gelir inşallah imanı yazıfları ruhunu hoşnut eder sıkıntım oldumu illahi dinler im (sıkınıtımı ya kabir ziyareti ya da illahi dinlemekle gideririm mehmet gülezgin aslanbey44malatya@hotmail.com

  100. Bu İlahiyi hazırlayan arkadaşlar ALLAh hepinizden razı olsun u ilahide başka birşey var arkadaşlar insanın tüyleri diken diken oluyor diğer ilahilerden farklı bir ilahi bu.

  101. mustafa özcan güneşdoğdu’nun sesi çok güzel bu ilahisi de çok güzel ama ben bi ilahisini çok seviyorum ismini bilmiyorum ama sözleri şöyle”sana layık kul olamadık doğruyu bir türlü bulamadık sözümüze sadık kalamadık….”bu ilahisini bulabilirmisiniz

  102. ben bu ilahiyi dinleyince sanki çok sevdiğim birinin yanına gidiyormuşum gibi bişeyler oluyor çok güzel (siirt)

  103. SELAMUN ALEYKUM ALLAH RAZI OLSUN CÜMLENİZDEN.BÖYLE DİNİNİ UNUTMAMIŞ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİ GÖRÜNCE ÇOK DUYGULANDIM ALLAH HEPİNİZİN DUASINI KADUL,AMELİNİ MAKBUL,SAADETİNİZİ KAİM,EBEDİYETİNİZİ CENNET EYLESİN İNŞALLAHU TEALA.BU İLAHİYİ OKUYAN GÜZEL KARDEŞİMİZİNDE DİLİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ ALLANIN ONA BAHŞETTİĞİ BU GÜZEL SESİ DİN YOLUNDA KULLANDIĞI İÇİN ALLAH RAZI OLSUN ONDAN.DİLERİM HERKES DOĞRU YOLU BULUR İNŞALLAH.

  104. süper olmuş elerinize ve ağzınıza sağlık yapanda ve söyleyenden allah razı olsun ilahiler insanın kalbini yumuşatıyo deilmi allah dualarımızı kabul etsin AMİN!!!!!!!

  105. ALLAH SENİ ÖYLE YARATMIŞKİ İNSANLIĞA ÖRNEKSİN.SANKİ TÜM GÜNAHLARIMAFFOLMUŞDA CENNETTE GİBİYİM SENİ DİNLERKEN.ALLAHIN SELAMETİ ÜZERİNE OLSUN.SANKİ SENİ GÖRÜR VE DİNLERKEN SAHABELERİ GÖRÜR GİBİ OLUYORUM.MESAJIMI OKURSANIZ LÜTFEN BU GÜNAHKAR KULA ÇOOK DUA EDİN HOCAM.SAYGILARIMLA.

  106. ESSELAMÜN ALEYKÜM SAYIN MUSTAFA ÖZCAN GÜNEŞDOĞDU AVRUPATADA YAŞAYAN GURBETCİLERİMİZE ÇOK MÜKEMMEL BİR ÖRNEK VE ŞAHSİYETİR
    RABBİM YOLUNU AÇIK EYLESIN ÇOK DEGERLİ ANNESİ, BABASI VE TÜM AİLESİYLE BERABER HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUZ BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN KALPLERİN SAHİBİNE ALLAHA EMANET OLUN….

  107. öncelikle herkese selamlar. ben k.maraştan zeynep.En sevdiğim ilahi bu ilahi.allah bu ilahiyi okuyanıda yazanıda cennetiyle cezalandırsın.mustafa hocam o kadar güzel sesiniz varki. Bu ilahiyi her okududuğumda içim ferahlıyo.allah sesinizi ve yolunuzu daim eylesin.sizi yine k.maraşa bekliyoruz.ssaygılarımla.

  108. SELAMÜN ALEYKÜM
    HEPİNİZİN BANA TORPILLI DUA ETMENIZI RICA EDIYORUM.(MÜMKÜNSE ÖMRÜNÜZÜN SONUNA KADAR)SEVGILERIMLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  109. ARKADAŞLAR İNŞ İLERDE BENDE İLAHİCİ OLACAM VE BU PARÇAYI SÖLİYECEĞİM DİNLEMEYİ UNUTMAYIN SAKINNNNNNN :d ÜZÜLÜRÜM YOKSAA

  110. Selemun Aleykum abicim Mütkiş bir sesin var ALLAH U Teala Sesini daim etsin. Rabbimin rahmeti ve bereketi senin ve tüm müslümanların üstüne olsum

  111. Selemun Aleykum abicim Müthiş bir sesin var ALLAH U Teala Sesini daim etsin. Rabbimin rahmeti ve bereketi senin ve tüm müslümanların özerine olsun……

  112. SELAMÜNALEYKÜM Hocam Allah Razı olsun bu ilahi o kadar içtenki anlatamam bir de sizin sesinizden dinlemek bir ayrıcalık veriyor kendim içim konuşayım inanın kendimi başka alemlerde hissediyorum Allah sizden bir değil bin kere razı olsun çalışmlarınızın devamını dilerim SELAMÜNALEYKÜM.

  113. s.a süper ilahi hele bide bunla zikir yapnızı tavsiye ederimm ya hayyyy allah.kurban olsun canlar sana.kadrifırat.aelametle

  114. selamün aleyküm, müslüman kardeşlerim bu güzel örnekler islamı köretmek isteyen zavallılara tokat olsun. Belki yanakları yanar da günül yangına dönüşür….by-teknik@hotmail.com

  115. ben bu ilahiyi ne zaman dinlesem gözlerim doluyo allah günahlarımızı affetsin tüm kardeşlerimizin allahe emanet olun.

  116. slm hocam illahiler cok güzel öyle icten söyliyorsunki bizi ağlatıyorsun seni herzaman tvd görmek isteriz allah razı olsun sizden süper bi sesiniz var allah yolunu acık etsin

  117. belki güleceksiniz ama ben çok rock muzik dinleyen biriyimdir .birgun dayımla arabada giderken arbada ilahilerden başka bişi yoqtu bizde sıkılmayalım die koyduk ve ömrümde duyduğum en guzel ilahi bu ilahiydi o zamanlar namazda kılmıyodum bu ilahiyi bi kere dinlemek yetmişti benm için şimdi allah şükür namazımıda kılıyorum müziğimide dinliyorum ama bunun yeri başka yazandan da okuyandan da allah razıolsun …….hayat şimdi daha guzel

  118. arkadaşlar ben vandan yazıyorum islamdan güzel din yoktur.çok güzel bir ilahi buradaki düğünlerimizde kına yakarken hep ilahi söyleriz çok güzel bir duygu dinlerken huzur buluyoruz..vandan hepinize selam

  119. ÖNCELİKLE BÜTÜN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİME SELAMLAR İLAHİ SÜPER ÖTESİ OLMUŞ ÇOK YANIK BİR SESİ VAR HEP BU İLAHİYİ DİNLERİM KATKILARINDAN DOLAYI EMEĞİ GEÇEN HERKLEZE TEŞEKKÜERLER ALLAHIN RAHMETİ BEREKETİ BÜTÜN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİN ÜZERİNE OLSUN SİZLERİ TEK GÜVENİLİR ALLAHA EMANET EDİYORUM BENİM İÇİN DUA EDİN ÇÜNKÜ FİNALLER BİTTİ SINAV SONUÇLARINI BEKLİYORUM GEÇERİM İNŞALLAH DUALARINIZI BEKLİYORUM İNŞALLAH….GÜLSÜM BİLGE

  120. BU İLAHİYİ HER DİNLEDİĞİMDE NEKADAR ŞÜKÜRSÜZ OLDUĞUMU,NEKADAR GÜNAHKAR OLDUĞUMU BİRKEZ DAHA ANLIYORUM…YÜCE YARADANA NEKADAR ŞÜKÜRSÜZÜZ…DÜNYA HAYATINA DALMIŞIZ…..

  121. İNANIN BEN BU İLAHİYİ HER DİNLEĞİMDE AĞLIYORUM ALLAH YAZANDANDA OKUYANDAN’DA BİNLERCE KEZ RAZI OLSUN TELEVİZYONDA NE OLDUKLARI BELLİ OLMAYAN İNSANLARIN MÜZİK DİYE ÇALDIKLARI ŞEYLERDEN YÜZLECE KEZ GÜZEL NEDEN BÖYLE ŞEYLER ULUSAL KANALLARDA ÇALMAZ NE OLUR KRAL TV YADA NE BİLİYİM BÖYLE KANALLARDA ÇIKSIN BUNLAR ÇIKSINKİ İNSANLARIMIZ YARADANA OLAN SAYGISINI VE SEVGİSİNİ TEKRAR HATIRLASIN.ÇÜNKÜ İYCE UNUTTUK SANIRIM

  122. allah mustafa özcan ve onun gibi tüm insanları başımızdan eksik etmesin herdinledigimde içim huzur doluyo allaha daha çok şükretmeme vesile oluyo böylesine güzel ilahi yapmış allah ilahilerin devamını nasip etsin bu sitede ve bu ilahide emgi geçen herkesten allah razı olsun uzun ömürler versin valla övünmekle bitmiyor ama sonunda nokta koymak gerekiyo hadi selametle a.e.o

  123. hocam ilahileriniz cok güzel bu ilahiyi cok kişiden duydum ama sizin gbi güzel sözylemiyorlar ALLAH a emanet olun sizi ve mümin kardes lerimi korusun……..

  124. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bir ilahi seslendirenden ve bizlere kadar ulaştırandan allah razı olsun

  125. gerçekten çok güzel bir ilahi…ilahi güzel ama ilahıyı söyleyen kişide çok güzel söylüyor…allah razı olsun senden…her dinleyince içim huzur doluyor…

  126. s.a süper bi ilahi yazanın da okuyanında eline azına yüreyine salık ya okadar güzelki üstüne iltifata gerek yok be bence selamlarla

  127. İNANIN BEN BU İLAHİYİ HER DİNLEĞİMDE AĞLIYORUM ALLAH YAZANDANDA OKUYANDAN’DA BİNLERCE KEZ RAZI OLSUN TELEVİZYONDA NE OLDUKLARI BELLİ OLMAYAN İNSANLARIN MÜZİK DİYE ÇALDIKLARI ŞEYLERDEN YÜZLECE KEZ GÜZEL NEDEN BÖYLE ŞEYLER ULUSAL KANALLARDA ÇALMAZ NE OLUR KRAL TV YADA NE BİLİYİM BÖYLE KANALLARDA ÇIKSIN BUNLAR ÇIKSINKİ İNSANLARIMIZ YARADANA OLAN SAYGISINI VE SEVGİSİNİ TEKRAR HATIRLASIN.ÇÜNKÜ İYCE UNUTTUK SANIRIM

  128. Ben bu ilahiyi çok severek dinliyorum nedense insani kendinden geçiriyor ve insanın tüylerini diken diken yapıyor allah yazandan ve okuyandan allah razı olsun…

  129. ALLAH BİNLERCE ŞÜKÜRLER OLSUN BÖYLE GENÇLERİMİZ HALA VARYA RABBIM BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN BÖYLE İNSANLARI

  130. ALLAH RAZI OLSUN BU İLAHİ EN SEVDİĞİM İLAHİ
    HER DİNLEDİĞİMDE HIÇKIRA HIÇKIRA AĞLARIM
    OKUYANDANDA ALLAH RAZI OLSUN

  131. NE KADAR GÜZEL OLMUŞ YHA HELAL OLSUN HARIKA BIR ILAHİİ OLMUŞ INSANA İLAHI DINLEME AŞKI WERDI TEBRK EDIYORUM….

  132. bu ilahiyi bu gün kadir gcesinde dinledim gercekten bi acayip oldum sanki ben yoktum bilmiyorum mevlam herkesten razı olsun arkadaslar müslaman olmayı herkese nasip etsin inşallah alla emanet olun

  133. ağlamamak eldemi be annem 18 burakıp gittin beni hep bu ilahi dinlerdik şimdi ise yanlızım yanlız diniliyorum göz yaşlarımı tutamıyorum be annem neden gittin neddennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  134. harıka yorum vallaha dıcek bıseyyok harıka okumus kardesımız basarılarının devamını yuce haktan dılıyorum

  135. allah razı olsun bestesini yapan dan vede söyleyenden mest oldum
    ama sadece 3 ilahisini indirebildim lütfen ricaetsem başka ilahilerinide nete koyarmısınız allah rızası için
    tekrar allah razı olsun

  136. Mustafa Özcan Güneşdogduyu tanıdıdım ilk eseri ve albümü yıllar, aylar. haftalar ve günler kısacası herşey yalan tek gerçek olan hak bu da o alemde görüleçektir hesaptır? bu süre zarfında köprüler altında ne sular geçti, o köprüler üstünde ne kervanlar geçti? bu siteden geçenlere selam olsun..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s